Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.. olenkohohan mä tämän perheen "järkevin".. niin mummi:haart: sanoi, mutta sekin on kuollut:itku: :itku: mä sanon just itseni irti tästä elämästä. ei jaksa välittää aina niin pirusti...
tuttuja juttua. tiedän. en voi kaikkea pelastaa. joskus vain tuntuu että jos äidin menetän isän takia, ei mulla ole sen jälkeen isääkään. sen olen päättänyt. siinä menettää isä taas yhden lapsen, jos äidille jotain pahaa tekee. ihan friikkiä, että mun ikäinen kelailee tällaista. eikä pitäiskään, tierän.. yritän elää omaa elämääni, mutta porukoiden muuttaminen 55km päähän keskellä ei mitään metsään on alkanut nostattaa vainoharhaisuuttani silloin kun isällä on ryyppyputki päällä. varsinkin mummin kuoleman jälkeen, faijan juominen on totaalisesti revennyt käsistä.Oon ensinnäkin ihan todella todella pahoillani tilanteestasi. Se on valitettavasti vaan niin, että jokainen elää elämänsä niinkuin huvittaa. Siitäkin huolimatta, että läheisiin voi sattua, niin sille ei vaan voi mitään. Ole lähellä ja anna apua, sillonkun sitä otetaan vastaan. Välitä sen verran, kun jaksat välittää. Mutta elä unohda omaa elämääsi ja tehdä siitä onnellista, ilman sitten ko. tyyppejä tai niiden kanssa. Älä anna toisten ihmisten pilata sinun elämääsi. Tottakai, siis tietenkin, perhe on tärkeä ja niitä rakastaa ihan törkeästi. Mutta vaikka sä ammentaisit koko elämäsi asiaan, se ei muutu, ellei ne itse halua sitä muuttaa. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät edes tajua sitä, että suhun sattuu ja että sä välität. Ja vieläkin pahemmassa tapauksessa niiden elämä on jo niin karmivaa, etteivät ne edes välitä, välitätkö vai etkö. Jaksamisia sinulle ihan kamalasti, ja muistathan, elämässä pitää olla sen verran itserakas, että loppujenlopuksi se tärkein asia elämässäsi on ja tulee olla sinä itse ja sinun onnesi.:haart: