Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ärripurri tätä pitkittynyttä flunssaa ja särkevää oloa. Kaikista pahinta on se ettei ole täydellisen kipeä vaan koko ajan päällä sellainen pieni flunssa + lihassärky + heikotus. Ärrrsyttävää tällainen puoleksi terve - puoleksi kipeä olo.:curs: Mulle sopisi kaikki tai ei mitään tyyli paljon paremmin!
 
Dekaani ei saa allekirjoitettua mun tutkintotodistusta. Voiko olla niin hirveän iso ja aikaa vievä vaiva vetäistä yks nimmari yhteen lappuun???!!
 
Täällä on näköjään muitakin, keitä pitkittynyt lämpöily vaivaa. Itselläni tuli tänään neljä viikkoa täyteen. Tulehdusarvoissa ei ollut vikaa, joten toistaiseksi ei siis mitään kikkaa tiedossa, jolla tää lämpöily lähtisi. Lääkäri kehoitti välttämään raskasta liikuntaa eli vauhdikkaimmillaan saan kävellä reippaasti. Jatkotutkimuksia ruvetaan tekemään vasta parin viikon päästä, jos lämpöily ei lakkaa. Odottavan aika on pitkä...

Kenelläkään tietoa/vinkkejä tähän vaivaan?
 
Flunssainen olo, ihan kuin olis jyrän alle jäänyt. Mutta töissä vaan olen, ei ole kuumetta kumminkaan vaikka olo ihan tööt, ja teidän miten iso ongelma syntyy jos yövuorolainen sairastuu...

Että työt painan ja muuten olen ihan kanttuvei. Kivakiva. Mut enhän mä ole kipeä oikeasti kun ei ole kuumetta. Enää 8 tuntia ja on aamu ja pääsen nukkumaan.

Treenaamisen voi unohtaa ainakin muutamaksi päiväksi, voi hitto. :(
 
näyttäis siltä että se on ihan pakko. onko joku uusi liikennelakisääntö hyväksytty tai jotain?
 
Mitä ne ihmiset oikein ajattelee jotka jättää salilla painot minne sattuu? Viimeksi oli jätetty kaksi levytankoa lojumaan salin nurkkaan painoineen, ärsyttää! :curs: Tuntuu ettei jotkut naiset (ainakaan meidän salilla) tajua tätä asiaa ollenkaan, ei oo eka kerta kun korjaan pois muiden rojuja.:wall:
 
perkuleen epidemiat!!Aamulla heräs koko akka tukossa..kuumettaki taitaa olla, enpä onneks omista kuumemittaria..eniten tässä inhottaa ensi yön yövuoro kun nokka vuotaa niinku putous..
 
faija vetänyt taas vaihteeksi viikon viinaa:( . tekee äitin elämästä helvettiä:itku: mitään en voi tehdä ja auttaa tilanteeseen vai voinko?? alkoholistit on perseestä, joskus viha heitä kohtaan tulee niin sydämestä etten tunne mitään sympatiaa. niin pitää muidenkin olla ja elää, mutta ei sitä joka kääntees viinaan upoteta suruja. auttaako? no ei tod. niin vaan pitää kitata välittämättä siitä, että miten läheiset voi. niin se viina on taas rakkainta elämässä, prkl:curs: :curs: . paha mieli äidin:haart: vuoksi (kun joutuu isää katsomaan. no onko pakko katsoa? niinpä, asiaa voi miettiä ja vatvoa, kun elämä on aina tällaista vastoinkäymisten sarjaa.) ja isänkin, kun haluaa kuolla viinaan.:itku: :itku:

kiinnostaako pikkuveljeä? no ei, siinä se kulkee isän jalanjäljissä, ehkä hankkimassa 16v tyttöystävänsä kanssa lasta:eek: siitä vain yksi beibi lisää sosiaalitädeille. vetävät viinaa ja tupakkia tietenkin ja elämä muutenkin vähän epätasapainoista. siihen vielä lasta, joopa joo. olenkohohan mä tämän perheen "järkevin".. niin mummi:haart: sanoi, mutta sekin on kuollut:itku: :itku: mä sanon just itseni irti tästä elämästä. ei jaksa välittää aina niin pirusti.
 
.. olenkohohan mä tämän perheen "järkevin".. niin mummi:haart: sanoi, mutta sekin on kuollut:itku: :itku: mä sanon just itseni irti tästä elämästä. ei jaksa välittää aina niin pirusti...

Oon ensinnäkin ihan todella todella pahoillani tilanteestasi. Se on valitettavasti vaan niin, että jokainen elää elämänsä niinkuin huvittaa. Siitäkin huolimatta, että läheisiin voi sattua, niin sille ei vaan voi mitään. Ole lähellä ja anna apua, sillonkun sitä otetaan vastaan. Välitä sen verran, kun jaksat välittää. Mutta elä unohda omaa elämääsi ja tehdä siitä onnellista, ilman sitten ko. tyyppejä tai niiden kanssa. Älä anna toisten ihmisten pilata sinun elämääsi. Tottakai, siis tietenkin, perhe on tärkeä ja niitä rakastaa ihan törkeästi. Mutta vaikka sä ammentaisit koko elämäsi asiaan, se ei muutu, ellei ne itse halua sitä muuttaa. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät edes tajua sitä, että suhun sattuu ja että sä välität. Ja vieläkin pahemmassa tapauksessa niiden elämä on jo niin karmivaa, etteivät ne edes välitä, välitätkö vai etkö. Jaksamisia sinulle ihan kamalasti, ja muistathan, elämässä pitää olla sen verran itserakas, että loppujenlopuksi se tärkein asia elämässäsi on ja tulee olla sinä itse ja sinun onnesi.:haart:
 
Oon ensinnäkin ihan todella todella pahoillani tilanteestasi. Se on valitettavasti vaan niin, että jokainen elää elämänsä niinkuin huvittaa. Siitäkin huolimatta, että läheisiin voi sattua, niin sille ei vaan voi mitään. Ole lähellä ja anna apua, sillonkun sitä otetaan vastaan. Välitä sen verran, kun jaksat välittää. Mutta elä unohda omaa elämääsi ja tehdä siitä onnellista, ilman sitten ko. tyyppejä tai niiden kanssa. Älä anna toisten ihmisten pilata sinun elämääsi. Tottakai, siis tietenkin, perhe on tärkeä ja niitä rakastaa ihan törkeästi. Mutta vaikka sä ammentaisit koko elämäsi asiaan, se ei muutu, ellei ne itse halua sitä muuttaa. Ja pahimmassa tapauksessa he eivät edes tajua sitä, että suhun sattuu ja että sä välität. Ja vieläkin pahemmassa tapauksessa niiden elämä on jo niin karmivaa, etteivät ne edes välitä, välitätkö vai etkö. Jaksamisia sinulle ihan kamalasti, ja muistathan, elämässä pitää olla sen verran itserakas, että loppujenlopuksi se tärkein asia elämässäsi on ja tulee olla sinä itse ja sinun onnesi.:haart:
tuttuja juttua. tiedän. en voi kaikkea pelastaa. joskus vain tuntuu että jos äidin menetän isän takia, ei mulla ole sen jälkeen isääkään. sen olen päättänyt. siinä menettää isä taas yhden lapsen, jos äidille jotain pahaa tekee. ihan friikkiä, että mun ikäinen kelailee tällaista. eikä pitäiskään, tierän.. yritän elää omaa elämääni, mutta porukoiden muuttaminen 55km päähän keskellä ei mitään metsään on alkanut nostattaa vainoharhaisuuttani silloin kun isällä on ryyppyputki päällä. varsinkin mummin kuoleman jälkeen, faijan juominen on totaalisesti revennyt käsistä.

silloin kun porukat asui e-suomessa ihmisten keskellä, tarkoitan että naapuri oli ihan vieressä, ei ollut sellaista hätää. tiesi että joku mahd. kuulee hätähuudot yms. jos jotain tulee. nyt siellä mettän keskellä ei kuule kukaan mitään, jos jumalakaan:rolleyes: . joskus tekis mieli faijalle sanoa suoraan mitä ajattelen, mutta toki se kostautuu äidille sit juomisena ym. vittuiluna. äidin se pitää tehdä aloite tuohon eroamiseen jne. sitä en voi tehdä toisen puolesta. se kumpi menettää ensin henkensä, ratkaisee asioita paljon. eikä ole mitään provoilua! eipä asialle muuten ratkaisua näytä tulevan. kun itellä ne voimavarat on loppu ja auttamiskeinot myös. poliiseja ei vois vähempää kiinnostaa, ja pikkuveli ei näe faijan juomista ongelmana.
kiitos sanoistasi:)
 
Aylahille paljon voimia ja haleja <3
Mä tsossaan tiedän tunteen kun isä on huolena.
Mä asuin 2 vuotta faijan kanssa (ku olin ite 17v), ja meil mä olin sille vanhempi, ei se mulle. Lisäks se ei tukenu mua missäään mun valinnoissa,kaikki mitä ite halusin oli hänen mielestä väärin, mut ootappa edes kiitosta ku herätin sitä aamut töihin, hoisin kämpän ja lohdutin sitä ku itkeskeli sydänsurujaan. Musta ois tullu hullu alistuva paska jos oisin siel päivänki pidempään asunu.
mikä on tilanne nyt? mä en enää halua olla siihen yhteyksissä,vaikka se mulle niin rakas ja tärkeä onkin.Pitkään yritin kyläillä sen luona jo yksin asuessani, mut aina alko sama huoli sen terveydestä ja jaksamisesta,ja oma itsetunto laski taas -100 potenssiin.Ristiriitasta. Pitkään taistelin tunteitteni kans, mut tajusin et jos se ihminen ei osaa kohadalla mua ihmisenä,ni en mä siihen halua yhteyksissäkään olla, se sattuu,mut on mulle parhaaks ainakin täl hetkellä.

Voimia, koita elää omaa eläämääs,muita ei voi kantaa eikä muitten puolesta hengittää..
 
Vituttaa ku lukee että Suomessa on työvoimapula ja töitä ei vaan mistää saa. Ku ei oo työkokemusta niin ei saa töitä ... kehuvat monesti että koulutusta löytyy ... prkl. Alkaa turhauttaa tuo työnhaku, ei mistään tuu mitään ilmotusta ... peeveli ... vaikka haastatteluun asti pääsee. Taitaa vissiin ennemmin olla lotossa seittemän oikeen ku meikällä työpaikka, en meinaa näitä vuokrafirmoja ... sain yhestä sellasesta tarpeekseni :curs:

Ja sitten eiku taasen töitä ettimään ... kyllä tää mun elämä on niin arvokasta että :wall: ... ehkä joku päivä olen vielä niin onnellinen, että joku palkkaa minut kerrankin pitempikestoseen duuniin ... ainakin toivon niin :itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom