Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen oli niin sekava treeni: aluksi olin innoissani, sitten ei sujunut mikään ja alkoi hitommoinen v-käyrä nousta, turhautuminen ja piti vaan luovuttaa rinnallevetojen tekeminen, kun en saanut mitenkään toimimaan. Kyykky meni ok ja sit pystypunnerrus pelasti kaiken! 35kg tuli kolme ja hyvä yritys neljänteen, 40kg tuli kaksi ja hyvä yritys kolmanteen. 30kg tuli 10 toistoennätys! Ja kyllä minä perkeleeni kesytän niiden rinnallevetojenkin suhteen... ja tempauksen ;-)

Vietyäni muksun päivähoitoon, ajoin auton vähän matkan päähän miehen työpaikalle ja hölkkäsin siitä himaan. Erittäin hyvä fiilis!

Oon sadatellut viime ajat niska-hartiaseudun kipuja ja painon jumitusta (dieetillä vuoden alusta alkaen). Kivut ovat vihdoin tiessään ja eilen uskalsin kävästä piitkästä aikaa vaa'alla. Paino näytti samaa kuin viimeksi, mutta mittanauha kertoi senttejä taasen hävinneen! Eli homma toimiiii!!! :dance: Avokkikin kommentoi "tuo sun hommahan on edenny hyvin", vaikka sillä varmaan tulee kohta mun saliruokavalioelämäntapahöpötykset korvista ulos... :) Täyttä höyryä samalla kaavalla etiäpäin siis! :rock:

Pari kuukautta sitten penkkiykkönen oli 47,5 kg ja pari päivää sitten sama paino nousi neljä kertaa :D Innolla odotan, että saan sarjapainot viiteenkymppiin, ja varmaan maksimin kokeileminen olisi jossain vaiheessa myös ihan ajankohtaista :)

Eilen aamulla salilla joku sellai vanhempi (no siis minua jonkin verran vanhempi, mutta ei vanha - ehkä 45v) karju tuli sanomaan, että mun treeni näyttää varsin tiukalta. Se vähän vissiin pohdiskeli siinä että onko liiankin tiukka, mutta kun kerroin että on ihan ammattilaisen tekemä ohjelma ja mitkä on tavoitteet, niin se oli "myytyä miestä". Harmitteli, ettei kahvakuulatunneilla tehdä mitään vastaavaa rääkkiä ja meinas ottaa omaankin treeniin sen mitä mulla on käytössä. Vähänkö tuli hyvä mieli!! :puntti:

Lisäksi lähtö yli 20-asteiseen aurinkoiseen Keski-Euroopan kevääseen on erittäin jees!!

No tuo mies :) Jonka kainalosta sain tänäkin aamuna herätä. Joka rakastaa enemmän kuin koskaan ansaitsisin. Joka naurattaa ja piristää mun päiviä. Ja jonka ansiosta eilen väsymys hävisi ja onnistuin raahautumaan salille, niin voi paremmalla omallatunnolla tänään syödä herkkuja :D Ne oli muuten hyvät treenit!

Ensimmäinen leuka! Suorilta käsiltä ja ihan kunnolla ylös asti. Tätä on niiiiin ootettu :)
Vaan on se tuo ylöshilattava painokin aika massiivinen, niin ei ihmekään kun kesti näinkin kauan... :rolleyes:

Nyt on sellanen treeniohjelma, jonka jaksan keskittyä loppuun asti. Piiiitkän tauon jälkeen tein eilen 15 toistoa 140kg prässissä, eikä tänään tunnu edes pahasti jaloissa. Oli vielä jotenkin levollinen olo salilta lähtiessä, kun jotenkin alkoi elää toivo siitä, että jonakin päivänä mun olo on energinen ja normaali ja ulkonäkökin miellyttää mun silmää. Että nyt mulla on keinot saada itseni takaisin. :dance: Johan tässä onkin kymmenisen vuotta taisteltu väsymyksen, stressin, pohjalla olevan itseluottamuksen, pakkopullaliikkumisen ja huonon ravinnon kanssa...

Mä oon rakastunut....vapaaotteluun. Siis ihan vakavissani! Se tekee mut onnelliseksi, odotan että ollaan taas yhdessä, mua jännittää aina hyvällä tavalla kun odotan meidän "tapaamista", suunnittelen meiän yhteistä tulevaisuutta, haluaisin puhua siitä kaikille ja koko ajan vaikkei ketään kiinnosta, ajattelen sitä naurettavan paljon ja aina hymy huulillani, jne. Mihin mä miehiä oon koskaan tarvinnutkaan?! Paitsi tietty sparrauskavereiks. :)

Olen iloinen sillä tuli heitettyä mave-enkkaa ja muutenkin oli hyvä treeni tänään :)

Salilla oli eilen aivan jumalaisen komea mies :kuola:. Luulin oikeasti, että niin komeita miehiä on vaan elokuvissa. Ja kun sen olemuskin olis niin ystävällisen ja rehdin miehen olemus...

Salitreenikin meni ihan jees.

Tänään on mieltä piristäny kummasti se, et on jo torstai, ja viikonloppuna on tarkotus vaihtaa vapaalle syöminkien suhteen eli tankkausta luvassa :dance2:

Kokeilin maastavetoa eka kertaa tänään ikinä ja 50kg oli kevyttä rautaa :puntti:

Lisäksi 2,5 viikkoa uutta ruokavaliota ja saman verran kiloja pois. :dance:

Mä oon niin onnellinen että olen vihdoinkin matkalla kohti unelmien kroppaani. Vuosikausia oon haaveillut lihaksikkaasta, voimakkaasta vartalosta, mutta en jaksanut tehdä juuri mitään sen tavoittelemiseksi. On ollut kausia kun oon lenkkeillyt ja nostellut painoja, mutta en koskaan niin tavoitteellisesti kuin nyt. Tuntuu mukavalta että tulee toteutettua sellainen asia elämässään, mistä on haaveillut. ^_^ Sit kun vielä sais opeteltua soittamaan bassoa...

Se ilahduttaa, että en enää yski keuhkojani pellolle. Ehkä pääsen takaisin treenien pariin ensiviikolla <3 Toinen mahtava asia on auringonpaiste ja kevät, ilma suorastaan kutsuu liikkumaan.

En ollut päässyt viikkoon salille, mutta tänään pääsin vihdoinkin! Tuli hyvä treeni. Mutta mitähän levytangolle oli tehty, vaihdettu kevyempään kenties? Tuntui niin kovin kevyeltä kyykätä tänään, mahtavaa :D

pakko kertoa kun olen ihan otettu. lääkärillä käydessäni hän sanoi että ''oot aikamoinen lihaskimppu, mikä sun laji on vai kilpaileksä'' :hyper: olin ihan sanaton ja otettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom