Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
autokoulun kirjallinen meni läpi :D Uusin autokorttiani siis nyt kolmatta kertaa... Oon ajellut vähän ylinopeuksia... lol

:offtopic:Mun mielestä tuolla asialla kannattaa ylpeillä tasan yhtä paljon kuin kännissä ajamisella. Jos joku päivä ei itseltä lähde henki niin sitten joltakin toiselta, vaikka pieneltä lapselta tai pienten lasten vanhemmalta? Ei varmaan ihan pieniä ylinopeuksia jos kortti lähtenyt useamman kerran! Ois varmaan kiva pitää sydämellään loppuikänsä sitä tietoa että tappoi jonkun "cruisailullaan". Anteeksi saarnaaminen mutta rupesi jostain syystä vituttamaan niin että kädet vapisee!! Terveisin Kukkahattutäti.

Asiaan, tänään ilostuttaa vaikkapa nyt aamulenkki auringonpaisteessa.

Pitkästä aikaa tuntuu taas että asiat sujuu oikein hyvin:). Ja mikäs sen parempi tapa alottaa kesä. Esimiehen kanssa juteltiin mun töistä ja näyttää oikein hyvältä, uusia haasteita tulossa. Yövuoroja ja vapaita nyt on aikaa käydä salilla ja keskittyy siihen kunnolla, jospa sitä tulostaki syntyis pikkuhiljaa sitten. Saapa nähä mitä kesä tuo tullessaan :haart:,toivottavasti jatkuu ainaki yhtä kivasti :)

:offtopic:Mun mielestä tuolla asialla kannattaa ylpeillä tasan yhtä paljon kuin kännissä ajamisella. Jos joku päivä ei itseltä lähde henki niin sitten joltakin toiselta, vaikka pieneltä lapselta tai pienten lasten vanhemmalta? Ei varmaan ihan pieniä ylinopeuksia jos kortti lähtenyt useamman kerran! Ois varmaan kiva pitää sydämellään loppuikänsä sitä tietoa että tappoi jonkun "cruisailullaan". Anteeksi saarnaaminen mutta rupesi jostain syystä vituttamaan niin että kädet vapisee!!

Mä olen ikävä kyllä samaa mieltä. Olen liikenneasioissa tiukkapipoinen, ja en jostain syystä siedä rikkomuksille naureskelua ollenkaan. Tuntuu, että joka päivä liikenteessä on tilanteita, joissa jonkun henki voisi hyvin lähteä, ja tästä syystä ei minusta ole yhtään syytä naureskella aiheelle.

Mulla meinaa tulla ilosta itku kun katselen sääennusteita :D Loma alkoi tänään ja katselin aikaisemmin epätoivoisena jo toista etelänmatkaa tälle kesälle, kun meinas pää hajota säihin. Eipähän tarvi enää, mahtavaa kun on lämmintä ja aurinkoista. Niin ja toki kiva olla lomalla.

Tänään ilahduttaa se että jaksoin viimeinkin herätä klo 6 ja mennä tekemään aamu aerobisen, Olen myöskin pysynyt dieetissäni tämä 2 (minulle oikeasti saavutus) päivää hirveistä sokeri vierotusoireista huolimatta! :hyvä: Tästä se lähtee. Huomenna taas vähän helpompaa olla ilman herkkuja.

Lähes tunnin juoksulenkki ilta-auringossa :)

Muuten sitten stressaakin vähän kaikki (muutto ja siihen liittyvät tuhat asiaa) mutta kummasti helpotti kun pääsi purkamaan ahdistuneisuutta hikoilun merkeissä.

Varasin lennot Osloon ihanan ystavani haihin, mahtavaa, olen niin innoissani, etten meinaa housuissani pysya! :hyvä:

Treeni luistaa, olo on hyva, ei voisi asiat olla paremmin.

Pyörälenkki auringon noustessa.

41 päivää thaimaaseen lähtöön :)

Ilostuttaa että sain töitä, vaikka ei kokopäiväistä olekkaan :) ja se että aurinko paistaa ja on lämmin, miehen kanssa menee hyvin ja tällä viikolla näkee paljon kavereita:hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain liikuntaluvan lääkäriltä. Tähän asti ollut pitkään aika hiljaista varsinkin punttipuolella, nyt tuli lupa treenailla taas.

Meninkin torstaina heti salille... Oli kyllä aika varovainen olo, jännitän kauheasti tehdä mitään, mikä aiheuttaa painetta alavatsaan, kyse oli siis "naisellisista ongelmista", jotka nyt korjattu. Kyykyt ei kauheasti innosta vielä, pelottaa uskallanko koskaan tehdä, koukistelin jalkoja koneessa pienimmällä painolla ja mietin, räjähtääkö paikat... :jahas:

Mutta pääasia, että pääsen taas "vanhaan elämään" kiinni. Ihanaa. :) Kaikenlaista pientä sitä on voinut tehdä, mutta jotenkin tuo vaiva on haitannut kaikkea liikkumista ja sitä on varonut jotenkin. Nyt on siitä päästy, toivottavasti ei palaa...

parikin kivaa juttua:
työkaveri pyysi lähtemään "parille" illalla, kun molemmilla on kerran vapaata :)
olen saanut salitreenistä taas hyvin kiinni, motivaatio on korkealla, olo parempi ja jo nyt näytän mielestäni timmimmältä.

Kolmen viikon loma alkaa huomenna ja kultsi tulee kotiin! :hyper:

Aurinko ja ranta on kuulunu ohjelmaan joka päivä tällä viikolla ja vaikka on töitä on ollutkin paljon, niin on rennompi olo, kun välillä käy rantsulla makoilemassa ja ihailemassa merta.

Tänään käyn hakemassa vuoden viisumin thaimaaseen ja siitä se matka sitten alkaa!!! 37 päivää lähtöön WOHOOO

Elama vaan on mahtavaa, varsinkin kun sita muistaa arvostaa. Siis etta on terve, hyvilla mielin, aurinko paistaa, treeni kulkee. Ei ole kahteen kuukauteen tarvinnut tehda toita ja viela kuukausi ainakin 'tyottomana', olipas hyva paatos. Asiat loksahtelee paikalleen, tulevaisuus on sopivasti hamaran peitosa, mutta kaikkea kivaa sielta taitaa loytya. Miaoow!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom