Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kahden viikon lomailun jälkeen kävin tänään salilla reenailemasssa. Ihan paras fiilis. Muutenkin elämässä tapahtuu tällä hetkellä aika mukavia asioita :)

Mavetreeni etenee kuin juna, loma on alkamassa ja kaikki on muutenkin hyvin. :)

Sain postista vihdosta viimein nettitikun kannettavalleni. Asensin sen juuri ja nyt testailen. Nopeampi se on kuin edellinen mobiililaajakaistayhteyteni.

Toinen ilonaihe on että aurinko taas paistaa. Ihailin tässä äsken ihanan kaunista sateenkaarta. On kesäloma ja Suomen (Pohjois-Karjalan) luonto lähellä.

Pääsin opiskeleen sinne minne halusinki, eli Lahteen fysioterapeutiks. JA samana päivänä eli tänää sain tietää, että mulla on kämppäki jo ! Kaks kaveria haki vie kolmatta kämppistä ihan unelma kämppään keskustaan. 150 neliöö, parveke, terassi, pieni piha, sauna jne...;P

Musta tulee joskus tulevaisuudessa myös psykologi nykypätevyyden lisäksi. ;) Kaiken huipuksi sain lahjaksi maailman ihanimmat verhot, joista olen haaveillut kuukausikaupalla, ja elämä hymyilee niin kuin noin muutenkin.

:) Arjen pieniä iloja, ihana aamupala aikaisten treenien jälkeen! Eli tuoreita, isoja, mehukkaita kirsikoita suoraan naapurin puusta poimittuina (ihan luvan kanssa, en käynyt tällä kertaa varkaissa) ja rahkaa vaan päälle & sekaisin! Pieni pisara vielä hunajaa koristamaan kauniin väristä annosta!

Oli kyllä hyvää!! :kuola::kuola: Ja treenien jälkeen nyt muutenkin on jo niin euforinen olo, ihan mielelläni herään aamu viideltä jos vaan on kunnon treeniä tarjolla! :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Äiti tulee kyläilemään pariksi päiväksi. Lisäksi se soitteli että kerkeän sittenkin käydä pumpissa ennen hänen tuloaan, koska kuulemma meinaa vielä viipyä matkan varrella jossain.

Oijoi, onpas meitä ilahduttanut harvoin:( Mutta mulla on nyt syy nostaa tää ketju: Olen nimittäin virallisesti vähärasvainen nainen! Eilen tehtiin kehonkoostumusmittaus ja rasvaprosentiksi pärähti 20,7:wtf: Se on meitsille vähän, se:) Ja kehon metabolinen ikä 16!!! (Oikeasti täytin just 38...)
Tänpäivänen, ensimmäinen kesänjälkeinen, punttitreeni ei sit mennykkään ihan lallatellen, mut täs on puoli vuotta aikaa rakentaa lisää lihasta (ainakin kilo!) ja ens kesäks rasvat alle 20 :whip:

Olin tänään ekaa kertaa kahvakuulatunnilla ja täytyy sanoa et erinomainen reeni tuli tehtyä. Huomenna olo ei luultavasti oo enää ihan yhtä euforinen, mut nyt on loisto-olo ja hyvä mieli :) ja siihen päälle vielä hyvä ruoka niin elämä on kutakuinkin täydellistä <3

Riemastuin tänään villisti kun kurkkasin peiliin ja totesin hämmästyneenä että j*maliste miten mun hauis on kasvanut! :hyper: Totta kai se on vielä ihan eri kategoriaa kuin vuosia treenanneilla, mutta en tajunnut että muutos voi olla näin nopeaa, kun muistan kesän alun 5kg käsipainoja lähinnä nostelleen käden...

Messevät 1,5 vkoo kestäneet mahakivut selätetty, joiden syyksi ilmeni mahatulehdus tähystyksen kautta (hyisss..). Pääasia, että oireet ja kivut hallinnassa sekä syy selvillä. Tänään siis ensimmäistä kertaa punttailemassa sitten reippaan parin viikon tauon ja ai että miten makialta se reeni taas maistui ! Kyllä tää ruho sitä liikuntaa onkin kaivannut tässä :) Ihan mannaa, kun sai hikeä pintaan! Kummasti sitä alkaa arvostamaan taas terveyttä uudella tavalla ja sitä, että on ehjänä ja pystyy treenaamaan täysipainosesti. Toivotaan, että tästä lähetään vaan ylöspäin :)

Kyykkypainot ovat toukokuun maksimissa kesän 3kk kyykkytauon (reisilihaksen revähdys) ja 6vkon tehoreenin jäljiltä. Tästä suunta on vain ylöspäin ja oma paino häämöttää aika lähellä :)

edit. typot

Ostin ihan täydelliset Marlies Dekkersin rintaliivit. Hintaa oli se reilu satanen mut laadusta voi maksaa. Ja kävin luovuttamassa verta, siitä tulee aina hyvä mieli.
+ 3 naisten MM mitalia Serbiasta!!!!

2½ kk aktiivisempaa treeniä (myös muutamalla viikon tauollakin) takana, ihan liian kauan kestäneen sohvaperunavaiheen jälkeen, ja tänä aamuna tuli 7kg pudotus lähtöpainosta täyteen :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom