Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äärh. Ei tämä niin vituta kuin muilla vatsatautia sun muuta :(

Mutta hain harjoittelupaikkaa johonkin joka haluaa että todistan kielitaitoni, mukaanlukien ruotsin. Voi perse, en ole ollut ruotsin kielen kanssa missään tekemisissä lukion jälkeen.. Viime viikolla aloitin jonkun aloittelijoiden kurssin "Swedish for international students", ja opettaja halusi minun kirjoittavan "en tykkää herätä aikaisin aamulla". Vieressäni istuva Belgialainen tyttö kuiskasi miten se lause menee. Kirjoitin tämän tosi helpon lauseen päin vittua (mm. aamu = mårgånen).
Huomenna on sitten se ruotsintesti, jonka sitten lähetän työpaikalle. Olen tankannut ruotsia viikon. Ostin ruotsin jonkun lööppilehden, osaan sanoa ruotsiksi "Britney vähäpukeisena merellä", "Julia Roberts raskaana", ja "Nicole Richie huolestuttavan laihana".
Toivottavasti se kielitaitotestaaja haluaa puhua juuri näistä asioista.

Että voi kielen unohtaa näin hienosti.
 
Mutta hain harjoittelupaikkaa johonkin joka haluaa että todistan kielitaitoni, mukaanlukien ruotsin. Voi perse, en ole ollut ruotsin kielen kanssa missään tekemisissä lukion jälkeen.. Viime viikolla aloitin jonkun aloittelijoiden kurssin "Swedish for international students", ja opettaja halusi minun kirjoittavan "en tykkää herätä aikaisin aamulla". Vieressäni istuva Belgialainen tyttö kuiskasi miten se lause menee. Kirjoitin tämän tosi helpon lauseen päin vittua (mm. aamu = mårgånen).
Huomenna on sitten se ruotsintesti, jonka sitten lähetän työpaikalle. Olen tankannut ruotsia viikon. Ostin ruotsin jonkun lööppilehden, osaan sanoa ruotsiksi "Britney vähäpukeisena merellä", "Julia Roberts raskaana", ja "Nicole Richie huolestuttavan laihana".
Toivottavasti se kielitaitotestaaja haluaa puhua juuri näistä asioista.

Että voi kielen unohtaa näin hienosti.

Kyllä se kieli palautuu kun sitä alkaa vaan tankkaamaan, mulla on meinaan sama homma ruotsin ja saksan osalta, ku ei vaan oo tullu käytettyä eikä tarvittua niitä, enkul pärjäny aina. Tsemppiä testiin! :)
 
Palellutin sitten eilen poskipäät ratsastuslenkillä, ärh! Vaatetta oli päällä vaikka kuin, mutta ilmeisesti kaulaliinan reuna jäätyi, kun siitä hengitteli läpi..
 
Mies soitti kiukkusena kuin pippuri, että mihin hittoon hänen tililtään on hävinnyt rahat, teostolle pitäis maksaa satku ja sen jälkeen saldo näyttäisikin liki nollaa... Meillä on tapana, että mie hoidan laskujen maksut nettipankin kautta, ja kun olin maksanut hänen tililtään vuokran, olin tapani mukaan siirtänyt omalta tililtäni miehen tilille osuuteni vuokrasta. Tietenkin se oli mennyt epähuomiossa vuokranantajan tilille, enkä saa nyt vuokraemäntää kiinni millään. Ja sitä ei voi pitää ennakkona ensi kuun vuokrastakaan, kun ne rahat tarttis oikeasti käyttöön tässä kuussa....:itku: :wall:
 
Onhan tota pakkasta vähän liikaa.....:jahas:

Viikonloppuna onnistuin ilmeisesti palelluttamaan itseni ja nyt on taas pientä nuhaa havaittavissa :curs:
 
Tämä helvetin talvi, koko ajan paleltaa..
 
Vituttaa vaan niin, eilinen meni itkiessä.
Harmittaa kun ei saa tuntetaan ulos, ei saa juteltuu.
Väsyttää niin kovasti kans. Toivoisin kumppanini olevan lähelläni muttei hän ole.
Inhottaa kun hetken olet iloinen ja 4min päästä voisit lahtaa jonkun koska harmittaa niin hirveesti! Hirvee tunnevuoristorata päällä, ahistaa kun ei saa itsestään mitään tolkkuu ja on sen takii kaikkien muitten kurkussa kiinni. :curs:

Kun tuntuu ettei jaksa ja tahtois vaan paeta, valita sen helpomman tien (mikä nyt sitten on kans lisäämään pahaa oloa) :(
Mikä mua vaivaa?? :itku:
 
Palelee, päätä särkee, niskoja särkee, koko kroppaa ja lihaksia särkee :curs: Vielä kun menkkakivut, ruokahaluttomuus :( ja treenaamattomuus lisätään tuohon valituksien listaan niin saadaan melkoinen lumipallo. Tekisi vähän mieli :itku:


RedReaper, kuulostaa jokseenkin tutulta. Joskus elämässä on vaan joku asia mutkalla eikä välttämättä itse edes ymmärrä mikä ja se aiheuttaa sitten melkoista tunteiden vuoristorataa (oma kokemus taustalla!). Joskus vaan tirauttaa kyyneliä ilman oikeaa, kummoista syytä ja joskus tulee hetkiä/tunteja/päiviä että nauraa vain kaikelle: itselle, tekemisilleen, ilmalle, ihmisille, elämälle. En osaa mitään diagnoosia asiaan antaa mutta ehkäpä se vain kuuluu elämään, on niitä ihania naurupäiviä ja itkuisia itkupäiviä. Tai minuutteja :)
 
Kiitos HeatN! Rauhotuin hieman kun sain huilii hetken.. taitaa stressi tehä osansa huonoon oloon.

Vitutuksesta en nyt tiedä mutta hurjan haikea olo on. Melkein surullinen.
Rakas lähti tänään YK-joukkoihin Afganistaniin. Kyllä hän siellä pärjää ja tulee takasinkin mutta ikävä on jo kova!

Taas itkettää...
 
vituttaa (kuin pientäoravaajonkakäpyjääty) kaikki asiat niin paljon, että ihan päätä särkee:wall: joka vitun asia pitää ite hoitaa, mistään ei saa kiitosta tai että jotain mitä olen tehnyt edes huomioitaisiin, ja vielä ihmetellään että miksi "mökötän". valehtelu, lupausten pitäminen tai oikeastaan lupausten rikkominen on perseestä. ei kannattaisi olla kynnysmattona, kunpa olis vain voimia lähteä pois:itku: . puhuminen kun ei auta mitään, turhauttaa edes yrittää. raivoitkukohtaus lähellä:(
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom