Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Soitin mummolleni toista kertaa elämäni aikana <3 Olen nähnyt häntä viimeksi n. 3 vuotta sitten, ja myös puhunut viimeksi silloin. Aaw, kerroin ensin nimeni ja sitten kysyin soitanko huonoon ainaan. "En minä kyllä osta mitään..." Vähän meinasin jäätyä, "eikun oon **:n tytär" :D Oli ihanaa jutella, pitää soitella useammin.

Reilu kaks viikkoa karkkilakkoa takana ja erinomaisesti menny :) On se kiva huomata, et kyllä siitä sokerista pystyy olla erossa, kun vaan niin päättää...nimittäin aina se ei ole ollu näin helppoa :jahas: Ehkä mä oon täs 26 vuotta täyttäny sitä mun sokerintarvetta ja nyt se alkaa pikkuhiljaa olla täynnä :D

Treenimotivaatio on korkealla tällä hetkellä. Ensi viikolla pääsen taas pitkästä aikaa treenaamaan BJJ:a kuntosaliharrastuksen rinnalla. :haart:

Mun kesto ilonaihe on kyllä oma parisuhde. Haart.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pääsin takasin salille kolmen viikon flunssan jälkeen. Nyt pitäs olla vielä malttia ottaa hitaasti, eikä heti yrittää isompia painoja.

Ostin jumalaisen ihanat mokkasaappaat. Ei oikeastaan ollut varaa, en todellakaan tarvitse niitä enkä viitsi käyttääkään ennen kevättä, mutta kyllä voi ihminen olla onnellinen kengistä!! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom