Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään ilostuttaa se että olen nukkunut jo monta yötä kunnolla (magnesium+soijalesitiini <3). Sekin ilostuttaa että uudenlaisen ruokavalion ja ajattelutavan ansiosta tuntuu siltä että olen oikeasti onnellinen ekaa kertaa pitkästä aikaa, päätä ei kiristä ja kaikki tuntuu tosi ihanalta (mitähän pillereitä mies on alkanut mun aamupuuroon tunkea)

pitkän flunssakierretauon jälkeen onnistunut salillepaluu :) Tästä se taas lähtee!:puntti:

Mun uudet treenivaatteet tuli jenkeistä, ne mahtui kaikki hyvin vaikka osa oli "tavoitevaatteiksi" ja sain kuulla että mun jaloissa on jo "fitnessmuotoa" Niin ja toki mun tilauksen mukana tuli Dana Linn Baileyn nimmari. Ei vois parempaa päivää toivoa <3

Mun uudet treenivaatteet tuli jenkeistä, ne mahtui kaikki hyvin vaikka osa oli "tavoitevaatteiksi" ja sain kuulla että mun jaloissa on jo "fitnessmuotoa" Niin ja toki mun tilauksen mukana tuli Dana Linn Baileyn nimmari. Ei vois parempaa päivää toivoa <3

Kahtoikin että tais olla FlagNorFailia päällä :) Miekii haluuuuuuun.
Jos jotain kivaa niin on kivaa lähteä kohta kävelylle frendin kanssa ja että olkapäät tuntuu terveiltä :)

Mä löysin viimeinkin uuden tuulen- ja vedenpitävän ulkoilutakin, ovh 80e, mutta alennuksen jälkeen lähti mukaan 35 eurolla :). Ja se on turkoosi limenvihreillä yksityiskohdilla. Väriä elämään, oon entinen aina vaan mustiin pukeutuja.

Mieletön selkätreeni! Energiaa niin paljon että ei melkein taukoja malttanut sarjojen välillä pitää, ja vanhat painot alkaa tuntumaan pieniltä! (Plus uudet kuulokkeet rikkinäisten tilalla, ihana kun pitkästä aikaa sai kuunnella musiikkia treenin aikana<3)

Voi herranpieksut! :kuola:
1288546571490.jpg

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288546600921.html

Eilinen spinning meni niin nappiin että vielä tänäänkin hymyilytti! Kyllä sitä jaksamista vaan pikkuhiljaa alkaa löytyä enempi..! :)

Etukyykky kulki 5kg suuremmilla painoilla 12x4 kuin viime viikolla 5x5. Viime viikolla taisin jo odottaa tätä lomaa, millä juurikin olen piristyneenä, kun ei kulkenut oikein mikään kuin puolipakolla.

Kaveri laittoi aamulla viestiä ja pyysi iltapäivällä lenkille - lenkki kulkikin viel hyvin! (:

Ja nyt iltasella herkkuhimoissani keksin laittaa pikku tiran nestemäistä apteekin salmiakkia maitorahkaan - toimii! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom