Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Tää helvetillinen polte persauksissa vaikka treenistä on jo monta tuntia. Ja uus hifitakki alkutalven räntäpaskaviimakeleille, jota oon kakkostyöpaikalla fiilaroinu jo 2kk, mutta vihdoin raskin sen kotiuttaa.

Huomenna pistetään PT'n kanssa treeniohjelma uusiksi ja suunnataan kohti kesää! Täältä tullaan kesäkunto 2020.... eikutäh? ;)

Sain yhden tenttituloksen ja ihan odottamatta ja yllättäen kurssiarvosanaksi tuleekin vitonen. Kyllä mä sittenkin osasin. :hyvä:

Ilahduttaa suuresti se, että olen päässyt yli nyt niistä viimeisistäkin meille naisille turhan ominaisista kriiseilyistä oman kropan suhteen. Ja siitä voi täysin ja tasan kiittää tavoitteellisempaan salitreeniin siirtymistä.

En ole koskaan pitänyt jaloistani, jotka aina ovat olleet aika muodokkaat, eli on reittä ja pohjetta, mutta kapeat nilkat, ja samalla kaiholla ihaillut suoria, tosi hoikkia jalkoja. Jossain kohtaa kuitenkin tajusin, että nuo ilmeisen syntymälahjana saadut pohkeet ovat itseasiassa jees. Ja nyt olen löytänyt saman ajatusmaailman reisien osalta.

Jokunen vuosi sitten kun mulle olisi sanottu, että kyllä sä siellä salilla vielä jumppaat jonain päivänä ajatuksena saada reidet ja takamus kasvamaan ja tykkäät pohkeistasi, olisin vastannut että älä naurata. Toisin tässä nyt sitten näköjään kävi :D

Suhtautuminen erottuviin verisuoniin on myös muuttunut. Ennen se oli vain ja ainostaan kauhistus, mutta nyt huomaan melkein odottavani, koska hauiksesta puskee pumpissa suoni esiin. Olkapäissä tai alavatsassa suonet ovat mulle kyllä yhä iso eiei, eli josko jompaa kumpaa joskus näkyy, niin sitten lisään plussakaloreita nopsaan.

Ihanaa, mie pääse tännään ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon salille!! :hyper: Ja koska ennen tätä lusmuilua reenit meni viikon-kahen ajan melekeen päin persettä, ni tästä on hyvä taas lähtä uuteen nousuun. :) Ainii joo, ja tästä alko meikäläisen kesäkuntoprojektikin. Whoop, whoop!

Ilostuttaa se että tämäkin viikko tulee olemaan töiden suhteen todella hajanainen, eli lomapäiviä on paljon. Jee :haart: Kyllä tulee tarpeeseen!

Kuulin päivemmällä kommenttia, että olen vaan laihtunut tässä joulun aikana! suklaata syömällä nähtävästi, mutta kun tuli parin eri ihmisen suusta, niin kai sitä jotakin sitten on tapahtunut :D

Kyllä tämä menee taas kuitenkin puhtaasti tänne ilahtumis -osioon. Eksyin tänään sovittelemaan piukkoja highwaist -byysia, ja tuli liikuttavan punttimimmimäinen olo todetessani, että ne aidosti sopivat piukat housut olisivat sellaiset, joissa vyötärö kokoa 36, peba 38 ja pohkeet 40.

- Flunssa alkaa vihdoinkin helpottaa ja päärin tänään töihin (=ulos neljän seinän sisältä)! :D
- Päivällä oli ihan superkaunis pakkasaurinkoilma.
- Kohta pääsee saunaan. :)
- Sen jälkeen iltaruuaksi lohimedaljonkeja bataattimuussia, nam!

Tää maanantai on ollut jotain ihan omaalaatuaan! Koulussa oli kivaa, töissä olo tuntui kun olis vaan ollut hengailemassa kavereiden kanssa. Kiirettä riitti, mutta oltiin taas semmosella porukalla että tuli varmaan naurettua enemmän kuin pitkiin aikoihin. En tiiä miten pystyn kohta jättämään tän porukan taakseni, mutta totuus on etten tuota työtä kovin kauaa tule enää tekemään.

Kaupassa käydessä aamulla kaikki ihmiset hymyili ja moikkaili, en kyllä tiedä miksi, mutta ei se haittaa :D Mukava että muillakin oli hyvä päivä! Epäilin kyllä hetken että naamassa/paidassa/jossain olisi ollut jotain tahraa tai muuta, mutta ei..

Tää maanantai on ollut jotain ihan omaalaatuaan! Koulussa oli kivaa, töissä olo tuntui kun olis vaan ollut hengailemassa kavereiden kanssa. Kiirettä riitti, mutta oltiin taas semmosella porukalla että tuli varmaan naurettua enemmän kuin pitkiin aikoihin. En tiiä miten pystyn kohta jättämään tän porukan taakseni, mutta totuus on etten tuota työtä kovin kauaa tule enää tekemään.

Kaupassa käydessä aamulla kaikki ihmiset hymyili ja moikkaili, en kyllä tiedä miksi, mutta ei se haittaa :D Mukava että muillakin oli hyvä päivä! Epäilin kyllä hetken että naamassa/paidassa/jossain olisi ollut jotain tahraa tai muuta, mutta ei..

Moon kuullu, että maanantai-ketutus ei ookkaan kuulemma sisäänrakennettu geeni. Siitä voi parantua :) (itse en ole vielä löytänyt pysyvää positiivisuus maanantai-lääkitystä)

Totesin, että mulla on hyvä kroppa, koska se on 23 vuoden aikana jaksanut kestää ahmimisen, nälkiinnyttämisen, sairastelut ja rääkit. :) Ei se ole mun vihollinen.

Moon kuullu, että maanantai-ketutus ei ookkaan kuulemma sisäänrakennettu geeni. Siitä voi parantua :) (itse en ole vielä löytänyt pysyvää positiivisuus maanantai-lääkitystä)

Tää on kyllä niin totta! Ei oo itekään tuota taikaa vielä pysyvästi löytynyt, mut selvästi parempaan päin joka päivä ;) (nyt ootetaan sit ens maanantaita jännityksellä) Toivottavasti kaikki löydetään se.

Tässä on taas se syy miks mä treenaan. No tietty treeni itessäänkin on kivaa, mutta tänään salilla tein "enkat" kahdessakin asiassa.

Onnistuin kahteen kertaan press-up käsiseisonnassa ensimmäistä kertaa ilman tukea! No itseasiassa ekaa kertaa edes testasin ilman tukea. Press-up on siis sellanen, jossa jalat viedään ylös kehonhallinnalla, ei hypähtämällä. Vielä kun pääsis yhtä hallitusti alas :)

Leukoja myötäotteella meni 14, yksi enemmän kuin vuosi sitten.

Kyllä fiilis nousi niin taivaisiin, ettei paljon enää haitannut alkuviikon hemmetillinen kiire ja superpuuduttavat ja rasittavat palsut, jotka on pitänyt lusia läpi. Liikunnasta saa ne parhaat fiilikset. Sellaset mitä ei perjantaipullosta todellakaan saa.

Nyt leijuillen kohti loppuviikkoa :D

Just nyt ilostuttaa se ajatus, että kohta alkaa viikonloppuvapaa, toivottavasti auringonpaistetta luvassa (sitä kun ei työpäivinä näe kuin kahvihuoneen ikkunasta..). Ihanaa kun saa kahtena aamuna nukkua pitempään ja käydä siihen aikaan salilla kun huvittaa ja ja ja kaikkee kivaa :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom