Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä viikko on ollut lepoviikko. Pitkin hampain... Mutta minua ilostuttaa se, että olen kerrankin järkevä! Ja uskon mitä luen (kevyistä ja lepoviikoista) ja tunnen. Olen kesäkuun puolivälistä käynyt salilla, syönyt paljon, mutta loppua kohden vain kiristänut tahtia ilman lepoviikkoja. Nyt alkoivat voimatasot laskea ja aloin hengästyä helpommin esim. kävellessä ylämäkeä. Lämmittelyssä pulssi nousi ylemmäksi. Lievää kiukkuisuutta. Onneksi ei muita oireita vielä, leposyke normaali, eli tällä kertaa en vetänyt överiksi, koska tiedän mitä vakava ylirasitus on ja tiedän seurata oireita. Hyvä minä! ;)

Mutta onpa ikävää olla käymättä salilla... ;) Miten voikin näin nopeasti addiktoitua. Onneksi kohta on sunnuntai :).

Keittiön lavuaari ei enää vetänyt kunnolla ja työkiireiden takia annoin asian olla pari päivää, kunnes eilen kaivoin pinkit kumihanskat ja ruuvimeisselin kaapista. Avasin putket, putsasin, kasasin... ongelma ei ollut vielä kokonaan poissa.. tajusin kumminkin kokeilla laittaa yhtä putkenpalaa eri asentoon, whoom! lavuaari toimii kuin uusi :D monitoiminainen paikalla

Pitkä tauko

Reilu 2 ja puol vuotta taukoa takana punttien nostosta ... ny aloitin toka viikon koko kropan treenin ja ekaa kertaa kävin tänään tiistaina minulle uudes salis tääl Vantaalla ... tuntu mukavalta ... kyl nyt täytyy saada kroppa takas kuoseihin :puntti: ... täl hetkel tuntuu et kyl tää tästä :whip:

Tein ekaa kertaa elämässäni raakasuklaata! Hermot meinasi mennä sekoitellessa kun tuumailin tehneeni jotain väärin, mutta aikaahan se vain otti :) Oi sitä tunnetta kun sai napsauttaa konvehdit ulos muotista! Hyvää, vaan ensikerralla vielä parempaa ;)

Tänään oli erittäin onnistunut vapaapäivä :)

Aamulla jalkatreeni salilla, päivällä työsopimuksen uusimista, iltapäivällä toinen salitreeni olkapää-ojentajat, illalla kahvit auringon paisteessa terassilla ja sen jälkeen vielä 1,5h juoruilulenkki ystävän kanssa, huh mahtavuutta :piis:

Tein tänään salilla ihan ensimmäisiä kertoja suorin jaloin maastavetoa ja olin vähän tuskissanikin siinä kun en oikein tiennyt miten se tehdään ja lehdestä olin vaan lukenut suurpiirteiset ohjeet.. Ihana punttimimmi tuli kesken oman treeninsä auttamaan ja näytti oikean tekniikan ja katsoi vielä että tein sen oikein ohjeiden jälkeen. :) Kyl nyt kelpaa tehdä sitä liikettä jatkossakin kun ei mee aikaa tangon roikottamiseen hartiat edessä selkä kippeenä.. Tuli puheeksi että hän pitää kuntosalimme yhteydessä olevan ryhmäliikuntaa järjestävän yrityksen nimissä sellaisia valmennusryhmiä ylipainoisille, oon aiemminkin harkinnut lähteväni mukaan, mutta nyt ainakin pitää laittaa tarkkaan mietintään :) Jee oon niin innoissani!

Osasin sittenkin eilen tehdä penkkipunnerrusta edes sinne päin, kun tuntuu domsit rinnassa.

Vaaka ei edelleenkään näytä pienempää lukemaa, utta tulipa mieleen napsasta uudet edistymis kuvat ja verrata niit kuukausi sitten otettuihin. Oli ilo huomata että onhan sitä rasvaa tirissyt ainakin vatsan seudulta ja vihdoin alkaa vatsalihasten muotoja tulla sieltä alta. Mistään palikoista ei vielä puhuta, mutta entiselle 110 kilon keijukaiselle ne ylä ääriviivatkin on jo iso juttu ! vielä kun saisi otettua oikein viralliset mitat :hyvä:
ja tänään pääsee taas salille naisten vuorolla. Muuten en välitä onko salilla jamppoja vai tiinoja, mutta SS:ä hankala tehdä kun miehet penkkailee ja kyykkäilee tunti tolkulla. Oman salin naiset jonottelee reiden lähennys koneisiin ja miulle jää vapaat painot/kyykky teline /penkki :puntti:

Huomasin juuri hammaspesulla että olkapäät ja haukkarit ovat ehkä saaneet kokoa ja näkoä sitten tammikuun. Ja ihan vaan varmistaakseni: hammaspesulla pullistelu on ihan ok, right? :evil:

kolme viikkoa vaivannut flunssa on poistunut takavasemmalle ja oon muutamana päivänä jo saanu tehtyä kunnon treenin! :) miten sitä voikaan olla kokovartalo näin kipeenä tauon jälkeen, motivaatio huipussaan! Ilostuttaa myös se,että olen löytänyt ihanan tavan rentoutua: käveleyllä metsässä nautiskellen, tuoksutellen syksyn tuoksuja :)

Oon tähän mennessä pitänyt selän treenaamista mun ongelmakohtana, no saattaahan se sitä vieläkin hieman olla, mutta eilisen treenin perusteella ei se ehkä olekaan niin suuri ongelma kuin mitä oon kuvitellut. Nyt on selässä sellasta tuntumaa, että jotain on mennyt perille asti :)

Eilisen salitreenin jälkeen olo tuntuu inhimilliseltä, eikä rekan alle jääneeltä. Polviongelmista huolimatta maastaveto kulki kivuitta, vaikka kyykkyä ei pystykkään tekemään. Joten edes jotain treeniä jaloille ja pakaroille voi tehdä :dance:.

Vähän komppaan Minihiirtä, alun ns. fitnesbuumi on alkanut häviämään, ja nyt liikkumisesta on tullut enemmälti elämäntapa. En enää stressaa jos toisinaan tulee useamman päivän tauko saleilusta, ja silti sinne lähtee aina innoissaan (No, ei ehkä aina mutta sinne päästessä motivaatio löytyy taas). Oikeassa valossa sattuu jopa jotain lihaksenalkuja näkymään ;) Tykkään!

Luovuin Kalorilaskurista muutama päivä sitten. On tuntunut todella vapauttavalta, ettei enää "tarvitse" laittaa jokaista suupalaa ensin keittiövaa'alle ja tuijottaa näennäisen numerotarkkoja laskelmia.

+ taivaalta tuli lunta, kohta pääsee hiihtämään! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom