Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No nyt on hyvä päivä :) sain tänään salilla hyviä kyykky neuvoja joltain voimannostajalta ja varmisti mun kyykkyä vaikka ei ehkä olis tarvinu ja sano että hyvältä näyttää ja toivon että tarkotti mun tekniikkaa eikä persettä :D

Kävin lääkärintarkastuksessa ja huumetestissä. Testin jälkeen labratäti onnitteli mua kouluunpääsystä ja ekaa kertaa iski sellainen "Hitto. Mä oikeesti tein sen!!" -fiilis. Hymyä riittänyt siitä asti ja veikkaan, ettei tää ihan herkästi tuu häviämään. :) Uusi ammatti odottaa...

Saako uus tulokas olla kans vähän happy happy joy joy? Musta ku tuntuu että oon vihdoin, vihdoin, siis 28 vuoden etsimisen jälkeen, löytäny itelleni liikuntalajin josta oikeasti tykkään ja jota teen mielelläni. Vähän niin ku polttelee päästä salille koko ajan, että kerrankin pitää pakottaa ittesä pysymään kotona jottei lähtis rasasta heti kättelyssä. Mitä se sellaanen liikunta on josta tykkää, häh? En oo ennen törmänny!

Ja tänään veti suupieliä kovasti ylöspäin se, että sai aika roimasti nostella painoja joissakin laitteissa vaikka PT:n kanssa vähän aikaa sitten ne on muka "kohdalleen katottu". Ehkä se aliarvioi mut, näyttää löytyvän paljo enempi poweria etenkin alakropasta kun oisin itekään uskonu. Onhan se positiivinen ylläri ku jaksaa esim. jalkaprässillä 3x15 toistoa noin 40 kilon erolla siihen mitä aluksi oletti. :)

+ vapaapäivä ja saanu asioita hoideltua
+ työharjoittelu ala-asteella ja omalla lemppari salilla on ihan huippua!! :rock:
+ itseni hemmottelua: laitatin kynnet takas tauon jälkeen - nyt kimaltelee kivat siniset glitterit ;)
+ kunnon tyttököörilla lauantaina dance dance dance.. :dance:

Kevät tulee! Eli kesä tulee. Kohta voi heittää toppahousut varastoon, ellei ne ole kauhean pahasti juurtuneet jalkoihin kiinni.
Lisäksi mieltä ilostuttaa liikunnan sujuvuus ja ilo, vaikka raskaus on kohta puolivälissä. Edellisellä kokeilulla olin jo tässä vaiheessa paljon huonommassa kunnossa.

Tänään oon erityisen happy siitä, että treenari totesi vähän ihmeissäänkin peräti, että mun vatsa- ja selkälihasten voimat on kuulemma aivan älyttömän isot suhteessa mun muuhun lihasmassaan. Vitsin vitsit ja hyvä mä!!! :rock:

Pakko hehkuttaa joka tuuttiin, mutta kun olen niin mahottoman ilonen! Hyvä etten salilla alkanu ääneen hihkua, nauraa ja itkeä yhtä aikaa kun kyykkyenkat paukku. Minä, joka joskus ihan tuskassa väänsin sitä 40kg kyykkyä eikä kulkenut mitenkään, kyykkäsin tänään viiden toiston sarjaa 85 kilolla. Minoon niinku NIIIIN ilonen!!!!

Pakko hehkuttaa joka tuuttiin, mutta kun olen niin mahottoman ilonen! Hyvä etten salilla alkanu ääneen hihkua, nauraa ja itkeä yhtä aikaa kun kyykkyenkat paukku. Minä, joka joskus ihan tuskassa väänsin sitä 40kg kyykkyä eikä kulkenut mitenkään, kyykkäsin tänään viiden toiston sarjaa 85 kilolla. Minoon niinku NIIIIN ilonen!!!!
Voi, olen niin iloinen puolestasi! Mä kun kuulun kanssa tuohon "40 kg ja ei varmana enempää" -kerhoon. Täytyy olla mahtava fiilis, kunpa itsekin joskus pääsis noihin lukemiin!

Mua ilostuttaa puolestaan viikonloppu, oma mies, hyvä ja levollinen olo tulevaisuuden suhteen ja illan konsertti. Lisäksi ensi viikonloppunakin on tosi kivaa tiedossa..:)

musta on tullut nössö :D ..ois yks kiva asunto tiedossa, mut miks mua mietityttäää.
(okei okei, ehkä siks että opiskelen kuitenkii muualla ja kerkeisin olla kämpässä vkoloppuisin..)

+ sain (oman alan!) töitä, kahdesta paikasta: kesällä liikutaan lasten kanssa ja ohjaillaan jumppia, syksyllä sit alan tosissaan vetämään paria tuntia/vko ryhmätunteja!! :dance: ja vielä lisäks satunnaiset vuorot salilla! nice.

- otin sit kumminki sen asunnon, eli kahen viikon päästä oma koti oma koti oma koti !!
- kiva palkka napsahti tilille, enää ei harmita ihan niin paljoa kaikki ne vkoloput jotka oon lusinu töissä :)
- aivan loistava ilma ulkona.. kesä, tule jo! :worship:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Aamupaino oli kivan alhainen. Dietti tehoo ja kesäkunto on saavutettavissa. <3 Energiaakin on ja salille pitäis lähteä.

se, että salilla tein isommilla painoilla kun joku personal traineriksi luulemani naikkonen sekä eräs samanikänen saleilua enemmänki harrastanu jätkä :D tukehdun omahyväisyyteen..

Vitsi kuin siistii ois päästä Rähinän keikalle ! Mutta mua ilostuttaa ku lumi on kadonnu ja on tosi hyvä pyöräillä töihin ! Ja hiekatkin on lakastu poies.

Ilostuttaa se, että pari kk (?) harjoittamani nelijakoinen toimii kuin junan vessa :) Koko muutaman vuoden aktiivisen saliharrastelun aikana ei ole ollut tällaista intoa. Jee.

... ja kevät :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom