Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hankalahko hallintotieteen essee viimeistelyä vaille valmis.

Kipaisin kaupungilla ostamassa pari toppia ja matkalla eksyin oikeaan paikkaan ja sain ostettua Gutzyn ja Weiderin proteiinipatukoita 50 cn ja 33 cn kpl. Jee!

Joku setä tuli salilla kyseleen mikä mun päälaji on, siis niinku mikä urheilija sä oot :D Melko imartelija!

Totuushan on, että urheilen kausiluonteisesti sitä mikä sattuu innostamaan .. tällä hetkellä enimmäkseen salilla :)

Palkka tuli!!! Ostin aivan järkyttävän määrän ruokaa ja uudet Niken juoksushortsit, sellaset tiukat ja mustat, joissa ei perse hikoile... Aijaijai, kyllä nyt kelpaa, vaikka siihen ne rahat sitten menikin. Viime viikko tuli kiduttua ilman ruokaa niin tänään olen ollut älyttömän kiitollinen kaikista pienistäkin asioista, erityisesti runsaasta, terveellisestä ravinnosta. Vaikka opiskelu ei nappaakaan yhtään niin silti on ihana olo. Pitää rakastaa sitä mitä eteen tulee, vaikeuksia tai siunauksia.

Posti toi vihdoin venäjänkurssin!:dance::rock:
Kesäloma!
Saan tehä pihalla mitä haluan! (= hakkaan halkoja ja niitän ylipitkää heinikkoa..)
Oon jo aika ruskee!
Treeni kulkee paremmin, kun en ole töistä väsynyt!:puntti::dance:

Posti toi vihdoin venäjänkurssin!:dance::rock:
Kesäloma!
Saan tehä pihalla mitä haluan! (= hakkaan halkoja ja niitän ylipitkää heinikkoa..)
Oon jo aika ruskee!
Treeni kulkee paremmin, kun en ole töistä väsynyt!:puntti::dance:

:hyper: Toinenkin halonhakkaaja?!? Hauskaa! Mä oon tänä kesänä pilkkonut jo n.9 mottia:D ja saanut kaupanpäällisiks upeen värin pintaan. (Halonhakkuu ei muuten oo ihan yhtä tehokasta treeniä kuin lapiohommat;).) Btw, suurin osa munkin tontista huolletaan viikatteella, haa haa...

Mä oon viettäny kuusi ihanaa päivää rannalla lapsen kanssa, pahimmasta ahminnasta (BED) kuosituin ylitse lopulta vain kilon painon nousulla ja nyt olo on mitä mainioin, onnellinen, energinen ja kesä on ihana:haart: Ei edes huominen aterooma-leikkaus jaksa ahdistaa - ja kun se on ohi, jäljellä on vielä melkein KOLME KUUKAUTTA OMAA AIKAA!:hyvä:

Loma alko!!! :dance: Huomenna landelle ;)

Montakin iloista asiaa:

-Tiedossa on nyt sectioaika. Eli helpottaa kummasti. Reilu viikko kärvistelyä.
- Pystyn liikkumaan melko normisti. Eilen oltiin ipanan kanssa pyörälenkillä ja tänään käytiin vaunuttelemassa.

-Ostin kotisiivoojan! Ukon kanssa iänikuinen tappelun aihe ja nyt ratkaisin asian näin, niin ei tarvi hälle nalkuttaa. Suosittelen muillekki! Ei ole kauhian kallis, kun ottaa huomioon kotitalousvähennyksen -60%.

-Piha alkaa vihertämään ja talossa alkaa hommat olla lopussa. Nyt on aika rauhottua ja nauttia. Innolla odotan uuden ukkelin syntymää.

-Koulu meni hyvin ja kaikki sain suoritettua vähintään kolmosen arvosesti eli panostukseen nähden hyvä juttu. Nyt koulusta huilia kuukausi ja sitten taas aivot töihin :)

Elämä on ihanaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kultsi on viimeinkin kotona ja meil on kaks viikkoa yhteistä lomaa. Sain varmaan sata pusua eilen ja koko yön hän piti lujaa kii nukkuessaanki. Oon ihan lääpälläni.

Paino on tippunut taas säännöllisesti 500g:n viikkovauhtia ja maaginen ensimmäinen välitavoite on nyt saavutettu.

Ukko nukkuu vielä, mut kun herää niin aletaan kattoa nopeaa matkustusvaihtoehtoa tiistaille. Joku kaupunkiloma hätäseen, jee!

Ai joo mää sain taas aivan ihania tuliaisia, toinen halus taas yllättää ja tehä mut iloiseksi.

Päätin tänään, et lähenki lokakuun alusta Helsinkiin kattelee :D
Jaksais vaa kolme kuukautta, ni pääsee uusia tuulia haistelee; uusi sali, uudet ihmiset, kokeilee Hot Joogaa ja tankotanssia... miehiä :dance:

I´m happyyyyy!

- Ihanat ystavat, olin poissa treeneista vahan aikaa ja olivat kayneet koputtelemassa ja ilahtuivat kun olin taas kuvioissa, tanssiksi meni :dance:
- Graavilohi-iltapala
- Polkupyora jaksaa ilahduttaa, paasee paikkoihin nopeasti ja omatoimisesti ja samalla voi laulaa
- Jaakarhut ja kivat viiksimursut televisiossa, rakastan luontodokkareita
- Punttimimmit jaksavat ilahduttaa kun voi jakaa juttuja ja iltansa iloksi lukea muiden kokemuksista ja saada jopa vertaistukea tuskan hetkella :lol2:
- Stressin suunnaton vaheneminen (jollei jopa katoaminen) kun tajusin hengittaa ja etta tama on minun elamani ja minun tulee se elaa tavalla joka minut tekee onnelliseksi ja elinvoimaiseksi :)
- Huominen merenrantaillallinen kivojen tytsien kanssa
- Elama itsessaan ja kaikki ihanat kanssaihmiset

Mua on ilostuttanut tänään, kun hyvä kaveri tuli lomalle tänne ja kävi moikkamassa mua. Kuullostaa yksinkertaiselta, mutta olin suunnattoman iloinen nähdessään kaverin ylipäätään ja tuon lisäksi hän oli poikaystävänsä kanssa ja ne oli niin rakkautta täynnä että mulle tuli todella hieno olo nähdä niitä ja tajuta miten onnelliset ne ovatkaan:haart:. En ole ikinä nähnyt kaveria niin säteilevänä, huh! Sitä se rakkaus tekee! Todella hieno :dance:

Ehkä mun pitää hankkia oma elämä:rolleyes:

Pirskule miun vatsa :D! Se on ihan tässä vähän yli kuukauden sisällä alkanut tiivistyä, senttejä ei ole lähtenyt mutta vatsalihakset ovat kasvaneet. Staattisissa vatsalihasharjoituksissa on potkua :P. Niitä voi tehdä vaikka salkkarien mainostauolla. Olisin innoissani voinut vaikka räpsäistä vatsasta kuvan (edes omaksi ilokseni), mutta eikös kaikki kamerantapaiset ole jossain laturissa kiinni ;/.

Luulen että muutokseen ovat vaikuttaneet eniten...
- Salitreenin pienimuotoinen aloittelu
- Tasavauhtiset aamulenkit -> muutettu tehokkaiksi intervalleiksi
- Liikuntatyylin vaihtelu (ei aina perusjuoksua, joskus vaikka intervalleja portaissa tai pyörällä)
- Staattiset harjoitukset
- Enemmän leipää (hedelmien sijaan), rypsäriä ja muuta rasvaa reippaasti
- Kalorien laskemisen lopettaminen

Tänään halusin lepuuttaa niveliäni huomista salitreeniä ajatellen, joten tein juoksun sijaan tehokkaan intervallilenkin pyörällä :). Poljin tunnin niin lujaa kuin jaksoin ja kertaakaan ei käynyt pehva satulassa. Sydän tykytti ja jalat oli ihan spagettia kun pääsin kotiin. Kohta värjään hiukset taas mustiksi :)!

Luulen että muutokseen ovat vaikuttaneet eniten...
- Salitreenin pienimuotoinen aloittelu
- Tasavauhtiset aamulenkit -> muutettu tehokkaiksi intervalleiksi
- Liikuntatyylin vaihtelu (ei aina perusjuoksua, joskus vaikka intervalleja portaissa tai pyörällä)
- Staattiset harjoitukset
- Enemmän leipää (hedelmien sijaan), rypsäriä ja muuta rasvaa reippaasti
- Kalorien laskemisen lopettaminen

Mikali nuo ohjeet pitavat paikkansa niin pian six-pack loytyy pian taaltakin! :lol2: Eli samanansuunatiset muutokset ovat kaynnissa. Ihan ensin havisivat jenkkakahvat, sitten tuli muotoa ylavatsaan ja tassa sita odotellaan sitten..

Itse myos 'hakkaan' vatsojani 7kg kuntopallolla (3x50 toistoa parin ehka kolmena paivana viikossa - mina tykkaan, mutta tasta on ristiriitaisia mielipiteita) ja teen paljon supermaneja (vaikuttavat juuri tuohon ylavatsaan) seka russian twisteja (kyljet - tosin vammautuisen takia on ollut noissa taukoa).

Ha haa, Oulun ihana urheilutalon sali ja uimahalli, johan näissä kelpaa uluko-oululaisen himmata nostalgisissa fiiliksissä! Olen siis kotona lomailemassa vanhempien luona. Lisäksi jääkaappi on täynnä tosi hyvää ruokaa jota saa ahtaa pataan niin paljon ku kahdella kädellä vaan ehtii; omasta jääkaapista kun löytyy yleensä lähinnä se lamppu.

Kesä, sellaiset kaverit joita ei ole nähnyt melkein vuoteen, ja Oulu! Johan tuli koti-ikävä...

Kaverilla alko kesäloma ja tulee vihdoin moikkaa mua :haart:, ite ollu saikulla lauantaista asti äänihuulten tulehduksen takii ja tänää loppu puhekielto ja musta lähtee ääntä :) Ja maanantaina alkaa 9 päivän loma, joista 8 vietän kyproksella :dance: ... Paino tippunu tasasesti ja pysävästi, kevään nousun jälkee. Vielä ku sais treenit tasasesti viikolle, mut tuntuu välillä ettei vaa töitte jälkee jaksa.. tai enne :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom