Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä sitä voi oudoista asioista ilahtua. Tulin jotenkin hyvin iloiseksi kun erästä vanhaa kesämekkoa sovittaessani huomasin, että se on hauisten kohdalta auttamattomasti liian pieni <3

OMG LOL! Otin tossa voimapainotteisempaa reeniä ja ajattelin tehä penkkiä 47,5:llä. Tempasin siinä pari ja totesin että nyt on kyllä kevyttä, laitetaas lisää ja sitten 8 (!) x 50 tuli! Nuon vaan. Tämän kun olisi saanu vielä vilimille ni ois saanu penkki-kyykky -haasteeseen todistusaineistoa. Kyllä helepolla hypättiin uudelle kymmenykselle.

Tänään ilostutti se että sain aamusti itseni liikenteeseen cxworxiin ja sen jälkeen puhuttua kaverin seuraksi uimaan. Oli mukava kun klo 14 istui syömässä syömässä salaattia ja päivän treenit takana. Tähän tietty vaikuttaa se että koulusta on nyt pari viikkoa vapaata ja että kesätyöt alkaa vasta kesäkuussa kun koulukin loppuu tältä lukukaudelta. Niin ja vielä yksi hyvä asia on se, että soitettiin vkolopuksi töihin huippukivaan paikkaan. Et aikas ihana päivä :dance:

Tuli tänään ensimmäistä kertaa laitettua tankoon niitä standardikokoisia levyjä viitosten ja muiden pikkuisten sijaan :) Totaalialoittelijalle iso ensimmäinen virstanpylväs, kyykky tuntuu aika paljon uskottavammalta vaikkei vielä menekään kuin se 45 kiloa. Pisti hymyilyttämään siinä määrin että uskalsin lopulta tännekin liittyä. Seuraavaksi sitten omaa painoa tavoittelemaan!

Vaihdoin salia! Entinen saliympäristö sai aikaan vaan yltiöpäisen v*tutuksen mutta mun uudella salilla ei ärsytä mikään. Siellä paistaa vaan aurinko ja kaikki on ihanaa ja täydellistä. :hyvä: :dance:

Päätin tänään aamulenkin yhteydessä käydä ihastelemassa järveä ja kävelemässä metikössä. Siellä metsässä sitten huomasin, että mun ja ensirakkauteni nimikirjaimet ovat vieläkin eräässä puussa kaiverrettuna! :D Erosta kuitenkin jo reippaasti aikaa eikä olla pahemmin tekemisissä, niin oli hassua huomata tuollainen muisto tästä miehestä ihan sattumalta keskellä metsää. :D

Toinen aihe iloisuuteen on se, että pystyn juomaan aamukahvin ilman minkäänlaisia houkutuksia polttaa tupakka sen yhteydessä. Ennen kaikista pahimmat tupakanhimot iski aina kahvia juodessa, mutta ei enää!! Jeeee!!! :hyvä:

Salilla tuli mun jälkeen ylätaljaa tekemään eräs nuorimies, pisti 15kg pienemmät painot ku mulla oli ja ähisi ja murisi oikeen kunnolla sarjaa tehdessään :D kyllä tuli vahva olo, heh

Hmm, en tiiä ilostuttaako vai hirvittääkö enempi... Fyssariaika varattu ja aletaan tutkimaan olkapäätä, mikä siellä meinaa vaivata. Toivottavasti selviää ja vaiva helpottaa :)

Uskallanpas hehkuttaa, ettei mulla ole enää mitään muita epäterveellisiä himoja kuin alkoholi, joka on kohtuudella vain terveellistä :D

Ilahdutti muuten ihan todellakin se, että isopomo jäi kesälomalle ja itse vielä olen ensi viikon töissä ennen omaa lomaa; saan vapaasti pyöriä netissä aikaani tappamassa, sillä suurin osa asiakkaistakin läks jo lomalle :-D Normioloissa yritän olla ahkera, mutta kissan kadotessa hyppään kyllä pöydälle. Oi tätä työmoraalia!

Kolmen päivän rankka työputki takana, tänään kerkiää reenata! Ja päivän kruunaa se kun pääsee pariksi päiväksi mökille järven rannalle:haart:

Kävin eilen tekemässä maastavetoa ekan kerran ikinä ja tänään tuntuu heti useamman sentin pitemmältä, kun on niin ryhdikäs olo.

Alkukesän rasvantiristelyt on ohi, niin nyt on pari viikkoa treeni kulkenu varmaan paremmin kun ikinä!! Paukutan omia enkkoja jatkuvasti. Tekis mieli vaan asua salilla, kun on vaan niin parasta ikinä. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom