Olen hoitanut tänään kaikki tekemättömät jutut, jotka olis pitänyt hoitaa jo ajat sitten, mutta nyt sain itseäni niskasta kiinni ja nyt nekään ei kummittele enää mielessä Kyseessä siis laskujen maksuja lähinnä mitkä olis pitän maksaa ajat sitten.
Tänään puntari näytti vähemmän kuin viimeiseen neljään vuoteen. Vihdoin matkalla sellaiseen kroppaan missä oikeasti osaa olla tyytyväinen itseensä. Ja vieläpä kohtuullisen helposti! 20 päivän päästä lähdetään Thaimaaseen lomailemaan joten jos vähän vielä saisi tiristettyä sinne niin olisi hyvässä bikinikunnossa
Tänään ilostuttaa myös se, että mennään ystävän kanssa leffaan katsomaan Laskettu aika ja saan vähän herkutella
Oli kyllä niin mahtavat hojoilu reenit toissapäivänä, että on vieläki ihan täpinöissään Sai vetää tupla erät ja andrenaliini kohisi korvissa niin ettei kuullu mitään :hyvä: Taustaa sen hieman... on lonkankoukistajat ja pohkeet ollu niin jumissa, että ne on jo tuottanu tuskaa reenatessa. Pidin viikon tauon, venyttelin ja verryttelin paikat auki ja AH, kyllä teki terää!
Mulla on vielä opettelemista tuossa treenitehon säätelyssä :D Ois mahtavaa kun oppis laskeen niitä tehoja sillon tällön ettei tulis noita yyyber jumeja
Tänään tein ekan kerran kahvakuulatreenin ja vaikka rauhallisesti aloittelinkin, niin tuntuu kyllä tehokkaalta Oli hyvä idea ostaa se itselle joululahjaksi :D
Pitkä (superpitkä) sairastelu näyttäis olevan nyt taitettu ja pystyn ja jaksan taas treenata!!! Salikortti on ollut jäähyllä monta kuukautta, mut ei enää!!
Megahappy sillä aamulla olin flunssassa ensimmäistä kertaa 4kk, mutta silti lähdin mäkeen testaamaan lautaa ensimmäistä kerta. UPEAT fiilikset kun pysyi pystyssä ja oppi liikkumaan! Nyt reidet aivan jumissa ja lunssakin yllättäen lähti. Joulun lepi oli ilmeisesti keholle liian lällyä kun ressihormonit laski ja altisti flunssalle ;)
ihan jo siksi kun tuo v*tuttaa keskustelu on paaaljon ylempänä...
Olen ollut karkkilakossa huomenna kuukauden ja se on henkilökohtainen ennätykseni (ja siihen se sitten päättyykin). Olen positiivisesti yllättynyt myös siitä miten helposti tämä aika meni, muutamaa heikkoa hetkeä lukuunottamatta.
Tänään matkustetaan myös pitkästä aikaa koiran kanssa maalle äidin luo pitkäksi viikonlopuksi. Päästään saunomaan, shoppailemaan, näen hyvää ystävää, saan syödä jonkun muun tekemää ruokaa ja vuoden ensimmäinen hiihtolenkkikin odottaa tekijäänsä
Työpäivä oli leppoisa, junat kulki ajallaan ja kerkisin combattiin, joka meni ihan loistavasti. Kaiken kaikkiaan ihan hemmetin hyvä päivä näin maanantaiks.
Itseä naurattaa kun takapuoli on niin kipeä!
Viikon flunssailun jälkeen ensimmäistä kertaa kovaa treeniä salin puolella ja päälle vielä säkin potkiminen.
Happyhappy