Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jalassa ei ole murtumaa! nyrjäytin nilkkani kolme viikkoa sitten ja vaivan pitkittyessä lääkäri rupesi pelottelemaan hiusmurtuman mahdollisuudella.
sain kunnon kipulääkkeet, joten työntekokin onnistunee - tärkee, koska olen vasta aloittanut eikä työnantajalla näinollen ole velvollisuutta maksaa täyttä palkkaa sairauspoissaoloista.
ehkäpä pääsen muutaman viikon kuluttua jo treenaamaan kivutta. :)
ja tänään olen syönyt kunnollista ruokaa. :)

Olin eilen ihanan rääkkäävällä kahvakuulatunnilla ja nyt on selkä ja takamus niin kipeät, että voisi luulla että joku on yöllä käynyt käsittelemässä pesäpallomailalla :D

Yksikseen salilla pitkään puurtaneena ei vaan ole enää saanut treenistä/itsestä entisenlaisia tehoja irti, mutta eilen annoin kyllä kaikkeni. Pitääkin ottaa viikko-ohjelmaan yksi rääkkitunti ja vähentää salillakäymistä hetkeksi, jotta motivaatio pysyisi taas paremmin yllä.

Sabi on hattivatti! :eek: :D
Hohoo :hyvä:! BZZzzt.
hattivatter-1.jpg

Tänään ilostuttaa että pääsen kaupungille shoppailemaan. Ja se että kaapissa on hunajamarinoituja broilerifileitä :kuola:. Ja sekin että olen juossut niin ahkerasti että lenkkarit on hajonneet jo kahdeksassa kuukaudessa. Ja saan uudet!

Kesätyö:)

Mäki haluun. Hakenut olen mutta ei niin ei. Toivottavasti nyt edes muutamasta paikasta irtoaisi vähän pätkätyötä. Loma tekee kyllä terää mutta paria kuukautta en tahtoisi lomailla.

Ilostuttaa alkanut loma, kiva mökkiretki miehen kanssa, edellä mainittu on yksi ihanuus :haart: ja nyt voin aloittaa säännöllisen treenin.

Ja nyt menen syömään herkullisinta kalakeittoa ikinä!

What :wtf: Kuinka pitkäks aikaa muutat sinne? Mä haluun kans :rolleyes:

Muutan vuodeks :) Ainakin ^_^ oh yeah! Chulalongkorn University, here i cum!!

- Hyvien bileiden viikonloppu
- Kandityö palautettu
- Aiheet viimeisille esseille päätetty (ainakin suurpiirteisesti)
- Harjoittelu alkanut -> Oon niin onnellinen, että harjoittelupaikan edustama eettinen normisto vastaa hyvin pitkälti omaani -> Joo, olen avoimesti hippi ;)
- Mun selkä on kasvanut -> Tai ihan hiljan siis havaitsin tämän
- Muutamista kummajaisajatuksista huolimatta matka kohti terveempää elämää on hyvällä mallilla
- Tilasin lipun Rise Against -keikalle

^ Joo mä voisin kans sanoa olevani lievästi kade :D Ipanalle oikein antoisaa ja kivaa vuotta sit kun sinne kauas lähdet, tulee olemaan varmasti upea kokemus! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään ilostuttaa uudet MBT barefoot technology sandaalit! Näyttää naurettavalta kaupan hyllyllä, mutta tuntuu uskomattoman hyvältä jalassa :D (eikä näytä tyhmältä enään jalassa ollessaan). Täällä mä keinun töissä uusilla hienoilla kengilläni :D "These boots are made for walking..."

Liitteet

• MBT%20Sandal%20White.webp
    MBT%20Sandal%20White.webp
    8 KB · Katsottu: 149
Ipana, paljon tuollaiset maksoivat?

OVH 199e, mutta koska kauppaan oli tilattu uusi mallisto, niin myivät vanhat 30% alennuksella. Mun nämä sattui vielä oleen viimenen kipale, joten sain sitten 130eurolla. Ihan mahtavat kengät! :D Näiden kenkien pitäis lisätä selkälihasten, vatsalihasten, pakaralihasten, reisilihasten ja säären lihasten toimintaa. PLUS parantaa ryhtiä ja vähentää polven/ lonkkanivelten kuormitusta. Muunmuassa :)

Tuleekohan näillä sikspäkki :P

Ooo, oon kattellu tollasia kenkiä monesti mutta hinta kyllä on ihan liian kova tällaisella opiskelijabudjetilla. Näyttää niin ihanan hassuilta :)

Tuleva lauantai ilostuttaa :evil::thumbs:

Viimeisiä viedään.. :dance: :) Valmistuminen vähä reilu viikon kuluttua, kesä ja lämpöset ilmat. Auton ostokin ois suunnitteilla. Tällä hetkellä menee kaikki hyvin :)

Uudet terassikukkaset istutettu. Tuli niin hieno asetelma sellaseen veneen malliseen pajuastiaan. Vielä terassin lattian öjyäminen ylihuomenna ja uudet kalusteet paikoilleen niin valmista on. Jee! Mies osti mulle samaan sarjaan vielä aurinkotuolinkin (mulle on tulossa kissanpäivät...) Odotan jo et pääsen takapihalle aurinkotuoliin köllöttelemään ja saan korkata tilaamani kirjat.

Molemmilla pupuilla on hellyyskohtaukset illalla. Tosin ne jyrsi tuossa aamulla mun sohvanpäällisen palasiksi. Mutta ne on niiin ihania, rakkaita ja suloisia!

- mun 25- synttärit tänää. Ei isompia juhlia, mut feels good!
- lähen KOHTA juna -> lentokone -> bussi Lahteen. Näen siskoni ja veljeni pitkästä aikaa :haart:
- lauantaina :dance2:

Erittäin hauskaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

Aah! Monen tunnin siivousurakka takana. Kerrankin sai riehua rauhassa imurin kanssa kun lapsi on mummolassa ja mies sukeltamassa. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom