Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Huomaan hymyileväni ihan hölmöille asioille niin kuin olisin pahasti mielenhäiriöinen. Kuulemma missään ei kuitenkaan ole piilokameroita, eikä tää oo mikään vedätys. En usko, en ainakaan ihan vielä... mut jatkan silti hymyilyä. :)

Se että sain puolet yhdestä paskahommasta tehtyä ihan iisisti, ja enää puolet jäljellä. Jee! Tää on siis puolikas voitto.

Nilkka rikki, joten jalkapäivä jäi eilen väliin (pienimuotoinen vitutus), mutta sen sijaan tein vatsat ja pakarat ja kyllä on nyt taas takamus sen verran hellänä, että piiskattu on! :fuckyeah:

En tiedä onko tämä iloinen vai surullinen asia; salinvaihto taitaa olla edessä. Nykyisessä on ihana henkilökunta ja muutenkin ok puitteet, mutta toisaalta saisi samalla rahalla enemmän. Vaan, siihen sitten sitoutuukin vuodeksi kuin tämä toinen on kuukauden irtisanomisella! Mutta positiivistä silti.

Ilostuttaa loppupeleissä niinkin pieni asia kuin herkuttelu :) suunnittelin pitäväni herkkupäivän pe, ei tehnyt yhtään mieli joten eilen söin vähän leivonnaisia kyläillessä, sitten illalla vielä irttareita pienen pussin. Iloinen olen senkin takia että en ole kokenut tästä mitään morkkista niinkun yleensä ja vieläkin iloisempi olen koska aamulla olin energiaa täynnä ja lähdin 10 km sauvakävelylle, taisinpa hymyillä koko senkin ajan :D vai olenko mää seonnut?

1) Kolme täysin kuumeetonta ja muutenkin energistä päivää tarkoittaa, että huomenna pääsee taas liikkumaan!

2) Tilasin netistä vaatteita, ja XS-kokoiset juoksuhousut olivat kyllä sopivat, mutta XS-kokoinen treenitoppi teki tiukkaa – latsien kohdalta :)

Tännään meikäläinen on kyllä yhtä hymyä, koska reenit on kulkenu tällä viikolla mahottoman hyvin, eilinen rilluttelu ja tuulettuminen teki terää, JA tännään on mun vappaapäivä; niin reenistä kuin töistä. :)

Keep your face to the sunshine and you cannot see a shadow.

Word of the day: HAPPY.

Selkä/ojentaja-treeni kulki tänään huippuhyvin:thumbs: uusia enkkoja isoissa painoissa...ja kyllä tuntuu menneen perille, kun ei meinaa kärsiä selällään lepäillä...

Muutin juuri uuten kaupunkiin ja tuskailin jo kun kaikki salit maksavat ainakin sen 5 e kerta, mikä on köyhälle paljon :jahas: Äsken satuin kuitenkin netistä löytämään kunnallisen salin tästä ihan pyörämatkan päästä jee :hyper:

Kävin tänää lataa uuden kuukauden salikorttiin ja sain siihen samalla 24/7 niin nyt mä pääsen treenaa vaikka yöllä eli siis duunin jälkeen! :thumbs:

Latsit kipeät pitkästä aikaa!

Olin salilla hölmösti unohtanut avustetun leuanvetolaitteen kokonaan sen jälkeen, kun leuanveto alkoi sujua normaalisti edes muutamalla toistolla. Mutta eilenpä päätin paukuttaa pari leveän myötäotteen sarjaa sellaisella kevennyksellä, että juuri ja juuri sain 12 toistoa kasaan ja ai että meni perille!

Miulla on ollut lantio jumissa jo melkein pari kuukautta. Alkaa pikkuhiljaa aukeamaan ja kyykky kulki taas kivasti. Olin yhtä hymyä kun kotiinpäin taivalsin. Lumisade myös ilostutti entisestään. Kiva kun on valkea maa :)

Duunikaveireiden positiiviset kommentit ilostuttaa vielä tänäänkin. Treeni näkyy kropassa ja työn rankkuudesta huolimatta viihdyn tosi hyvin alalla jonne olen päätynyt hirveiden vaikeuksien kautta :) ihanaa että olen jonkun muunkin mielestä oikealla alalla! Treeni kulki tänään tosi hyvin salilla ja aamupäivällä heitetty lenkki sujui pakkasesta huolimatta :)

Papa-kokeesta tulos: "normaali". Oli varaa hankkia sekä itselleni että tyttärelleni ihka ekat kosketusnäytöt, Trendit. Auto on puhdas. Vapaat alkoivat.

Tuli tieto, että tutkimusryhmän rahoitushaku meni läpi. Nyt näyttäisi siltä, että tulevaisuus kivojen töiden parissa on turvattu neljäksi seuraavaksi vuodeksi. Yliopiston jatko-opiskelijan pätkätyömaailmassa tää tuntuu siltä kuin olis six-pack pulpahtanut esiin yhdessä yössä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom