Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vedin tanaan kivat crossfit-treenit ja yksi tytsa tuli sanomaan, etta 'sa olet tosi vahva'. :puntti: Tuli kiva fiilis.

..nyt katson sivusilmalla Michael Jacksonin muistotilaisuutta yllatyksekseni tippa linssissa. :wtf: Olin lapsena Jacko-fani (ja oliskohan hormoneillakin osuutta asiaan).

-Todella hyvä treeni tänään
-Ostin ehkä maailman siisteimmät kengät
-Söin helkkarin hyvää ja terveellistä ruokaa
-Tulevaisuus näyttää hieman paremmalta töiden suhteen

:)

Latsi, ONNNNNNNEA :dance:

Mulla enää reilu viikko töitä, sit rentoutumaan ja sit kouluun, jeij, vaihtelu virkistää. :haart:

Eilen löytyi masusta sykkivä sydän - meille tulee toinen vauva :)

Ihanaa! Tuli tippa linssiin:D Ihanaa odotusta!

Omaan päivään kuului monta hyvää ystävää, kiireetöntä yhdessäoloa ja hyvällä omallatunnolla nautittuja leivonnaisia:) Valkeni taas selkeämmin, kuinka onnekas olen! Leikkauksen jälkeinen haavakipukin hellittää jo, huomenna rauhallinen kävelylenkki ja varovainen tarttuminen pieniin käsipainoihin. Ja tuoreet mansikat maistuvat ihanalta!!!!

Eilen löytyi masusta sykkivä sydän - meille tulee toinen vauva :)

Onnea! :haart:

Olen todella iloinen, kun pääsin viimeinkin opiskelemaan itseäni kiinnostavaa alaa. Tämä hakuvaihtoehto ei ollut ensimmäinen hakutoiveeni, mutta en ole YHTÄÄN pettynyt. Nyt odotetaan 14. elokuuta alkavaa kesälomaa, 1. syyskuuta sitten koulun penkille. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnea! :haart:

Olen todella iloinen, kun pääsin viimeinkin opiskelemaan itseäni kiinnostavaa alaa. Tämä hakuvaihtoehto ei ollut ensimmäinen hakutoiveeni, mutta en ole YHTÄÄN pettynyt. Nyt odotetaan 14. elokuuta alkavaa kesälomaa, 1. syyskuuta sitten koulun penkille. :)

Onnittelut! Minne meet opiskeleen ja mitä?

Eilen oli palkkapäivä ja ostin kivoja salivaatteita (mikä tekstiiliurheilija :D) ja äsken tein penkkienkat, 30 kilolla sarjaa! Loppupäivästäkin on tulossa oikein kiva, mitä nyt kohta pitää lähteä juoksemaan parinkymmenen kerrostalon portaat lehdenjaon merkeissä, mutta otan sen kunnon kannalta :dance:

Viikon eka (eli ainoa) vapaapäivä ja äitikullan tuoma iiso vuoallinen ternimaidosta tehtyä uunijuustoa (eli ternimaitoa uuniin ja thäts it:)) jota nautin yöllä kotiintultuani kera vadelmien.On muuten todella hyvää herkkua ja ymmärtääkseni ihan terveellistä (mitä nyt paljosti rasvaa) ja ei kovin tuhtiakaan tavaraa. (energiaa n 67kcl/100g) Suosittelen! Vatsa vaan hiukan äksyilee kun laktoosiahan tämä sisältää jonkin verran.

Lisäksi ilostuttaa mennyt viikonloppu rakkaiden ihmisten ja monenmoisen meiningin parissa! Teki hyvää.

Hymyilytti yks asiakas, kun kävin aamulla tekemässä hoitovisiitin.

Kohtalaisen nuori kotihoidon asiakkaaksi, sairastaa ms-tautia ja on sähköpyörätuolissa. Sillä on maailman ihanin 6v lapsi aina viikonloppusin käymässä ja avustajakoira on kanssa ihan huippuhurtta. Jalat ei toimi ja muutenkin on vähän vaikeaa, mutta se on aina niin positiivisella mielellä kun sinne menee, että jotenkin aina hymy korvissa astuu ulos sieltä :)

Takana mukava viikonloppu, kun ystävä kotipuolesta oli käymässä. Tänään alkoi viimeinen viikko näitä töitä ja sitten vähän lomaa ennen koulun alkua. Aika hyvä fiilis :D

23 yötä suomessa jäljellä :) fiilis nousee

se on kumma, kuinka sunnuntaina usein masentaa. Alkava viikko ehkä? Toisinaan tuntuu, että peilistä katsoo ruma ja ällöttävä läski, sekä itkettää kun murot on loppu... Toisinaan taas olo on kuin maailman omistajalla. Hassuja nämä hormonit ja mielialanmuutokset.

Hieno juttu PussyGalore, kun itsetunto kohdillaan ja puhtia piisaa! :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom