Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Satuin tänä aamuna laittautumaan ennen ulos lähtemistä koska mulla oli työhaastattelu, matkalla sain tööttäyksen ohi ajavalta autolta (joka on sinänsä vähän noloa, mutta sinänsä silti aika piristävää), bussikuski päästi bussiin maksamatta ja avattiinpa mulle vielä ovikin kun menin ruokakauppaan. En kyllä ihan saa samaa kohtelua kun paahdan tuolla ulkona mun vanhoissa saliverkkareissa ja toppatakissa.. Pitäis vissiin laittautua useamminkin.. :)

Satuin tänä aamuna laittautumaan ennen ulos lähtemistä koska mulla oli työhaastattelu, matkalla sain tööttäyksen ohi ajavalta autolta (joka on sinänsä vähän noloa, mutta sinänsä silti aika piristävää), bussikuski päästi bussiin maksamatta ja avattiinpa mulle vielä ovikin kun menin ruokakauppaan. En kyllä ihan saa samaa kohtelua kun paahdan tuolla ulkona mun vanhoissa saliverkkareissa ja toppatakissa.. Pitäis vissiin laittautua useamminkin.. :)

Olen huomannut aivan saman! Tuo on ihmeellistä, jos siis näytä hyvältä/panostaneelta ulkonäköön niin silloin sua kohdellaan niin kuin Naista (isolla N:llä), muuten olet vaan olemassa. Väärin on tuommoinen, mutta ainakin tietää miten tuota "kohtelua" saa osakseen :hyper:

Olen huomannut aivan saman! Tuo on ihmeellistä, jos siis näytä hyvältä/panostaneelta ulkonäköön niin silloin sua kohdellaan niin kuin Naista (isolla N:llä), muuten olet vaan olemassa. Väärin on tuommoinen, mutta ainakin tietää miten tuota "kohtelua" saa osakseen :hyper:

Noo, onhan se huomio tietty kivaa vaan turhahan sitä on itteään miesten takia jojoksi vetää. Sitä paitsi, joissain muissa maissa naiset on ehkä ruusuja, vaativat miesten kohteliaisuuksia elääkseen.. Suomalainen nainen on sitten kaktus, pärjää hyvin ihan itsekin... :D

Pian saunaan, iltapalaa nassuun & aamuyöllä lähtö kohti Lapin tuntureita! :haart:

Eilinen treeni meni hyvin, pitkästä aikaa oli kunnon meininki hommassa. :rock: Sen johdosta nousi myös vähän isommat painotkin. Tän päivän treeneihin on isot odotukset, toivottavasti menis yhtä hyvin! :)

Kattelin eilen 5 jaksoa putkeen vanhaa hynttyyt yhteen-sarjaa DVD:ltä ja nauratti niin mielettömästi ne jutut. Ihan hulvattoman hauska sarja. Tänään on varmaan pakko jatkaa niiden katsomista, jäin ihan koukkuun. :D

Koko eilinen päivä meni hyvin, sen lisäks kyllä ne treenitkin kulki. Ei ollut mitään väliaikaista... onneksi. Kyllä se asenne miten tehdään, vaikuttaa paljon. Kun oli kunnon asenne ja hyvät musiikit (kiitos mp3:n) niin kyllähän sieltä penkistä nousi 10kg enemmän :whip: :dance:

Kattelin eilen 5 jaksoa putkeen vanhaa hynttyyt yhteen-sarjaa DVD:ltä ja nauratti niin mielettömästi ne jutut. Ihan hulvattoman hauska sarja. Tänään on varmaan pakko jatkaa niiden katsomista, jäin ihan koukkuun. :D

Heiiii mistä oot saanu ko. DVD:t..???:hyper: Eikös tää ollu se sarja, jossa Hannele Lauri ja Eija Vilpas näyttelee? Oli silloin aikanaan aivan mielettömän hyvä ohjelma, että pitää itekkii yrittää hankkia..:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenimotivaatio on taas katossa! Kiitos viime lauantain Golden Arm -kisojen Eskilstunassa.. Aika pitkälle on kehitytty muutamassa vuodessa, oli monta hyvää vääntöä, tuloksena hopeaa molemmin käsin. Ruotsin tytöt on sitten hemmetin vahvoja, aikamoisia käsiä.. ja kauniitakin vielä. Nyt on ihan hakattu olo, joka paikkaan sattuu, väsyttää (laivallahan ei nukuta.. ainakaan miedän tiimi:D), pohkeessa on nyrkin kokoinen mustelma vääntöpöydän jalasta, kädet on ruhjeilla ja mustelmilla, ja viinaa ei varmaan tee vähään aikaan mieli. Mutta olipa kiva bilettää Ruotsin tyttöjen kanssa!:dance2: Ja vajaan parin viikon päästä naisten kisat Göteborgissa...! Kun vaan en tulis kipeeks.

Hitto, että on niiiiiin mahtava treenata erään miekkosen kanssa. Se puristaa minusta viimeisetkin mehut ja vaikka treeniohjelmassa jotain lukis niin se patistaa tekemään vielä enemmän. Ja niinhän minä teen. Ja hitto, että sen parempia treenejä en oo saanu aikaiseksi kuin tuon yhen kyykyttäessä vieressä.

Ja sillä on hyvä perse.

Heiiii mistä oot saanu ko. DVD:t..???:hyper: Eikös tää ollu se sarja, jossa Hannele Lauri ja Eija Vilpas näyttelee? Oli silloin aikanaan aivan mielettömän hyvä ohjelma, että pitää itekkii yrittää hankkia..:)

Sain siskolta lainaan, se oli ostanu noi DVD:t kuulemma Anttilasta. Ihan mielettömän hauska sarja on, tänään on taas pakko kattoo illalla muutama jakso. :D
Ilostuttaa kun saan illalla viettää omaa aikaa kun mies on iltavuorossa. :)

Maailman Ihanin Miäs oli meillä tänään ekaa kertaa kylässä. Vietettiin suurenmoinen ilta ihan chillaillen, jutellen ja suunnitellen ensi kesää, joka molemmilla on täysin vapaa..:haart:
Olemme tunteneet jo 15 vuotta ja nyt vasta "löysimme" toisemme!
ps. Hän ja lapseni tulivat heti loistavasti juttuun, vaikka tapasivat vasta kolmatta kertaa!
Taitaa olla liian hyvää ollakseen totta..:rolleyes:

Oltiin eilen kamujen kans pulkkamäessä, isot ihmiset. Olipa hauskaa ja notskimakkaranpaistoo siihen päälle. Mahtavaa, kun voi edelleen tehä kaikkee lapsenmielistä porukalla :hyper:

Mulle tarjottiin tänään vuokra-asuntoa! :dance: Hyvien yhteyksien päässä ja kuulostaa muutenki ihan hyvältä, ei mielestäni kovin kalliskaan.. Huomenna pitäis soitella et oon kiinnostunu ja sopia käyntiä asunnolla. Kylläpä piristi, oon jo tovin odotellut :) Toivon kovasti että se ois siisti ja kivan näkönen, en malta odottaa huomista. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom