Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain haluamani opiskelupaikan! Olin niin onnellinen, että kissakin juoksi pöydän alle kun kiljuin, nauroin ja itkin onnesta, kaikkia samanaikaisesti :D Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu..

Sain haluamani opiskelupaikan! Olin niin onnellinen, että kissakin juoksi pöydän alle kun kiljuin, nauroin ja itkin onnesta, kaikkia samanaikaisesti :D Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu..

Onnea! :hyvä: Uteliaana kiinnostaa, että mihin sä meet opiskelemaan ? :)

Niin, ja itseäni ilostuttaa, että huomisen kevätjuhlan jälkeen koittaa kesäloma! Heti maanantaina lähdetään viikoksi Barcelonaan ja sitä seuraavaksi viikoksi Lissaboniin avomiehen kanssa. :haart:

Olen tosi ylpeä, että olen koko kevään ollut ihka oikeana opettajana ja oon todella tykännyt työstäni. Viime keväänä tähän aikaan valmistuin ja olin oikeasti peloissani, että osaanko yhtään mitään ja onko musta opettajaksi, mutta nyt en voisi olla varmempi asiasta. Täytyy huomenna varmaan ottaa nenäliina varoiksi mukaan, kun jo tänään meinasin herkistyä, kun harjoiteltiin kevätjuhlalauluja ja suvivirttä. Oon myös ylpeä luokastani, kun meillä on loistava sketsi harjoiteltuna ja oppilaat ovat ihan innoissaan esityksestään. Hyvä me! :dance:

Ihanata, Go Nelli!! :dance2: Ja kiitos seurasta kaupungilla.

Minuu ilostuttaa sunnuntai :haart:. Näen poikaystäväni pitkästä aikaa. On kova ikävä jo :(. Tänään oli myös ensimmäinen lepopäiväni kolmeen viikkoon ja jaloissa kyllä tuntuu että työtä on tehty. Ainiin, ja olen silkinsiloinen koska koko jalka-bikini osastoni sokeroitiin! Yay~ Nyt sääriä kelpaa näytellä taas viikkokaupalla.

Niinkin upeaan, hohdokkaaseen paikkaan kuin raumalle :D Degree Programme in International Business and Marketing Logistics.

1) Tuttava joka kävi letittelemässä meikäläisen hiuksia huomista varten: "Kyllä sun käsivarsista heti näkee että oot jumppaillu". :)

2) Kotikoti vaikkakin täällä on täyshärdelli päällänsä juhlien johdosta.

- Mieletön sää (ja huomenna kenties vielä parempi!)
- Hyvä kahvi
- Tänään näkee ystäviä pitkästä aikaa, muutamia en ole nähnyt moniin kuukausiin!
- Saa pukeutua nätisti :)
- Grillausta!
- Juhlimista ja luultavasti pientä kuplivaa humalaa :piis:

Viimeinen päivä USAssa, aurinkoinen New York ja maanantaina Irlantiin. Pääsee näkemään ystävän, josta oon ollu erossa tän vaihto-opiskelujakson ajan. Sit päästäänki reilaamaan kahdestaan :D JEEEEE!!!!!! :D

Aurinko. Vapaata töistä viel pari päivää ja iltapäivällä kultsin kanssa mökille grillaamaan ja saunomaan. Kyl merenrantamökki ja sen puusauna kotoisen sähkökiuas + kotiterassiyhdistelmän kummasti voittaa, vaikka jälkimmäinen vaihtoehtokin menettelee ajanpuutteessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huomenna Bulgariaan!!!:rock::rock::rock: EM-kisat.. eli ei todellakaan pelkkää lomailua. Ihanaa nähdä taas vääntökavereita Ruotsista, Norjasta, Latviasta, Liettuasta, Briteistä, Venäjältä..:haart:
Tulee varmaan ihan mieletön after party.:D:dance::hyvä:
Ja nyt takas aurinkoon! Operaatio "rajaton rusketus" jatkukoon..:D

Mahtava endorfiinihumala juoksulenkistä :rock:. Kaks tuntii ja risat - kuumuudesta huolimatta tassu nous ihan mukavasti.

Vapaapäivä töistä :hyvä: Ilma jatkuu täällä idän suunnassa sen verran hyvänä, että rannalle on lähdettävä. Muutenkin aivan mahtava viikonloppu takana ystävien ja perheen parissa :haart:

Ensimmäinen työ-yö takana ja on ihan hyvät fiilikset :) Vähän loppuyöstä väsytti ja sekoilin jotain esim. puheessa, vähän ehkä nolotti. :D :D

Ainoo mikä painaa on raha-asiat, saa nähä miten sitä pärjätään kesäkuun loppuun.......

VIHDOINKIN tuli varmistus Bangkokista ja nyt se on virallista. Meitsi lähtee VARMASTI Thaimaaseen opiskelemaan vuodeksi!! RAI RAI :D Lento on varattu 5.8!

VIHDOINKIN tuli varmistus Bangkokista ja nyt se on virallista. Meitsi lähtee VARMASTI Thaimaaseen opiskelemaan vuodeksi!! RAI RAI :D Lento on varattu 5.8!

Terve Ipana, terveisia Thaimaasta! Tulet varmasti viihtymaan, itse tosin oleilen etela-Thaimaassa. Muay Thai varmasti tulee myos tutuksi. Ei taalla paljon huolet paina! Saatan sanoa itsestaanselvyyden, mutta kannattaa ottaa rokotukset ajoissa - itsella jai lahtoa edelliseen paivaan, oops. :D

Minua ilahduttaa tanaan hankittu rusketus ja jatkuva vapaus! Kavinpa aalloissa uimassakin ja matkustin taas skootterilla. Edes kylkivamma ei tanaan jaksa masentaa ja huomenna on uusi paiva taas, nyt nukkumaan. :hyper:

Terve Ipana, terveisia Thaimaasta! Tulet varmasti viihtymaan, itse tosin oleilen etela-Thaimaassa. Muay Thai varmasti tulee myos tutuksi. Ei taalla paljon huolet paina! Saatan sanoa itsestaanselvyyden, mutta kannattaa ottaa rokotukset ajoissa - itsella jai lahtoa edelliseen paivaan, oops. :D

Hehee, Muay-Thai on tullut tutuksi jo suomessa, kun sitä satun harrastamaan :D Tosin nyt viimeisen kuukauden ollut hiljaista sieltä suunnalta, kun jouduin maalle muuttamaan työn perässä :) Kyllä sitä sitten Thaimaassa taas ehtii hakkaamaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom