Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskomaton treeni! Ensin juoksulenkki lämmittelyksi (joku 30-40 min) sitten salille treenaamaan vielä tunniksi. Olen ihan uupunut ja pöydällä odottaa vuori rapeiksi lämmitettyjä ruisleipiä, tunaa ja punaista paprikaa :kuola:.

Mulla oli vajaa kahden viikon tauko salitouhuista; motivaation puutetta, laiskuutta, saamattomuutta, väsymystä. Tulin juuri himaan, takana erittäin hyvä treeni, kyllä täältä vielä noustaan! Inspistä tuli nyt sylikaupalla lisää noihin punttihommiin. Jes! Ja eikun syömään tonnikalamunakasta, namiiiii :)

Näin Anna Karrilan töistä tullessani juoksemassa Kiinanmyllynkatua (Åbo Finland) ylös tässä yksi aamu. Tulin niin motivoituneelle ja hyvälle tuulelle naisen (taino, samaa ikäluokkaa itseni kanssa) kunnosta, että huh! :D Onnea Annalle tuleviin kisoihin! :puntti:

Väsynyt, mutta onnellinen! Poljettiin mökiltä kotiin yhdessä miehen kanssa 100 km! Polkemiseen meni aikaa 4 h 15 min, ja pakollisten lauttamatkojen lisäksi pidettiin vain yksi kunnon paussi, koska matkanteko maistui niin hyvältä. Nyt on voittajafiilis! :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja sitten omaa iloa, sain tänä aamuna sähköpostia USAsta ihmiseltä, jota on ollut jo kova ikävä ja se pistää nyt hymyilyttämään kovastikin :)

Ja huomenna pääsen aloittamaan muuttoa uuteen kotiin!!! JEE!!! :)

Lahdin ex tempore illan pimeyteen hakkaamaan sakkia ja lahti sellaisella apinanraivolla, etta koko kyla raikui, mrrggghhh. Oli tosi mahtavaa, jee.

Tilasin Lisäravinnemestasta uuden ihanan paidan joka saapui tänään! (Ja näytti hyvältä päälläkin) Lisäksi lähettivät yllätyksenä mukana kuolattavan herkullisen suklaa protskupatukan ja suklaa-proteiinibrownien :kuola:. Odotellen seuraavaa tankkauspäivää..

Toinenkin sähköposti USAsta ja lupaus soittaa.... ihana herätä uuteen aurinkoiseen aamuun, linnut laulaa, ötökät pörisee, ensimmäinen yö vietetty uudessa kodissa... Joskus elämä on vaan niin hienoa että tekis mieli itkee! :haart:

Loma kotipuolessa :haart: Viikko takana ja kaksi vielä edessä. Reenit jäänyt vähän vähemmälle, mutta ehkä sitä ens viikolla vois taas innostua..

Joku ihana ihminen oli vienyt mun lompakon poliisille :) Se oli löytynyt sieltä jostain tien varresta... Rahat poissa mut kortit tallella, mikä on ihan älyttömän ihanaa ja säästää mut paljolta vaivalta!

Lisäksi tänään soitettiin ja tarjottiin töitä. Sanottiin et mulle on koska vaan töitä ja ihan niin paljon kuin vaan jaksan tehdä. Todennäköisesti saan myös itse sanella palkkani ;) Ihan hyvä sinänsä, koska mullahan ei ole mitään koulutusta nykyiseen duuniini, oon vaan tehnyt sitä niin paljon et porukka on valmis palkkaamaan pelkkien papereiden ja suositusten perusteella :D En kyllä vielä ole vaihtamassa, haluaisin pysyä tuolla nykyisessä paikassa niin kauan kuin vaan saan olla...

Qstock Oulussa ilahduttaa nyt ku oon täällä taas sitä todistamassa.. saa olon toiveikkaaksi ihmiskohtaamisten suhteen. Ihan kartanolle meen pyörimään kylläkin, ei oo biljettejä tänä vuonna.

Suositut

Back
Ylös Bottom