Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sain JUST muutettua. Jos en mitään muuta hyvää tässä maailmassa oo onnistunut saamaan niin vanhemmat. Saapuivat työpäivän jälkeen mua muuttamaan,kestivät kiukuttelut ja väsyneet tuhahdukset. Lähtivät juuri ajamaan 300km:n päähän takaisin kotikotiin koska isää odottaa työt huomenna eli tänään vielä. Oikein hävettää kun en tunne ansaitsevani moista..

Jos en mitään muuta hyvää tässä maailmassa oo onnistunut saamaan niin vanhemmat... jne

Tuli tästä mielee, et itekin oon yllättynyt iloisesti miten paljon mun vanhemmat on auttanu mua ja avoa sekä muutossa että muuton jälkeen! Esimerkiksi keskiviikkona sain taas jonkun päähänpiston että kaikki taulut kellot sun muut jotka on odottanut seinälle pääsyä, pitää saada roikkumaan seinälle TÄNÄÄN. Noo mä sitten soitin iskälle et yhyy haluun nää seinälle millon pääset auttaa. Se sitte äitin kanssa tuli heti samana päivänä ja verhotki jopa saatiin ikkunaan :hyvä: (ja ettei mua pidettäis täysin uusavuttomana, niin puolustukseks pitää sanoa et mul on maailmankaikkeuden huonoin silitysrauta ja pelkkien verhojen silityksee olis menny 2h :D)

Joten samoil linjoilla Heben kanssa :) Ihanaa et sullakin on avuliaat vanhemmat.

Noo mä sitten soitin iskälle et yhyy haluun nää seinälle millon pääset auttaa. Se sitte äitin kanssa tuli heti samana päivänä..

Hohoo, juuri kun pääsin sanomasta tota, niin äiti soitti et iskä oli soittanu huoltoyhtiöön tai vastaavaa ja järkkäs meille ehkä laminaattilattiat, jos meidän lattiaan vaan pysty laittaa :hyvä: Iik nyt alko jännittää, toivottavasti meille pystyy laittaa ne! Olis niin ihanaa. Nyt täytyy pitää peukkuja..

Tänään odotettavissa eka edes vähän kovempi treeni, hmm, jos kisoja ei lasketa niin öö, kolmeen kuukauteen? :dance: Positiivista kyllä, miten hyvin lihakset on pysyneet kuosissaan. Jalat on vähän ehkä laihtuneet, mutta oli ne jo aika paksutkin. :rolleyes:

Oli aivan mahtava hiihtolenkki tänä aamuna! :) Ensimmäinen kerta suksien päällä tänä talvena sai minut innostumaan pitkästä aikaa hiihtelystä.

Karseen flunssan jälkeen eka kunnon liikuntapäivä tänään!:hyvä:
Enste tunnin hiihto, sitten parin kilsan sauvakävely nilkkapainojen kanssa, sitten puiden sahailua, lumen kolailua ja lopuks älyhyvä treeni kahvakuulan, käsipainojen ja voimapyörän kanssa.
Ja kohta on kevät, tulee niin lämmin että voi heiluttaa ulkona kuulaa.. Sitä odotellessa nautin hiihtämisestä!:haart:

Mullakin tänään ollut reipasta menoa. Aamulla 75:n minuutin HIIT-vauhtilenkittely-systeemi mäkimaastossa. Sen jälkeen pari tuntia hyötykävelyä shoppaillessa ja kotona vielä pientä lihasharjoittelua n. 35 minuuttia. Odotan kovasti että ilmat lämpenee, kesä tulee ja voisi juosta shortseissa ja t-paidassa...

Himoitsen tällä hetkellä uusia treenivaatteita, salia ajatellen erityisesti. Vaikka rahatilanne on mitä on niin voisi mennä ensi viikolla tai myöhemmin maaliskuussa urheilukauppoihin kiertelemään :). Kun on nuo 20-vuotis synttäritkin tulossa niin voisi vihjata lahjaideaksi.

VIHDOIN!!! Maaliskuun kunniaksi hakkasin 149h 15min yhteenlasketun peliajan jälkeen pakkiksen tetrismestaruuden. Ei se laatu vaan se määrä tytöt. BILEET!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miehellä alkaa huomenna työt josta saa oikeasti hyvää palkkaa. Minulla on vain torstaihin koulua (vaikka rakastankin ko. opiskelua) ja sitten neljän päivän viikonloppu :) Mies sai myös aamuvuoroja joten päästään viettämään laatuaikaa iltaisin :haart:
Ja näin eilen pitkästä aikaa hyvää ystävää jonka kanssa oli oikein mukava ilta, yöllä kun sai vielä kömpiä toisen lämpöiseen kainaloon niin mikäs sen parempaa.

Elämä on mukavaa.

Huomenna vielä työpäivää jonka jälkeen viikko lomaa :dance2:
Harmi vaan ettei saanut loma töistä samaan aikaan kuin oli lomaa koulusta ja nyt joutuu olla luennoilta pois!
Mutta tuo ei haittaa yhtään, innostusta silti riittää :D

Ihana kevataurinko, kuin olisi piristysruiskeen saanut, teki mieli ulkona laulaa ja tanssia ja hyppia, ihanaa! :haart::dance::haart:

3kk tukkosuuden jälkeen olo alkaa helpottaa ja pitkästä aikaa kävin salilla. Oli niiiiiin kivaa!! :) Ja huomenna aamulla pilatekseen.

Sain vihdoin aloitettua gradun kirjoittamisen, jota olin kammonnut koko talven. Nyt tekstiä vaan tulee vaikka miten helposti ja tuntuu siltä, että kohtahan tää koko roska on jo valmis. Ihanaa, viimeinen koulutyö ikinä! :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom