Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tänään ilostuttaa, kun salilla joku pakkista lukeva tyttönen tuli että "anteeks, ootko sä se ipana pakkikselta!" Olin että WAU mut tunnistetaan :D tosin noi tatuoinnit auttaa aika paljon asiaan. Ollaan kuulemma samassa koulussakin (:

tänään ilostuttaa, kun salilla joku pakkista lukeva tyttönen tuli että "anteeks, ootko sä se ipana pakkikselta!" Olin että WAU mut tunnistetaan :D tosin noi tatuoinnit auttaa aika paljon asiaan. Ollaan kuulemma samassa koulussakin (:

Heheh, mä oon bongannut sut (ainakin mielestäni) kahtena päivänä nyt: ensin Kampissa ja sitten Ruoholahden metroasemalla :D

Nojoo, Kallion huudeiltakin kyllä pariin otteeseen oon bongannu, mutta niistä on jo tovi, etten maininnu :D

Joo eilen olin ainaki ruoholahdessa ja kampissa käyn harvasen päivä :D ja kalliosta mut bongaa, koska mä satun asumaan siellä JA koulua mä käyn pasilassa, joten sieltäkään bongaaminen ei mitenkään tavatonta ole :D Mun kuntosalikin on tässä kalliossa. SilverGym siis. huippu paikka ^^

voi ihme. jos te bongaatte mut, niin tulkaa nykiin hihasta :) olis kiva tavata pakkislaisia lisää!

voi ihme. jos te bongaatte mut, niin tulkaa nykiin hihasta :) olis kiva tavata pakkislaisia lisää!

Mä luulen bonganneeni ehkä vuosi sitten ipanan hiekkakarjussa :D Kukas laittaa "bongaa ipana" -threadin pystyyn ;)

Iloista: KEVÄT ja aurinko! Terveenä päässyt treenaa jo pari viikkoa ilman flunssaa. Tänäänkin ihan mielettömän hyvät treenit :haart:
Muutenkin asiat rullaa ihan ok.

Ipana on julkkis!:D

Ostin aivan ihanan mangon lähisiwasta! ei ollut edes hirmuhintainen. ja tajusin nyt ettei mango saa olla liian pehmeä, kun rupeaa syömään... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leivoin tänään voisilmäpullia :hyvä: tuliko vähän ihania, niin pehmeitä ja mmm.... Tosin suurin osa meni pakkaseen ku eihän mulla oo ketään täällä niitä syömässä :D huomiseks säästin osan et voi tarjota kavereille.:haart:

Huomenna vapaapäivä <3 Ja salillekin ajattelin mennä, kivaa :).

Kutkuttava salitreeni aamupäivästä ja nyt on massu täynnä namiruokaa. Ulkona paukkupakkanen ja aurinko paistaa. On se elämä mukavaa :)

Olipas aivan ihanaa hiihdellä oppilaiden kanssa järven jäällä, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja jalassa upouudet aivan loistavan hyvät sukset. :)

Aamuaerobinen salilla puol kasilta aamulla, oli ihanaa!! Kohta riennän aamun ekalle tunnille, joka sekin on aivan ihana, teatterikurssi, joka on valtaisan kiva! Ja huomenna on viimein se päivä kun otetaan valokuvaprojektin kuvat ja pääsee leikkimään vaatteilla ja meikillä. Huomenna illalla myös luvassa parit oluet kavereiden kanssa... aaaah...

Vaihteeks ihan mukava päivä.

Oli aivan ihana kirpee pikkupakkas ilma käydä lenkillä ja kuunnella musiikkia. :) Kyll se kesä koht tulee, ku pääsis vielä siihen kesäkuntoon.
Selkäkin on sen verran hyvä, että pääsee salille.
Kyllä se viel tästä lähtee :rock: :D

Tuo aurinko kyllä piristi mieltä ihan hurjasti! Ja tosi hyvät treenit oli salilla. Ai niin, näin myös ystävää ja käytiin syömässä äsken ulkona, oli tosi hyvää safkaa, mums!

Ostin äidille synttärilahjan x) ja huomena on jo torstai ja perjantaina pääsee kotiin!

Treeni kulki salilla hyvin, ja sain jo 10 min kiristettyä pois treeniajasta :D. Eli nyt oli enää vaan vähän yli tunnin ;).

Back
Ylös Bottom