- Ikä
- 35
Sain haluamani opiskelupaikan! Olin niin onnellinen, että kissakin juoksi pöydän alle kun kiljuin, nauroin ja itkin onnesta, kaikkia samanaikaisesti :D Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain haluamani opiskelupaikan! Olin niin onnellinen, että kissakin juoksi pöydän alle kun kiljuin, nauroin ja itkin onnesta, kaikkia samanaikaisesti :D Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu..
Ihanata, Go Nelli!! :dance2: Ja kiitos seurasta kaupungilla.Sain haluamani opiskelupaikan! Olin niin onnellinen, että kissakin juoksi pöydän alle kun kiljuin, nauroin ja itkin onnesta, kaikkia samanaikaisesti :D Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu..
VIHDOINKIN tuli varmistus Bangkokista ja nyt se on virallista. Meitsi lähtee VARMASTI Thaimaaseen opiskelemaan vuodeksi!! RAI RAI :D Lento on varattu 5.8!
Terve Ipana, terveisia Thaimaasta! Tulet varmasti viihtymaan, itse tosin oleilen etela-Thaimaassa. Muay Thai varmasti tulee myos tutuksi. Ei taalla paljon huolet paina! Saatan sanoa itsestaanselvyyden, mutta kannattaa ottaa rokotukset ajoissa - itsella jai lahtoa edelliseen paivaan, oops. :D