Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
POKS! Tänään hyvästelin ikävuoden 21 ja siirryin uudelle aikakaudelle ikään 22! :D oon jo niin monta siis :)

Mittasin aamulla vyötärönympäryksen ja taas on lähtenyt senttejä vaikka paino pysyny samana eli ehkä lihasta tullut tilalle? :)

- Mahduin aamulla farkkuihin, joihin en ole mahtunut kunnolla vuoteen.
- Sisso tulee tänään 3 päiväksi kylään :haart:
- Oon ihan liekeissä uudesta harrastuksestani, rakennekynsien teosta. Voisin tehdä noita ihan koko ajan :D Harmi ku joutuu päivät olla "oikeissa" töissä.

Lääkäri totesi, että "oletkin näköjään urheilija", kun leposyke oli 42 verenpainetta mitattaessa. Jes, minut on nyt ylennetty kuntoilijasta urheilijaksi :D.

Huomenna iloisin mielin kevään ensimmäisin ammattikorkeakoulun pääsykokeisiin. :)

Mä olen ennen inhonnut mun käsivarsia, ne oli mun mielestä paksut pullapötköt, semmosta taikinaa vaan. Joskus n. 20v ikäisenä yritin laihduttamalla saada niitä paremman näköisiksi, mutta pskat, ne oli paksut ja semmoisena pysyi.

Myöhemmin sitten ajattelin, että jos mut on tuomittu näyttämään naarasgorillalta, niin hankitaan sitten lihasta niihin käsivarsiin sen pullamössön sijasta.

Eilen pistin ekaa kertaa treenipaidaksi topin, joka paljastaa käsivarret ja olkapäät (tähän asti oon aina treenannut jossain väljissä t-paidoissa), ja tadaa! Todellakin huomasin muutoksen, en tuntenut enää itseäni taikinapötköksi. Paksut ne on edelleen, mutta nyt ne on lihasta. Negatiivinen asia kääntyi positiiviseksi, mutta on sen eteen kovasti töitä saanut tehdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusi kesätukka :)

Täällä myös uusi "kesä"tukka, eli laitettiin kokopään pidennys mustalla karvalla (helteitä odotellessa) :D Hieno tuli ja kauan oon tätä odottanu, mutta peilistä kattoessa on vähän :eek:-fiilis. Kai tähän tottuu.

Vaikka vuosi alkoi toooosi paskoissa merkeissä ja kurassa on tarvottu tämän tästä, niin vihdoin näyttäisi asiat kääntyvän parempaan suuntaan! Ei passaa kuitenkaan nuolasta ennenku tipahtaa ja pitää koputtaa äkkiä puuta :)

Ihanaa kun on kesä! :haart:

Vaikka vuosi alkoi toooosi paskoissa merkeissä ja kurassa on tarvottu tämän tästä, niin vihdoin näyttäisi asiat kääntyvän parempaan suuntaan! Ei passaa kuitenkaan nuolasta ennenku tipahtaa ja pitää koputtaa äkkiä puuta :)

Ihanaa kun on kesä! :haart:
:love:

Viimeinkin mulla on ollut niin paljon aikaa, että voin harrastaa joka päivä jotakin liikuntaa. Mulla on tosi hyvä liikuntaputki päällä taas. Tänäänkin kävin aamulla tekemässä olkapäät punttiksella ja iltapäivällä kun oli levoton olo niin vetäsin lenkkarit jalkaan ja juoksin puolen tunnin metsälenkin. Niin ihanaa. Huomenna mulla on lepopäivä enkä urheile ollenkaan. Riittääköhän jos pitää yhden totaalisen lepopäivän kerran kymmenessä päivässä? Kun jos kerran viikossa tekee vain 1,5 tunnin sauvakävelylenkin, mikä ei tunnu yhtään rasittavan, niin sen voi periaatteessa laskea lepopäiväksi.

Viimeinkin mulla on ollut niin paljon aikaa, että voin harrastaa joka päivä jotakin liikuntaa. Mulla on tosi hyvä liikuntaputki päällä taas. Tänäänkin kävin aamulla tekemässä olkapäät punttiksella ja iltapäivällä kun oli levoton olo niin vetäsin lenkkarit jalkaan ja juoksin puolen tunnin metsälenkin. Niin ihanaa. Huomenna mulla on lepopäivä enkä urheile ollenkaan. Riittääköhän jos pitää yhden totaalisen lepopäivän kerran kymmenessä päivässä? Kun jos kerran viikossa tekee vain 1,5 tunnin sauvakävelylenkin, mikä ei tunnu yhtään rasittavan, niin sen voi periaatteessa laskea lepopäiväksi.

Riittää, mutta varo silti ylirasitusta. Se ei (välttämättä) tule niin helposti kuin esim. täällä annetaan ymmärtää, mikäli lepo ja ravinto on about kunnossa. Helposti kuitenkin sokaistuu sille treenin määrälle, kun treenistä saa aina lisää energiaa seuraavaan -> ylienerginen, levoton olo koko ajan.

Mut joo, sauvakävely käy palauttavasti lepopäivän treenistä oikein hyvin.

Mä olen kauhean iloinen, koska nyt kun olen saanut nostettua kalorimääriä noin neljälläsadalla, jaksan hurjan paljon paremmin nostaa rautaa ja olen löytänyt aivan uutta puhtia viimeisien toistojen rutistuksiin! :puntti: Kroppakin on alkanut tottua siihen että safkaa saa enemmän ja nälkä tulee melkein kellon tarkkuudella kolmen tunnin välein. Tämän vuoksi myöskin kituutuskalorivuosien "pakon sanelemat" viikottaiset mättämis-ahmimis-mässypäivät ovat olleet poissa jo kolme viikkoa, kun ennen sitä tuntui että pää leviää jos ei saa sitä yhtä tai kahta päivää viikossa mättää. Ah<3 Terveelle syömiselle!

Elämässä menee hyvin :)! On jopa hieman pelottavaa etten keksi juurikaan stressinaiheita itselleni. Ja ihanaa nähdä poikaystävää niin pian viime tapaamisesta<3. Treenit sujuvat hyvin ja kesä tuntuu kivalta vuosikausiin.

Tänään ilostuttaa tiivistyny kroppa. Mahdun taas niihin farkkuihin joita en oo viime kesän jälkeen pystyny käyttään!:)
Kiloissa muutos on tosi pieni, mut vaatteissa eron huomaa helposti. Jee, syksykunto 2009 täältä tullaan... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom