Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miten joku voi olla noin huono muusikko? Noh ei minua vaivaa. Kerran näin telkkarissa ja nyt tuosta katoin muutaman sekunnin ja laitoin pois.
Ei ole kyseinen artisti minullekkaan mieluinen vaikka jokunen ystävä sitä taitaa kuunnella.

Mulle tulee vaan aina mielikuva että häntä kuuntelee ne samat ihmiset jotka katsovat Cannesissa 4,5h mustavalkoisen mykkäelokuvan missä kynttilä palaa hiukan tuulisella verannalla ja muuta siinä ei tapahdukkaan. Leffan jälkeen annetaan 2 tunnin seisovat aploodit tälle 87vuotiaalle visionääri ohjaajalle.

#ajankuluksi

20250121_130552.webp

Meinasin kirjoittaa jotain siitä, että vanha tuttu on tuloksista päätellen alkanut roinaamaan (armoton lihaskasvu kolmessa vuodessa yli 35-vuotiaalla naisella), mutta eipä tuo oikeastaan ole minun asiani.

Olen saamaton läski. Ja kateellinen. Ei oo tuollaista dedikeissöniä löytynyt minusta koskaan.

kävin syömässäkäymässä

nyt kuuntelen lisää arppaa

sitten kun on kulunut senverran aikaa, että tuntuu siltä, niin laitan kahvit tuleen (dallaspulla on)

en tarjoa, syön ite kaikki

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä kaikki voi mennä pieleen 🤦‍♀️

Olen viikon verran odotellut ihmeellistä postissa tulevaa erikoispurkkia ulostenäytettä varten. No ei ole postiluukku kolahtanut.

Tänään otin modernisti yhteyttä käyttäen TK:n Chat-palvelua. Selvisi, jotta lkr on tehnyt väärän lähetteen. Lähetteen mukaan osallistun suolistosyövän ikäperusteiseen seulontatutkimukseen, mikä todellakin hoituu postitse. No en osallistu. Tutkittava asia on sinällään ihan sama, mutta se missä näyte tutkitaan (ja millä rahalla) on eri.

Huomenna käyn hakemassa näytepurkin. Olisi näppärää myös täyttää se samalla matkalla, mutta tämä tuskin onnistunee. Ellen vie sinne Masa-kissan tuotosta.

Hullu-Sirkka -lkr toivoi yhdessä vaiheessa, että "tulisi se SOTE-uudistus ja tappais teidät kaikki".

Todnäk toive toteutuu tulevaisuudessa.

Otan yleensä pienen maistiaisen kasvisruokaa lounasbuffetissa ruokaillessa. Nyt pinaattilasagne vei kuivia kanapihvejä 6-0. Eihän siinä tosin ole riittävästi roheiinia ja vehnä aiheuttanee vatsakipuja, mutta maku oli kohdallaan.
Kyllähän monet kasvisruuat on maultaan aivan jepa

Mutta paistettu ahven on jumalaisen hyvää

Mutta paistettu ahven on jumalaisen hyvää
Puhut vähän mutta asiaa.

Kuha ei ole lähellekään ahvenen veroista. Kuhaa tuli ahnehdittua ihan liikaa pakastimeen alkusyksystä ja olen sitä itku kurkussa syönyt 2-3 ateriaa viikossa. Vielä on kärsimystä jäljellä ainakin helmikuun loppuun saakka kunnes kaikki on syöty.

Puhut vähän mutta asiaa.

Kuha ei ole lähellekään ahvenen veroista. Kuhaa tuli ahnehdittua ihan liikaa pakastimeen alkusyksystä ja olen sitä itku kurkussa syönyt 2-3 ateriaa viikossa. Vielä on kärsimystä jäljellä ainakin helmikuun loppuun saakka kunnes kaikki on syöty.
Oletko tehnyt cevicheä? Sillä saa kivasti särmää ja sopivasti pakkasen kautta saat kalat sen verran mitä tulee tarpeeseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom