Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
POKS! Tänään hyvästelin ikävuoden 21 ja siirryin uudelle aikakaudelle ikään 22! :D oon jo niin monta siis
Uusi kesätukka
Vaikka vuosi alkoi toooosi paskoissa merkeissä ja kurassa on tarvottu tämän tästä, niin vihdoin näyttäisi asiat kääntyvän parempaan suuntaan! Ei passaa kuitenkaan nuolasta ennenku tipahtaa ja pitää koputtaa äkkiä puuta
Ihanaa kun on kesä! :haart:
Viimeinkin mulla on ollut niin paljon aikaa, että voin harrastaa joka päivä jotakin liikuntaa. Mulla on tosi hyvä liikuntaputki päällä taas. Tänäänkin kävin aamulla tekemässä olkapäät punttiksella ja iltapäivällä kun oli levoton olo niin vetäsin lenkkarit jalkaan ja juoksin puolen tunnin metsälenkin. Niin ihanaa. Huomenna mulla on lepopäivä enkä urheile ollenkaan. Riittääköhän jos pitää yhden totaalisen lepopäivän kerran kymmenessä päivässä? Kun jos kerran viikossa tekee vain 1,5 tunnin sauvakävelylenkin, mikä ei tunnu yhtään rasittavan, niin sen voi periaatteessa laskea lepopäiväksi.