Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ihanan lämmintä. Voisi mennä ottamaan näin lenkin jälkeen päiväunet ulos viltille :haart:. Ja sitten myöhemmin hakea ehkä kioskilta jäätelö ekaa kertaa kolmeen vuoteen!

Ilostuttaa myös että sisko puhui minulle taas pitkästä aikaa. Meillä oli vähän paha riita joka kesti näköjään lähes kuukauden... :nolo:

Voi tuota Norjan viisuvoittajaa, mikä pojka! :kuola: Kestohymy ollut koko päivän nassussa kun olen tuota biisiä kuunnellut ja videota kattellut. Ihana!

Lisäksi kesäinen lämmin ilma ja yli puolentoista tunnin reipas kävelylenkki koiran kanssa, välillä seikkailtiin metsässäkin :)

Ostin viime talvena kauheilla pakkasilla alekorista kolmet bikinit ja niihin kuuluvat minihameet. Unohdin ne vaatekaappiin, kunnes nyt tänään löysin ne! Niin käteviä noi hamosetkin kotikäytössä, vaikka ikinä, koskaan milloinkaan en ihmisten ilmoille noin lyhyessä koltussa lähtiskään. :hyper:

Vuoden totaalisen juoksutauon jälkeen vetäsin eilen vakio puolen tunnin juoksulenkkini. Tyylikkääksi suoristusta ei voi sanoa. Syke oli koko ajan 186-189, kylkeen pisti ja hyvä kun henkeä sai vedettyä, mut en piru vie pysähtyny ennen kotipihaa. Olinkin sit ihan tulipunainen seuraavan tunnin ajan. Juoksutekniikkakin oli varmasti viimäsen päälle fiini aamuisten kyykkyharjoitusten jäljiltä. Mut tästä se alkaa!

Voi tuota Norjan viisuvoittajaa, mikä pojka! :kuola: Kestohymy ollut koko päivän nassussa kun olen tuota biisiä kuunnellut ja videota kattellut. Ihana!

No sanopa muuta! Mäkin olen kuolannut tota ja katsellut videopätkiä :kuola: Uskomattoman suloinen poika :haart:

Joskus vaan asiat loksahtaa oikeaan aikaan oikeassa paikassa :haart: :haart: :haart:
Löyty täys 10++++++ ja elämä hymyilee!!!Täydellinen mies ulkoa ja sisältä ja loistavasti toimii..Jäi jumpat pois ja tää tyttö siirtyny nyt kokonaan salin puolelle hyvässä ohjeistuksessa :haart: :whip: :haart:

Mäkin haluun :hyper:

Aurinko paistoo edelleen, hyvä reeni, hyvä lenkki, koht töihin eikä harmita yhtään. Ostin nimittäin kuulosuojaimet radiolla ja niihin saa liitettyä myös mp3 :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Yhdyn myös tähän jalkatreenifiilistelyyn :) Reidet on toissapäiväisestä treenistä niin kipeät, että kävely on "hieman" vaikeaa :D

Heh, tänään on vähän tönkköä kävellä ^^ Aiemmin oon tehnyt aina vaan koko kropan treeniä. Tuntuu, että jalkojen treenaamiseen saa kunnon intensiteetin vasta, kun treenaa pelkät jalat.

Kandityöstä tuli arvosanaksi vitonen ja mun kultsi tulee huomenna kotia. Jee! Onkin tullu viime aikoina herkuteltua liikaa, kun munanpuute vaivaa. (Siksiköhän paksuja akkoja muodostuu? Puutteessa jätskialtaan ohi kulkeminen on huomattavasti vaikeampaa, kuin tyytyväisenä.)

Koulu loppui eilen ja final presentation meni loistavasti. Kurssin lopullinen arvosana on vähintään nelonen! Taisin päästä myös espanjan läpi ja saan siitäkin siis pisteet :D

Enään 75 päivää Bangkokkiin muuttoon!!!

Ukkostaa!! Oh yeah :dance:. Olen aina niin täynnä energiaa tällaisella ilmalla. Juoksin jo lenkinkin sateessa.

Hui olkoon! Mä ryömisin mielummin sängyn alle piiloon. Pelkään ukkosta niiiin paljon, et mua ei kyl ulos saa ukkosella.

Suositut

Back
Ylös Bottom