Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Uskalsitko, Zuttuma, treenata yhtään sillon ku oli lämpöä? Tosin ei tässä kyllä oikeen jaksa mitään, tarpeeks rasittavaa tuo kotonta poistuminen muutenkin...Viikko sitten venyttelin! Siinä miun "liikunnat" viimisen kahen viikon osalta...:jahas:

Kyllä miulla on myös nenä tukossa, mutta en viitti mitään esim. Nasolinea käyttää, ku se kuivattaa limakalvoja, jotka on jo entisestään niin kuivat, et välillä iha koskee... :(

Homemittauksetkin siellä on mitä ilmeisemmin tehty, ku kaikki myöntää, et kyllä siel on hometta...Remonttikin on tulossa parin vuoden päästä. Pöh. Ehkä tässä tulee sitte parin vuoden treeni tauko tai jotai..(no ei kyllä tod.).

Silloin miun kuumeiluaikaan mie kävelin lähes joka päivä kuin suinkin jaksoin töihin 20 min matkat,mut välil oli olo sellanen et oli sillekin naurettavalle matkalle otettava bussi. :( Ite luulen et kannattaa ottaa kyl kuumeaika suht rauhallisesti ja syödä järkevästi ja kerätä motivaatiota valmiiksi siihen et pääsee taas treenaamaan ettei iske mitään kurjia jälkitauteja tai turhaan pitkity se sairastaminen. Kotiin en kyl suostunu jumittaa vaan liikuin tollasta arkiliikuntaa sit ees vähän.

Kokeilepa nenähuuhtelukannua, jos on oikeesti tukkonen olo. Huuhtelet vaik sillä limakalvot joka kerta ku pääset tuolta altistuspaikasta veke. Niitä voi kysellä apteekeista ja netistä löytyy nimellä Sarvikuono.

Ite kyl välttäisin noita homepaikkoja niin paljon kuin suinkin mahdollista, sillä kaikki tollaset altistukset voi johtaa vaan oireiden kroonistumiseen ja yliherkkyyksiin myöhemmin. Yleensä tossa kyl riittää et se altistuksen lähde poistetaan, jolloin oireilu katoaa melko pian.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
matkasin tänään hki-tre välin junalla...

Sympatiat täältä. Vastaavanlaisia kokemuksia itsellänikin eikä ne kyllä mieltä ylennä.

EDIT: niin ja oma vitutuksen aiheeni on, että viimeistä lomapäivää viedään. Ja vähän morkkista siitäkin, että tullut syötyä miten sattuu koko loman ajan, mutta eiköhän tää tästä...
 
Vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ja silti kaikki on mennyt ihan :curs: :curs: ... Eilen yritin käyttää hyväkseni tätä v***tusta ja tehdä kiukulla jalat kuntosalilla, mutta salikortti ja puolet kamoista kotona!!!! Siis voi :evil: ... Ilta meni siis telkkua katsellessa ja KARKKIA syödessä, sekin vielä! Ei tosiaan auttanut siihen huonoon tuuleen, nyt ottaa päähän vielä enemmän. Ja sama ketutus jatkuu edelleen, en jaksanut huonolta tuuleltani lähteä edes aamulenkille... No onneksi kohta pääsee salille, ja NYT kaikki tavarat mukaan, jospa tämä vielä tästä!
 
Sympatiat täältä. Vastaavanlaisia kokemuksia itsellänikin eikä ne kyllä mieltä ylennä.

tänsk. joskus kyl tuntuu et koko ajan tulee vastoinkäymisiä. marraskuussa oma rakas mummi kuoli yllättäen sydänkohtaukseen:itku::itku:. oli elvytetty,mutta ei ollut enää mitään tehtävissä. kauhea shokki, kun jouluksi mummin piti tulla meille. isä oli sopinut asiasta mummin kanssa kuolinpäivän aamuna, eikä ollut valitellut rintakipuja isälle, kun niitä oli ollut aiemmin.

myöhemmin saatiin tietää, että mummilla rintakipuja ollut päivällä ja klo 17 oli todettu kuolleeksi puolen tunnin elvytyksen jälkeen:itku:. lähihoitaja oli löytänyt mummin krohisevana omasta yksiöstään ja hälyttänyt apua. ei onneksi mummi ollut enää tajuissaan. noh,miten kävikään.. käytiin katsomassa mummia sairaalan kappelissa, ja voi että miten raaka hiljaisuus on kuolleen ihmisen ympärillä:itku: . arvatkaa oliko musta joulu.. mummi oli lähes tulkoon yhtä läheinen kuin omat porukat on:haart: .

jos nyt jotenkin on mummin menetyksestä "toipunut" siihen kuntoon, ettei koko ajan itke ja mieti, että tajusiko mummi kuolevansa, yrittikö hälyttää apua ja pelkäsikö, on muistellut hyviä muistoja mummista:haart: . niin eiköhän tänään sain tietää että äidin nuorimmalla siskolla on syöpä, eikä mitään ole tehtävissä. ei leikata, ei voi puhua kun kipulääkitys on. taas on hautajaiset tiedossa, jos ei ihmeitä tapahdu. on tää elämä joskus niin perseestä.:( :(
 
Voi Aylah, koita jaksaa!!! Ihan kamalia juttuja tuollaiset, ja miksi niiden pitää aina tulla peräkkäin..? Ei murheeseen auta kuin aika, valitettavasti. Kaikkea hyvää ja jaksamista sulle!!!
 
Voi Aylah, koita jaksaa!!! Ihan kamalia juttuja tuollaiset, ja miksi niiden pitää aina tulla peräkkäin..? Ei murheeseen auta kuin aika, valitettavasti. Kaikkea hyvää ja jaksamista sulle!!!
kiitos. sanotaan että vastoinkäymiset vahvistaa:jahas: Jumala antaa, mutta myös antaa. Usko koetuksella tosissaan. väliaikaista kaikki on vain, mutta on se kun 52v vuotias kuolee syöpään, ihan epäreilua!:( :( saati sitten toi mummin kuolema. Itku.
 
koko teksti

Otan osaa, todella. Varsinkin noi" äidin siskolla on syöpä, se on 40" tai jotain vastaavaa on aivan järkyttävää.

Ite menettänyt 7 läheistä viimesen kolmen vuoden aikana, ainoastaan 2 niistä on kuollu vanhana, loput viiskymppisinä tai jopa nuorempana. Eikä yhtään lohduta että äidin lähdön jälkeen kaksi sen nuorempaa siskoa kuoli ..syöpään. Toinen todettiin niin myöhään, ettei mitään ollu tehtävissä, toista hoidettiin reilu 2 vuotta, välillä luultiin että on jo parantunu, ja yhtäkkiä kummitäti olikin lähtenyt. Sitä vaan kuvittelee, että tää paska joskuis loppuis, mutta sitten taas uudet hautajaiset.

Ennen 22 vuoden ikää en ollut ollu kertaakaan hautajaisissa. Näin se vaan menee. Kaikki paska samaan aikaan niskaan.

Tsemppiä, Aylah. Mun tekstini tarkoitus ei ollut sanoa, että sulle kävisi niinkuin mulle. Mutta yksin et ole, se on varma.
 
Valion Vanilija-rahka, jota mulla on koko jääkaapin ylähylly täynnä, paljastui sitruunarahkaksi vanilijarahkan purkissa! Avasin kaks samaan aikaan ostettua purkkia ja huomasin asian ja kämppis oli noteerannu jo aiemmin saman.

Palautetta lähti Valiolle.

Itse asia ei niinkään ketuta koska virheitä sattuu, vaan se on neidillä niin tujusti kirjotettu noi rahkat päivän ruokavalioon että jäi nälkä :hyper:
 
Lauantaina juhlimassa, oli miehen 30v synttärit joten ei voinut passata. Eilinen meni kärsiessä ja syödessä kebabbia, karkkia, limskaa....Ihan hirveä krapula koko päivän. No sama kamala olo jatkuu vielä tänäänkin, meinasin oikeesti oksentaa kun pääsin töihin. Ei kiva :(

Onneks mitään "pakollisia" juhlia ei ole tiedossa pitkään aikaan.. dokaaminen ei tosiaan sovi mulle :curs:
 
kipeenä viidettä päivää:( pakko silti lähtee koululle vääntää koulujuttuja.

Viiikonlopustakin jäi paha maku suuhun: jotenkin tuntuu et sitä on vieraantunu omista ystävistään niin paljon ettei niiden seurassa tunnu enää hyvältä. Tyyppejä huvitti vaan vittuilla mun syömisistä/ ei syömisistä koko ajan.

Ei ole ennen tapahtunut.. tai sitten en ole välittänyt. No nyt välitin. Paha mieli. Ja sit tyhmänä "vittuilin" niille jostain asioista takasin. Ei siis mitään riitaa mut sellasta pientä "vitsin" heittoa vähän väliä. Blääh.
 
Kävin lekurissa ku taitaa olla hormoonit vähän sekasin tosta laihtumisesta (ts. menkat tulee sillon kun niitä huvittaa vaikka oon syöny pillereitä kohta 10 vuotta). Lopputulemana x määrä labrakokeita, mukana mm. kilpirauhaskoe. Vähän pelottaa ja vituttaa.
 
Taitaa olla joku kevätmasennus tulossa.... :(

Tänään vihdoin kipitin sinne terveydenhoitajalle tän kuumeilun vuoksi. Kuten arvasin eihän sekään osannu muuta sanoa, ku et lepäät nyt vaan, ainakaan mitään liikuntaa ei saa harrastaa. CRP hieman normaalia korkeampi (13).

Tosi hankala pitää motivaatiota kuntoiluun yllä, kun mitään ei saa tehä. Lihonutkin oon takas sen kilon, minkä jo kerran laihduin.. :jahas:

Paremmasta ruokavaliosta oon pitäny melko hyvin kiinni...nyt kuitenkin alko ahistaa nii paljo, ku jokapaikassa on nii sotkusta, ettei ees ruokaa mahu tekemään (en oo tän pienen kuumeen takia jaksanu edes siivota...), et laitoin pizzan uuniin. Ärsyttää jo valmiiks, ku sekin tulee nyt sit syötyä. :curs:

Mikäs vielä vituttas? Vaikkapa se, että tilillä on rahaa 34 euroo ja seuraavaan opintotukeen on aikaa. Noh, kaipa tuo mies maksaa osuutensa vuokrasta tänään.

Jospa tää riittäs tällä kertaa...
 
Tämä pakkanen vituttaa niin paljon!!! :curs:

Viikonloppuna oli -7 ja ihanan kaunista. Juuri sopivaa.

Mikä se on, että pitää tällaista typerää liioittelua olla. Nyt on -27, mulla on ihan paskat talvikengät ja eilen jo -17 asteessa tuntui, että lähtevät irti kun palelee paksuista sukista huolimatta, ja tuntikausia kotona kesti lämmitä olo, varpaita koski ja paleli. Aamulla paleli ihan sisäisesti, piti toppatakki päällä istua sisällä kahvilla (joo ja meillä on sentään +20 sisällä, on vaan koko ajan kylmä).

Pitäisi lähteä kaupungille puheterapiaan keskimmäisen kanssa, kiva siellä ajella ja jättää auto tunniksi seisomaan pakkaseen. Ihan jo nyt tuntuu varpaissa nipistelyä ja kylmää kun ajattelee. Psykosomaattista varvaskylmettymistä?

Eikä meillä ole pihassa autolle tolppapaikkaa. On iso autohalli, jossa yksi paikka per asunto, miehen auto on siellä kun vie aina aamuisin lapset hoitoon. Välillä laitetaan mun auto sinne myös, naapureilta kysytty lupa tehdä satunnaisesti niin, mutta onhan se siellä vähän tiellä eikä tosiaan voi aina tehdä niin.

Mikähän taho mulle korvaa taksin, jos auto on niin jäässä ettei käynnisty enkä pääse töihin lähtemään sillä? :wall: Tai jos mun perse jäätyy penkkiin kiinni ja joudun istumaan työvuoron ajan autossa. :jahas:

Ja lisäystä... katsoin bussiaikataulut, miten pääsisin töihin bussilla. Oli vuoro mikä tahansa, niin kotoa pitäisi lähteä 10km matkalle n. 1,5 - 2 tuntia ennemmin / olisin kotona niin paljon myöhemmin. Esim. iltavuoroon mennessä olisin työpaikalla jo 11.50 kun vuoro alkaa 13.15. Eikä pääse suoraan yhdellä, pitää vaihtaa keskustassa, ja se lisää matka-aikaa... Tosin iltavuorosta ei pääse bussilla pois, viimeinen auto lähtee 18.00... Se siitä sitten. Lisäksi lapset ovat kahdessa eri hoitopaikassa muutaman kilometrin säteellä, niin kävelemistä tulisi kuitenkin useita kilometrejä, pakko se on autolla mennä.

Siis JOS auto näin kylmällä käynnistyy.

Ihan kiva. Taksilla ajelen töistä pois ja hoitopaikasta toiseen, ihan halvaksi tulee?

No, jos tää lämpenee ja auto toimisi vaikka ei sää lämpenis, onhan siinä uusi akku?
 
Viimeksi muokattu:
Moneen viikkoon en yksinkertasesti oo kerenny salille, kun on pitäny koulussa ja töissä olla. Lisäks tuli viellä muuttokin tuossa reilu viikko sitten.
Ja nyt, kun vihdoin ja viimein ois ylimääräistä aikaa ja mahdollisuus mennä salille pamahdan kipeeks! :wall:
 
Vituttaa niin infernaalisesti tuo yleisen puolen verenluovutusketju, ettei mitään rajaa. Saatana mitä tolloja ja idiootteja taas liikenteessä :curs: :curs: :curs:
 
Vituttaa niin infernaalisesti tuo yleisen puolen verenluovutusketju, ettei mitään rajaa. Saatana mitä tolloja ja idiootteja taas liikenteessä :curs: :curs: :curs:

Olin just tulossa kirjoittamaan samasta aiheesta mutta ehdit ensin. Ei varmaan pitäis enää köydä edes lukemassa sitä kun verenpaine vaan nousee.
 
^ niinpä.

Vituttaa - ja pelottaa myös - ihan sama asia, kuin liikenteessäkin: ei riitä, vaikka kuinka itse noudattaisi sääntöjä, kun aina löytyy niitä vatipäitä, jotka pitävät oikeutenaan mennä omien sääntöjensä mukaan :curs:
 
2 viikon loman jälkeen on toitä kertynyt vaan liian paljon!!!!! en millään ehdi kaikkea ajoissa kuntoon... No ylitunteja vaan...
 
:curs:

Jotta elämä ei menisi liian helpoksi, pamahti alaselkä jumiin ja prkleen kipeäksi. Tai siis niinä hetkinä kun pitää nousta ylös tai istuutua vihloo jumalattomasti.. Eikä muuten, mutta lauantaina lähtee kone kohti Kaliforniaa..

Ja miksi alaselkä kun siellä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia. Kivut ja jumit on aina ennen olleet ylempänä hartioissa yms.

:curs:
 
Raportit, ja raportit. Ja raportit:curs: :curs: :curs:

En voi käsittää. Miksi ihmeessä pitää jokaisesta sormenheilautuksesta kirjoittaa ylös, että "nyt heilautin sormea"? Saati sitten, että tuossa puoli vuotta sitten heilautin sormea kaksi kertaa??? En vaan enää muista oliko se oikealta vasemmalle vaiko päinvastoin:jahas: Stressaan niin että :wall: ja:urjo:

En odota mitään muuta niin paljon, kuin että pääsen pois tuosta oppilaitoksesta. Tai "oppi"laitoksesta paremminkin. Onneksi kirjallinen lopputyö menee tänään sidontaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom