Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on vastaavat (jo monta vuotta sitten systerin yo-juhliin ostetut) rintsikat ihan lindexiltä. Kysessä tosin push-up malli, eli jos mitään toppausta ei saa olla niin ei onnaa sitten.. muuten juurikin nuo kaikki ehrnamin mainitsemat muutokset onnistuu. Väriä oli ainakin mustaa ja valkoista ja noitahan siis myydään edelleen.

No lindexiltä en ookkaan käyny vielä kattomassa, sinne siis heti huomenna :) Käyttäisin noita juurikin sellaisten paitojen kanssa, joihin push-up-malli sopii parhaiten :) Kiitti!

Remppa vihdoin ohi!!!! Viikon se kesti ja olihan hommaa, mut kyl lopputulos on hiano.
Ja ihaan itee suurimmaks osaks tehny :rock:
Koskaan en oo aikasemmin rempannu näin suuresti ja tuskin ihan heti uudestaan alan, mut kyllä..Mä pärjään yksinki :D

V*ttu sun kaa, Mölliskö!:D:D:D Vähänkö repesin:D:hyvä: Nähään vissiin lauantaina;)

Mulla on vastaavat (jo monta vuotta sitten systerin yo-juhliin ostetut) rintsikat ihan lindexiltä. Kysessä tosin push-up malli, eli jos mitään toppausta ei saa olla niin ei onnaa sitten.. muuten juurikin nuo kaikki ehrnamin mainitsemat muutokset onnistuu. Väriä oli ainakin mustaa ja valkoista ja noitahan siis myydään edelleen.

Moikka! Mä hain omani raumalaisesta alusasuliikkeestä, aattele et jouduin isommalta paikkakunnalta körötteleen Vanhaan Raumaan ostoksille, heh. :hyper: Myyjä oli aivan iki-ihana ja ystävällinen.

Merkki on Marie Jo Láventure ja hinta liiveillä oli 84€. Mulla on aika isot rinnat, joten liivien täytyy olla tosi istuvat ja tukevat, jotta uskaltaa olkaimettomilla lähteä. Kun tulen häissä mm. kuvamaan ja joudun kumartelemaan, niin ei ois ihan kauheen kiva, jos kaulaaukosta alkais näkyä nännit, niinkuin kauhean matalilla kupeilla tai korsetilla voi kumartuessa käydä....Noi on myös sileät, topatut ja kaarituetut push-upp-malliset. Värinä musta ja valkoinen, mä otin mustat. Esimerkiks Triumphilla on yks silikoninauhalla varustettu malli, joka maksaa vaan 50 egee, mut malli on "törö." Sellaset Madonnaliivit ei ihan istu ohuen mekkokankaan alle, kun toivois liivien olevan huomaamattomat. Kokeilin myös korsetteja, mut sit huomasin että noi liivit on niin istuvat, että ei tartte turvautua kureliiveihin.:D

Aurinko paistaa ja on kesäinen ilma! Työpäivä kestää enää 1,5h ja sitten lähden hyvän ystäväni väitöstilaisuuteen. Illalla juhlitaan karonkassa tuoretta tohtoria!! Oon niin ylpeä ystävästäni, tehnyt hitonmoisen työn väikkärinsä kanssa :worship:

Sain ostettua äitienpäivälahjan (en jätä asioita viime tippaan) joka on oikeasti hyvä ja käytännöllinen. Ja kohta pääsen salille :) Ei haittaa vaikka ulkona vettä tihuuttaakin - tuleepahan lehdet puihin!

Kesäkunto alkaa olla ihan kohta kohdallaan. Paino ei ole tippunut kuin jotain 1-2 kiloa, mut vyötäröltä kadonnut jo 3 cm ja vatsalihakset alkaa kivasti piirtymään masusta! :) Ja lantiolta ja reisitä lähtenyt n. 2 cm. Onhan tässä töitä tehtykin tosi kovaa ja ruokavaliokin laitettu ihan uusiksi! Niin huippu fiilis! Nyt vaan tulis vielä ne biitsikelit! :D

Ja tänään aamulla oli taas niin hyvä girya ja functional treeni, että oksat pois! Kevään mittaaan oma olotila on kohentunut 110%.

Mieskin tuli duunista kotiin ja on vaan niin ihana! <3

Illalla vois ehkä nähdä ystäviä ja juoda lasin viiniä!:dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ensimmäinen matsi on ohi ja hyvä fiilis jäi :--)
vastustaja oli kyllä hyvä ja hävisinkin pistein 1-2.

ja huomenna mättöö naamaan (äitienpäivän huono puoli :D)

Onnistunut kirpparireissu:)
Mukaan ei tarttunu kuin yhdet kengät, mutta ne oli sit sitäkin hienommat: Nahkaiset, pitkävartiset ruskeat saappaat. Kotimaista tekoa ja käyttämättömät, todennäköisesti peräisin jostain 70-luvulta. Hintaa ihanuuksilla oli kokonaista 5 euroa.
Mä oon ollu tähän saakka superkateellinen niille, jotka noita suomalaisia laatukenkiä on onnistunu kirppareilta bongaamaan... no nyt mullakin kävi tuuri! Ensi talvea ja pakkasia odotellessa.:)

Aivan ihana päivä! Tein vähän crosstrainingia alkupäivästä; vuoroin kovaa juoksua, etunojapunnerruksia ja kyykkyjä viidessä sarjassa - rankkaa oli! Oon vielä ihan aloittelija, mutta tästä se lähtee! :puntti: Käytiin miehen ja koiran kanssa kävelemässä pitkä lenkki tuolla raikkaassa ilmassa. Niin ja bongattiin tästä vähän matkan päästä uimaranta! Tuskin tulen uimaan tuolla Vantaanjoessa, mutta ainakin voin fiilistellä ja ottaa arskaa siellä hiekalla :)

Nyt ei kyllä ketuta yhtään mikään: Rodokselle miehen kanssa 22.5.-29.5.

IHANAAAAA :haart:

Pakollinen virkamiesruotsi hyväksytysti suoritettu. Pinnasin luennoilta koko kevään ja jätin lukematta tenttiin, koska mul on asennevamma ko kieltä kohtaan. Ja komiasti meni läpi kymmenen vuotta vanhoilla lukion tiedoilla. :rock: Nyt puntille, vaikka väsyttääkin ja haukottelen valmiiksi, mut pitää aina yrittää ees!

Mä selvisin. IB-kirjoitukset ohi ja tiedän päässeeni läpi, joten nyt mulla on plakkarissa 2 ylioppilastutkintoa kolmen vuoden sisään plus samana aikana 1,5v työkokemusta (vakituisesta työstä) ja edessä välivuosi, jonka aikana olen joko töissä uudessa työpaikassani täällä Suomessa tai lähden maailmalle töihin/au pairiksi/tekemään jotain.

Ensimmäistä kertaa ikinä olen ihan täysin vapaa tekemään mitä haluan. Hiukan haikea, mutta samalla ihan helvetin onnellinen olo. Mulla on aivan loistava tulevaisuus edessä ja toivottavasti tulen olemaan kaikkien odotusten arvoinen :)

Tänään oli jalkaprässissä ihan käsittämättömästi poweria. Mulla on aikaisemmin ollut ongelmia polvien kanssa ja oon vetänyt polvituet päällä niihin ottavat liikkeet, mutta selkeesti lihakset kehittyneet kun tänään ei tarvinnut tukia ollenkaan. Silti sai nostettua 35kg -> 65kg painoja ja toistot tuli täyteen. Aika höyhensarjalainen mä vielä olen, mutta tuollainen hyppäys tuntui älyttömän hyvältä. Lähtötaso kun puolisen vuotta sitten oli joku 10kg... :D Tai sit tänään oli vaan erityisen hyvä päivä. ;)

Yleensä oon vetänyt loppulämmöt crosstrainerilla, mutta tänään oli kaikki täynnä ja hyppäsin testaamaan juoksumattoa ekaa kertaa. Oli sen verran koukuttava laite, että tuli vedettyä melkein tupla-aika lopettelua ja ei varmasti jää viimeiseksi kerraksi kun sitä testailen.

Heräsin eilen aamulla aikasin ja olin jo 7 jumppaamassa, jonka jälkeen solkkuun ja sitte lähettii iltapäivällä ostaa matkaa varten vähä kesävaatteita. Sit olin niiiin poikki kotona että melkee nukahdin jo kasilta sohvalle, ainoa mikä mua piti hereillä oli mies joka marisi et haluais olla mun kaa ennenku lähtee yöks töihin :D No sit se 21.30 aikaa tästä lähti ja mä nukahdin sen sileän tien ja heräsin äsken!! Ihana tunne! Ei väsytä yhtää.. Mutta kömmin tästä kohta kun mies tulee töistä niin takasin sen kainaloon nukkumaan :)

Tehtiin tänään kuntotestit ja mä oon ehkä parhaassa fyysisessä kunnossa koskaan! Paino on pudonnut tänä keväänä (eli myös lihaksia lähtenyt) runsaan kestävyysharjoittelun takia, mutta en jaksa murehtia sitä nyt. Haluun kerrankin fiilistellä ulkonäön sijaan tätä hyvää ja energistä olotilaa :dance2:

Suositut

Back
Ylös Bottom