Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tehtiin tänään kuntotestit ja mä oon ehkä parhaassa fyysisessä kunnossa koskaan! Paino on pudonnut tänä keväänä (eli myös lihaksia lähtenyt) runsaan kestävyysharjoittelun takia, mutta en jaksa murehtia sitä nyt. Haluun kerrankin fiilistellä ulkonäön sijaan tätä hyvää ja energistä olotilaa :dance2:

Ihana kuulla et sulla on fiilis kohentunu ja oot löytäny ton tasapainon liikuntaan!

:rock:

Sain eilen perusteellisen pesun! Kunnon känkkäränkkäpäivä on siinä vaiheessa pelastettu, kun saa seisoa kuuman veden alla miehen pestessä hiuksia. Mielestäni ehkä maailman parasta hellyyttä pestä toinen. Oli niiin mukava seisoa, kun toinen hieroo saippuaa kaikkialle, siinä katoaa kyllä sellainen stressikireys lihaksistakin. Ei oo varmaan vaikea arvata mihin se kaikki hellyttely sitten lopulta päättyy ja sekös vasta hymyilyttää vielä tänäänkin..:)

Löysin täsmälleen oikean sävyisen vihreän solmion miehelle ja itelleni tosi hienot juhlakengät kohtuuhintaan, kummatkin löytyi vieläpä ensimmäisestä liikkeestä, johon poikkesin.

Siivouksen ja ruohonleikkuun jälkeen on niiiiin siistiä ja kivannäköstä. Uudet puutarhakalusteetkin löytyi ja saan ne huomenna, jee!

Ostettiin siskon kanssa liput heinäkuussa Pori jazzeilla vierailevan Duffyn keikalle. Niin kivaa!

Kuume laski ja vaikka olo on vielä kamala ei haittaa. Huomenna pupuni saa tyttökaverin! Enhän mä malta koko viikonloppuna lähtä mihinkään niiden luota!

Oli aivan mahtava treeni tänään :) Ei oo punttailu napannu viime aikoina, jostai syystä aerobinen maistunu paremmin. Mutta tänään kyllä rauta nous ja oli kivaa. :rock:

Tunnin lenkki takana, euforinen olo! :dance: Aivan mahtava lenkki ilta-auringon paistaessa..
Tein jääkaapin pohjalle jääneestä kaalesta kaalilaatikkoa netistä löytyneellä ohjeella, tuli herkkua :kuola:
Lisäksi ilostuttaa parin viikon päästä tuleva muutto, minusta tulee rakkaani avovaimo :haart:

Aivan loistava kädenvääntökeikka tänään Helsingissä, tienasin siinä samalla hotellirahat em-kisamatkalle (viikko Bulgariassa kohta, jeeeee!!!):hyvä::D 3 tuntia vääntelyä, nyt vähän kyynärpäähän sattuu, mutta ei haittaa! Oli siellä peräti muutama mies joille hävisin, ja jopa seitsemän naistakin kävi yrittämässä. Girlpower!:rock:

Aivan loistava kädenvääntökeikka tänään Helsingissä, tienasin siinä samalla hotellirahat em-kisamatkalle (viikko Bulgariassa kohta, jeeeee!!!):hyvä::D 3 tuntia vääntelyä, nyt vähän kyynärpäähän sattuu, mutta ei haittaa! Oli siellä peräti muutama mies joille hävisin, ja jopa seitsemän naistakin kävi yrittämässä. Girlpower!:rock:
Mikäs keikka se tämä oli? :)

Millon ne EM:t oikein oli? Ois ollu kyllä kiva lähtä, mutta kalliita reissuja kuulemma ovat... :D

Sano mua ylioppilaaks. Tänää tuli YTL:ältä tulokset ja oon tosi tyytyväinen, just sellasii tuloksii mitä toivoinki, ämmän paperit. Vois melkein lähtee sen kunniaks ottaan kuppia mutta en voi koska menen töihin, ehkä parempi niin, säästän maksaani.
Ja Green Dayn uusin levy !!!!! 21st Century Breakdown <3 Nam. Harmi etten omista sitä kuitekaa vie.

Muutos selässä ilostuttaa niin maan kerpeleesti :) Meinasin laittaa kuvankin mut ääh, ehkä sitten ku täälläpäin ollaan vielä paremmas kunnossa.

:puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jes! Taas parikymmentä sivua palautettuja kirjoitustöitä, ja kävin sen kunniaksi aloittamassa virallisesti kesäkauden jäätelötötteröllä :haart: Makuna oli vanhan ajan terva ja lakritsi, lakritsi kyllä oli edelleen parempi, on mun suosikki ollut aina. Nyt vielä uimaan ja lenkille niin johan on energiaa viikonlopuksi taas.

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Mikäs keikka se tämä oli? :)

Millon ne EM:t oikein oli? Ois ollu kyllä kiva lähtä, mutta kalliita reissuja kuulemma ovat... :D
Erään suomalaisen yrityksen järjestämä "henkilöstöpäivä" tms. Mä olin sitten yksi "aktiviteetti". Oli ihan hauskaa.:D
EM Bulgariassa, Sofiassa 1.-7.6. Siellähän se liiton sivuilla näkyypi.. Ja ainahan noihin rahaa menee, sille ei voi mitään. Toisilla vielä enempi kun toisilla.:D

Kävin aamulla kampaajalla ja nyt mulla on taas kivat hiukset, kun ei oo tyvikasvua.

Hain työkaverin kanssa Askosta uudet puutarhakalusteet. Ja mikä parasta, osasin kasata ne aivan itse. Jee! Niin kiva istuksia aurinkoisella terassilla (ainoastaan tenttikirja lukemisena ei sovi pakettiin.) :)

Massu täynnä jäätelöä, miehen kanssa Trivial Pursuitia, hieno ilma ja kohta nukkumaan. Parhautta.

- Kesäloma alkaa pian, vaivaiset 3pv kurssia jäljellä!
- Tänään kopsahti kirje postiluukusta: pääsin kouluun :)
- Kevät on ollut opettavaista, rankkaa ja mielettömän ihanaa aikaa.
- Ensi viikon melkein-helteet :hyvä:

Seitsemän aamuvuoroa putkeen eilisen lisäksi, mutta onneksi ainakin tämä viikonloppu näyttää todella rauhalliselta :)

Sain opintokirjetehtävistä kiitettavän. :dance:
Kaksi edellistä oli vaan hyviä vaikka panostin paljon niihin. Mut ihan kiva. :) Lopputenttikin on vasta syksyllä, ei tarvi vielä alkaa jännittämään... :rolleyes:

hebe, Tuo koulu on vain sellainen varasuunnitelma joten oli kiva tietää, että sinne on nyt mahdollisuus päästä. Tottakai liikunnalle pääsy on edelleen se ykkönen mutta sinne kun ei niin vaan mennä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom