Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ekat KUNNON treenit tanaan pitkasta aikaa - loukkasin kylkeni jokin aika sitten ja jouduin parantelemaan sita melkein kaksi viikkoa. Olin ihan paniikissa; kuvittelin etta kunto laskee, lihakset katoaa, hermo menee, ahdistus iskee ja mita kaikkea. Loppujen lopuksi oli tosi kiva pitaa LOMAA, varsinkin kun sain sen viettaa rannalla. Juoksin aamuisin paljain jaloin aaltojen kohistessa, uin meressa ja altaassa, ratsastin.. sellaista kevytta aktiviteettia ja tietysti paljon lepoa ja kasapain ruokaa (lomalla on jotenkin koko ajan nalka, hmm :rolleyes:). Tanaan olinkin treeneissa superenerginen, oli voimaa ja energiaa ja uutta puhtia, kolme tuntia meni melkein huomaamatta, wau!

Loukkaantuminen/sairastelu ei ole maailmanloppu, se voi olla hyvakin asia. On tarpeellista ja hyodyllista lepuuttaa valilla kehoa, mielta ja sielua ja sitten taas osaa arvostaa treenia ihan eri tavalla. Muistakaa se mimmit!

..ja eteenpain! :dance2:

Kirjastoon! Jos löytäisi paljon hyvää luettavaa :)

Ja ollaan poikaystävän kanssa löydetty muutama hyvä kämppä joista soittelen tänään. Siitä syntyisi super-joy jos yhteen sellaiseen päästäisiin muuttamaan :D

Aivan upea ja ihana viikonloppu takana!!!
Pienimuotoinen viikonloppu lomareissu etelä-suomessa kullan kanssa :haart:
ja ennenkaikkea casting-tilaisuus lahdessa, josta finaalipaikka fitness-mallikisoihin!!!!!!:dance:

+ sain viimein jotain aikaiseksi asian suhteen jota on vatvottu koko kevät.
+ palkkapäivä
+ ja eiliset kengät lämmittävät mieltä, erityisesti kun ne sai vielä -30% alella :D

Sain töitä siivoojana kuukaudeksi!! Työ kuulostaa suht raskaalta, 7,5 h päivässä kuutena päivänä viikossa alkaen kello 7 aamulla, mutta mitä vain kunhan ei tarvitse enää istua 12 h päivässä koneella tekemisen ja kavereiden puutteen takia vieraalla paikkakunnalla. Kannatti kiertää 2 viikkoa kaupunkia täyttämässä työhakemuksia ja kyselemässä töitä kun vihdoinkin tärppäsi, vaikka olin jo aikoja sitten menettänyt toivon kesätöiden suhteen :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pääsin opiskelemaan kauppatieteitä Jyväskylän yliopistoon! :dance:

Onnee :) Kaikki tuntuu pääsevän sinne suoraan, masentavaa melkein! Mulle tuli tänään kans kutsu soveltuvuuskokeisiin. Ihan kiva ne on käydä kattomassa, en kyllä usko et sieltä enää tipun. Varsinkin kun poikaystäväki pääs suoraan, niin siel ei oo ketään sellaista, kenen pariks ei missään nimessä tahdo joutua.... Jos olis sen kans joutunu ryhmäkeskusteluihin, niin varmasti oltais molemmat otettu niit viimesii varasijoi :D Mut hieno homma sulla, hyvin tais koe mennä, kun oli aika korkealla toi suoraan sisäänpäässeiden raja! (Tai no en tiiä tosta yhteispistejutusta, mut ainakin pelkän kokeen perusteella)

Materia ilostuttaa: uusi taulu-tv, tallentava boksi ja cd/radio-soitin :hyper:

Ja se kuinka vanhemmat on aina lastensa tukena vaikka olisi kuinka ikäviä tilanteita.
Ja jottei joku luule että vanhemmat lohduttivat lahjoilla, niin ihan itse ostin omilla rahoilla :D

autokoulun kirjallinen meni läpi :D Uusin autokorttiani siis nyt kolmatta kertaa... Oon ajellut vähän ylinopeuksia... lol

Viimeinen tunti töitä menossa ja sitten juhannuksen viettoon Itä-Suomeen :kippis1: Eilen varmistui vielä pitkäaikainen haave opiskelujen ja toivottavasti tulevan ammatin suhteen, joten ei vois paljon paremmin tällä hetkellä mennä :dance2:

Ihanaa! Huomenna kaverini ja heidän pieni poikansa tulevat meille juhlimaan juhannusta. Luvassa grillausta ja täytekakkua :)
Hauskaa juhannusta punttimimmeille!

Vapaapäivä. Kävin pitkästä aikaa moikkaamassa opiskelukaveriani ja kattomassa hänen vauveliaan. Potra poika oli.

Jalkatreeni ei kulkenu, mutta sain kirjoitettua hankalan esseen loppuun ja palautettua. Nyt voin hyvillä mielin pitää juhannustaukoa opinnoista.

ipana, :D onks sull sit ollu enemmän kortti kuivumassa kun taskussa :), varmaan ollu ihan vaan väärinkäsityksiä kuka nyt ylinopeutta ajais :rolleyes::D

Joo ei se mun vika ole, että aina poliisit pysäyttää ja sakottaa just mua!! :D mähän en koskaan riko sääntöjä oikeesti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom