Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Hyviä reenejä takana jo useampi viikko uudella ohjelmalla ja edelleen hyvä draivi päällä. :) Tää taitaa toimia!
Toisaalta ens viikolle olin suunnitellu vähän kevyempää ohjelmaa niin ei myöskään stressaa yhtään kun tietää ettei oo pakko jos ei jaksa.
Enää viikko hiihtolomaan!
Enkä ainakaan vielä oo tullut yhtään kipeäksi vaikka söin currya jolle epäilen olevani allerginen, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. :P

Ilostuttaa se kun oon viimein parantunut viikon kestäneestä kuumeflunssasta ja huomenna pääsen taas treenaamaan. :) Samaten olen iloinen kun sain tänään varmistuksen siitä, että pääsen kesäksi haluamaani paikkaan töihin.

Treenit sujuu hyvin, painoja saa lisäillä pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Työkuviot on kiinnostavia ja nyt on semmonen paikka missä voisi nähdä viihtyvänsä vähän pidempääkin. Muutenkin elämä tuntuu rullailevan positiivisesti etiäppäin :)

Mua ilostuttaa tänään se, että liukastuin jäisellä kadulla! Kyllä, luit oikein, se ilostuttaa. No miksi? No siksi että eipä ole salitreenit ihan hyödyttömiä. Jalat lähti kauniisti alta, mulla oli käsissäni iso pahvilaatikko (n. 5kg painava) sekä sen päällä kasa kirjekuoria, joita olin postiin viemässä. Jostain ihmeen syystä sain jotenkuten jaloillani stopattua pahimman vauhdin ja hädintuskin perse kosketti maata kun makasin jalat harallaan kyykyssä kadulla. Suurin osa kirjekuorista lensi kadulle, mutta pari pysyi pahvilaatikon päällä käsissäni loppuun asti. Ja ihanat ohikulkijat eivät keskellä Yrjönkatua edes painaneet ohi välittämättä, vaan kolme täysin tuntematonta pysähtyi auttamaan ja varmistamaan että olen kunnossa.
Odotan jännityksellä huomisaamua, venäytinkö jonkun lihaksen suoritukseni aikana, mutta toistaiseksi olo täysin kivuton ja noh, normaali.

Voimatasot on vissiin kehittynyt ihan hyvään suuntaan kun naistensalilla alkaa loppua painot kesken. :D Ilmeisesti tää ohjelma toimii niinkun pitää, ens ti ois taas päivitys ja puhuttiin että samoilla linjoilla jatketaan. :)

Oli ihmeen sosiaalista porukkaa eilen salilla. Lisäksi joku mies kanto mulle penkin valmiiksi siihen paikkaan mihin halusin :). Varmaan näytin niin heikolta... :)

EDIT: niin, ja treeni kulki eilen tosi hyvin. Lisäksi etujalan kiertopotkut lähti säkkiin aika lujaa.

Viimeksi muokattu:
Toi aurinko ja KEVÄT saa mun mielen uskomattoman iloseks ja valoisaks! Arkiaamuinakin on jo valoisaa kun lähden koiraa pissattamaan. Ja töiden jälkeen jaksaa ihan erilailla touhuta kun aurinko paistaa. Miten sitä jaksoikaan taas ton pitkän pimeen talven? KEVÄT :dance:

Vedettyäni aamulla vähän aikaa käyttämättömänä olleet työhousut jalkaan, totesin että kai se kyykkäys jotain on tuottanut, kun vähän meinaa kirrata! :rock:

Vasta salille uskaltanut mutta hyvässä peruskondiksessa (paljon lenkkeilevä & hyvin syövä) oleva muidu ilahtui tänään mennessään salille puolen yön aikaan. Suuren yleisön seuraillessa en oo kehdannut kauheasti räpistellä, mut tänään oli saumat kokeilla Arskan kuusikkoa. Leuanvedot korvasin ylätaljalla ja tein pienillä painoilla kun tärkeintä oli saada tuntumaa liikkeisiin. Kyllä se siitä lähtee, eka kerta on pahin, kun liikkeet on vielä hakusessa :)

Aurinko paistaa! Jutan dieetin 3. viikko menossa ja hyvältä tuntuu. Tänään puntille rääkkään jalkoja, etsimään kadonnutta takamusta ja kireitä reisiä :D

Treffit lenkkareiden kanssa!! Fysioterapeutti antoi luvan juosta ja liikkua taas "normaalisti". Taisipa tuo keksiä syynkin alaselkäkivuille. Mä olen yliliikkuva kaikkiin ilmansuuntiin. Ei ole kuulemma ennen törmännyt tällaiseen rankaan. :D Mutta ihan sama, mä saan taas juosta!!

Kävin tekemässä koululla ruotsin tentin ja opo laittoi perään viestiä, että kaikki opinnot on nyt suoritettu! Oh jea, työllisen elämä alkakoon! Tai ei, jos päädyn ammattikorkeaan, mut eniveis. Kesäkuusta on tulossa aikamoinen juhlakuukausi! Valmistujaiset, synttärit, juhannus... :)

Viimeksi muokattu:
2 päivän pakkolepo on ohi ja huomenna pääsee taas liikkumaan :D ja tuli huomattua että kun pitää yhden vähän löysemmän ruokavaliopäivän niin huomaa vatsassa heti eron ! :)

Eilinen salitreeni ilahduttaa vielä tänäänkin: maastavedossa uskalsin yrittää satasta ja menihän se. Kahdeksan kuukautta nyt salitreeniä takana, viidelläkympillä aloittelin tuota mavea ja raskaalta tuntui silloin. Myös penkki on mennyt mukavasti eteenpäin, kuudenkympin raja häämöttää parin kilon päässä. Kyykky tuottaa tuskaa. Tosin näitä en ole yltiöpäisesti treenannutkaan, vaan painopiste on ollut lihasten hankkimisessa, mutta nyt alkaa vähän kiinnostaa, josko sitä vielä tästä kehittyisi vanhakin :) Nuo numerot on maagisia, niitä kun tulee tuijoteltua ja himoittua, niin motivoihan se kummasti kun saa siirtyä uusiin lukemiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom