Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Hikiset kahvakuula-treenit ulkona ja sen päälle jääkylmään suihkuun. Olo on niin huippu että meinaa itkettää :rock:

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" :thumbs:

Nyt 3kk synnytyksestä olen entisessä painossa, esikoisen kanssa kesti 6kk. Nyt syön terveellisemmin, liikunta on lihaskuntoa eikä vain lenkkeilyä, enkä käytä e-pillereitä. Näköjään toimii, vaikka ikää on 6v enemmän kuin ekan lapsen tultua.

Eilinen selkäreeni! Selkätreenistä on tullu mun uus suosikki! Nyt alkaa pikkuhiljaa saada siihen sellasta tekemisen meininkiä ja tuntumaa (oikeisiin) lihaksiin. :puntti: Kiitos tankopippurin ynnä muiden vinkeistä ja kannustuksesta Salilla tänään- ketjussa!

Jotenkin tykkään niin paljon tuosta ohjelmastakin... :dance:

Tänään oli taukopäivä. Eli tekemistä oli käksittävä tuolle "turhalle" ajalle jota jäi kun ei menty salille eikä edes lenkille. Isäntä rupes kaivaan meen vesiputlea esiin kun ei ole tullut vesi kaivosta hanalle. kahden tunnin kaivamisen jälkeen löytyi reikä vesiputkesta :) olen niin onnellinen se saadaan korjattua (viis vuotta sitä on vetkutettu, kun ollaan ajateltu että koko putki kaivolle pitää uusia) pian loppuu veden kantaminen naapurista ja sadevesi "suihkut". No tämäkin on tietysti vasta toive ajattelua kuitenkin putkessa lisää reikiä. ja saadaan edelleen jatkaa sadeveden keittämistä vatiin ja toinen kaataa sitä jatkossakin pesulla olijan päälle. Aika sitovaa eloa päivän mittaan aina tarvii apua toiselta + naapurilta juomavedet.
Iteselle löytyi mattojen pesua terassilla sadevedellä, oli muuten aika kylmää jo.

Mavea aamulla puoli seiskalta 3x5x100kg. Neljässä viikossa sarjapainot +10kg. Mee sou happi! Muuten treenit kulkee sellaisella ilolla, että pitänee kohta pitää kevyt viikko väliin, ettei kehitys pysähdy.

Vihdoinkin typerä hiilarimättökausi nujerrettu/saatu poikki, syöminen järkevää, olo virkeä, vattapalat häämöttää, olkiin tullut paljon lisää lihaa ja pyöreyttä, ekat leuanvedot ilman apukumia, kaiken kaikkiaan treeni kulkee kuin hirvi!!!

Maveiloa täälläkin, tänään vedin ykkösmaksimin 130kg:lla! Hauskinta, että pari viikkoa sitten olin tehnyt kolmosia jollain 80kg:lla, en edes muista olenko ikinä ennen ottanut 1RM ja nyt tuollainen ihan älytön tulos. Itse lopetin kyllä jo 110kg kohdalla, mutta koutsi oli sitä mieltä että liian kevyeltä näytti :D. Hyvä niin, ihan huikee fiilis kun sai vielä kannustukset ja taputukset koko treenikansalta. :)

Täällä kävellään kuin Valentin Kononen konsanaan, kun oli kerrankin koutsi mukana jalkareenissä 8) huhhuijaa, kun teki gutaa...!

Parin kevennetyn treeniviikon ja ruokavalion muokkaamisen jälkeen alkoi treeni vihdoin taas kulkea! Käynti hyvällä urheiluhierojalla antoi myös lisäpotkua. Treenissä tuntui joulun jälkeen, että tehot vain putosi, vaikka teki mitä. Nyt vihdoin se penkin 40 kg.n mörkö selätetty ja treeneissä meni 2*8 40 kg.lla ja vika sarja 1*6 42,5 kg.lla. Kuukausikaupalla se junnasikin siinä 37.ssa. Mahtavaa!

Talviloman ensimmäinen aamu, ei kiirettä ja aikaa syödä kunnon aamupala. Reeni kulkee hyvin, ja vielä paremmalta tuntuu, kun aijemmin tällä viikolla sai salilla kehuja jo kokeneemmalta konkarilta. Lupaavan näköistä treeniä ja käytti sanaa taitava, kyllähän se tuo mielelle hieman nostetta :)

Ilostutti jo eilen, mutta kaverin "aika vaikuttava toi sun hauis, näytätkö vielä ihan kunnolla" -kommentti.
tumblr_ndw9cd8CgA1snbrkko1_500.jpg

Ilostutti ja enemmänkin hämmästytti eilen, kun kokeilin työntöä telineistä. 55kg nousi helpohkosti ja lopuksi kokeilin vielä 60kg. Ajatuskin tuosta painosta suorilla käsillä on käsittämätön :D No yritys lopulta epäonnistui ehkä juurikin tuohon uskonpuutteeseen, mutta videon perusteella ei se kaukana olllut! Sehän on mun kyykkyjen sarjapaino... Minun kokoiseksi nostajaksi nämä ovat vielä pieniä lukuja, mutta minun pienelle pääkopalleni tuo painonnosto on melko käsittämätöntä vielä, mitä noihin painoihin tulee.

Wuhuu vol 2! Tänään penkistä uusi ennätys, 70 kg. Muutenkin loistofiilis salilla, pitkästä aikaa homma sujuu mukavalla fiiliksellä.

Rispekt :rock: . Olen todennut, että oma kehittymättömyyteni penkissä on pakko johtua huonosta/väärästä tekniikasta. Asiaan tulee onneksi muutaman viikon päästä korjaus kun pääsee "tekniikkaleirille" :) .

Pystyin tänään varovasti vähän hölkkäilemään, kyllä tää tästä lähtee taas sujumaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom