Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Kiireinen viikko on nyt takana ja illalla pääsee pitkästä aikaa vapaalle. Olen outo opiskelija eli biletän ehkä kerran kuussa tai jotain, eikä muhun kovin paljon alkoholia menekään, huono toleranssi ja tykkään muutenkin olla selvempänä. Jostain syystä tällä kertaa kyllä tuntuu siltä että pieni revittely voisi tehdä hyvää. Ihanaa muutenkin että vapaa ja rento viikonloppu edessä, pääsen sunnuntaina ekana nostamaan puntteja ja sitten aamiaiselle ystävien kanssa. Tätä on odotettu :haart:, kun mulle tulee yleensä viikonloputkin aivan liian täyteen kaikkea.

Aivan mahtava iltalenkki koiran kanssa! Pakkasta oli juuri sopivasti ja koira eteni reippaasti. Yleensä sitä saa kiskoa perässään, mutta tällä kertaa sen perässä sai askeltaa ihan hyvää vauhtia, sykekin nousi vähäsen. Kohta saunaan ja jos sitä yhden kylmän lonkeron nauttisi samalla... ;)

Töihin lähtiessä aurinko sarastaa ja pimeys alkaa väistymään. Länsi-Pasilassa itäänpäin avautuu kaupungin siluetti, jota kultaa sarastava aurinko. Pilvenhattarat järväytyvät hehkuvan kultaisiksi ja utuisen vaaleanpunaisiksi. Tehtaan piipusta nousee taivaalle violettia höyryä ja höyrypilven reunat aurinko värjää vaaleanpunaiseksi. Toivoisin, että liikennevalot eivät vaihdu vihreäksi ihan vielä, jotta voisin unohtua hetkeksi maisemaan. Ihana aamu.

Paastoeuforiat alkamassa?

Jee! Mun Sports Directin tilaus tuli, ja ehdin siitä olla jo tosi huolissani. Noh, oli se jo tullut viikko sitten mutta duunin aulasta oli unohdettu ilmoittaa että paketti on noudettavissa. Nyt on parit niin hienot Avian lenkkarit että uuuuuu jeee :hyper:

Sportsdirect on hyvä putiikki :thumbs: Tänään ilostuttaa mielettömän upea ilma/auringonpaiste :haart: sekä eilinen punttitreeni kun tehtiin selkätreeniä kaverin kanssa ja se meni niin putkeen :hyvä:

Kevään opetuskurssi jännitti etukäteen, mutta hyvin lähti käyntiin ja tuli ihan euforiat ensimmäisen tunnin jälkeen.

Dieetti rullaa hyvin. Entinen paha tapa eli kokkauksenaikainen napostelu on VIHDOIN selätetty ja enintään menee varsiselleriä aperitiivina.

Kuntosalitreeneissä sai latsit ihan puhki. Mahtavaa, kun on oppinut tekemään niille kuuluvat liikkeet niin, että menee kunnolla perille. (Eipä siihen mennytkään kuin pari-kolme vuotta...)

Kaikkiaan pakko summata, että arkeen palaaminen loman jälkeen on ollut yllättävän mahtavaa!

Pääsee ajoissa nukkumaan ja saa herätä kaikessa rauhassa <3

Opiskelu+työssäkäynti mahdollistaa sen, että kaikista pienistäkin vapaista osaa nauttia. Paistaiskohan lettuja aamupalaksi...

Tuli hyvä mieli heti aamulla kun pääsi töihin, sai kahvikupin käteen (jossa juuri sopivasti maitoa) ja työkaveri anto mp-messuille vapaaliput 2kpl. "en ite tarvi" sano ja hymyili. Huomenna lauantaina siis messukeskukseen äijän kanssa :dance:

En muista koska olisin ollut näin pirteä koko päivän (heräsin viideltä aamulla)!
Tuli uutta lunta.
Penkki kulki tänään oikein mukavasti, eli kannustava treeniviikko takana :)

Sain luettua yllättävän hyvin pääsykokeisiin ja illalla on cheertreenit! Sinne vaikka menis kuinka masisfiiliksellä niin kotiin palaa hymy korvissa :) tyttöenergia toimii!

Äijä haluu tehdä kunnon elämäntaparemontin ja mä saan suunnitella ihan kaiken alusta loppuun- mä olen niin innoissani :dance2:

Sain tosi hyvän harjottelupaikan eli koulu lähenee loppuaan. Mulla on ihana perhe (=mies ja koira). Rrrakastan niin paljon, että halkeen! :haart:

Sit tietty viikonloppu ja hyvät taikkutreenit eessä. :dance:

Eka postaukseni täällä koskaan; jostain on aloitettava. Takana puolisen vuotta ahkeraa treeniä, sitä ennen olin maratoonari, mikä sekin oli mukavaa. Lajinvaihto tuli eteen kun harrastelijan treenillä realistiset ja tyydyttävät tavoitteet oli saavutettu sillä saralla. Nyt tsekkaustreeni rakkaan valmentajan luona. Loistopalautetta, loistofiilis. Hienoja tuloksia saatu aikaan, tahtoo vain omat silmät nähdä mitä haluaa, tuntuu ettei mitään ole tapahtunut mutta onhan sitä haettua kehitystä tullutkin. Palaute ilahdutti eikä mikään ole mukavampaa kuin treenata parhaassa mahdollisessa seurassa. Tästä on hyvä jatkaa, vielä kun saisi tavoitteen asetettua. Vaikeampaa tällä punttipuolella kuin juoksussa.

Opin tänään luisteluhiihtämään!!!
Fiilis oli niin uskomattoman autuas, että jos ei olis tarvinnut palata töiden ääreen niin olisin hiihtänyt varmaan koko päivän, siltä se ainakin tuntui :D

(Ja dieetti etenee. Ensimmäisen kerran ikinä ei tullut 53,xx kg:n kohdalla "maagista jumia", vaan nyt homma toimii kuten pitää. Uskomatonta, mutta mahtavaa.)

Nyt sellainen puoli vuotta aktiivista salirupeamaa takana ja tänään kokeilin maven ykkösmaksimin, 100 kg sieltä nousi! Hieman hymyilyttää!

Se, että mulla ei ole vieläkään flunssaa. Lueskelin tuota vitutusketjua ja aika moni tuntuu olevan flunssan kourissa... Eli ilostuttaa se, että olen terve, jipii!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom