Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tulossa ihana päivä (taas) :) Kohta lähden uimaan, uimisen jälkee pääsee hallillla SAUNAAN (:haart:). No pitää kyl mennä illaks töihin, mut ei se mitäään, koska mun kaveri on sen jälkee tulos kyläilemään ja jää yöksi. Juoruilua ja vihannesdippausta ja hedelmiä tiedossa, namm. Plussana viel se, et ihanaa ku ei tarvitse jäädä kotiin yksin kun mies lähtee yöks töihin.

Oikein onnistunut hiihtolomaviiikko ainakin mulla! Ja lauantaina mennään avon porukoiden luo syömään, pidetään kiinalais -ilta ja sit pelaillaa korttia. Vitsi on kyllä niiin hyvä fiilis. :rock:

Lähden tänään vanhempien ja kavereiden luo :hyvä: tiedossa savusaunaa, lenkkeilyä ja kaikenlaista kivaa. Sekä kokki-isän parasta ruokaa :hyvä::haart:

Ihanaa kun alkaa taas olla valoisaa aamuisin, ja joskus jopa töistä päästessä :)

Vaikka olenkin toivottoman aamu-uninen, niin tajusin tänään ettei mulla ole ollut pitkään aikaan samanlaisia kuolemanväsyneitä aamuja kuin ennen. Siitä keksin, etten ole kuukausiin ostanut työmatkalta jättikahvia jolla ruukasin lahjoa itseäni zombie-aamuina, kun kaikki vitutti ja suorastaan sattui kun oli niin väsynyt.

Muutenkin, vaikka aika on koko ajan kortilla, niin jaksan nykyään käyttää koirat kunnon lenkillä joka päivä, ja maltan nukkua tarpeeksi. Vaikka olisi alakuloinen ja vähän väsynyt, niin alakulo ei etene ahdistukseksi ja masennukseksi kuten ennen. Elämäntapojen muutos on kannattanut :)

Kavin tanaan selan takia erikoislaakarilla ja sain lahetteen fysioterapiaan - loysin hyvaksytyn terapeutin joka tyoskentelee kaupallisella (kalliilla) nyrkkeilysalilla ja erikoistuu urheiluvammoihin - parasta on, ettei hoito maksa minulle mitaan, kun menee tyopaikan yksityisen sairausvakuutuksen piikkiin. :rock: Ihana laakari kirjoitti lahetteeseen, etta olen 'slim and fit lady' :)

Toissa on kivaa - olen yksin toimistolla ja uurastan mielenkiintoisen projektin parissa. :dance: Lauleskelen tassa toita tehdessa.

Voin hyvin, olen terve ja iloinen, elama on yksinkertaisesti mahtavaa ja kevattakin ilmassa! :hyper:

Uskaltauduin tänään päästämään tehokaksikkoni irti jäällä (sinne on tehty aivan ihana reilun viiden kilsan "kävelytie" hiihtoladun viereen ja maisemat on ihan taivaalliset!) ja voi kun ne nauttivat vapaudestaan. Römysivät pitkin poikin mutta tulivat aina käskettäessä takaisin, kerran toinen näki hiihtäjän kauempana ja olin ihan varma, että se sinkoaa sen perään (ilme oli juuri sellainen "hahaa, minähän nappaan tuon!") ja pari kertaa sain sille napakasti sanoa, että tänne näin ja kyllähän se tuli. En olisi kyllä noista uskonut, että noin hyvin käyttäytyvät vaikka vapautta saivatkin maistaa ekaa kertaa "ihmisten ilmoilla" :)

Ah, tänään on ollut normaalitilasta poiketen mahtava olo koko päivän. Kävin uimassa, ja sitten vietettiin kaverin kanssa rauhallista iltapäivää syöden kiinalaista :haart: Loistavaa.

Ihana lukea tätä threadia! :) Tulee itsellekin mukava olo kun kattelee, mikä mimmejä ilahduttaa! :haart:

Meikäläistä ilahduttaa huomenna alkava hiihtoloma! Koulussa on ollu aika rankkaa ja muutenkin ollut veto pois niin loma tulee enemmän kuin tarpeeseen. (On tullut niistä kouluhommista ja muista vuodatettua "Mikä tänään vituttaa?" -thredin puolelle. :D) Sekin ilahduttaa, että mulla oli tänään matikan koe ja oman tuntuman mukaan se meni varsin hyvin. Olen tyytyväinen...

Ja yksi mikä on ihan hemmetin mahtavaa, on se, että pääsen huomenna opinto-ohjaajan kanssa Tampereelle tutustumaan Hervannan ammattioppilaitoksen lentokoneasentaja puoleen! Tonne kun pääsis opiskeleen niin aijai... :dance: Olis aivan mahtavaa! Eikä tarvi näillä näkymin osallistua koulun liikuntapäivän kävelyretkeenkään :D

Ihanaa kun alkaa taas olla valoisaa aamuisin, ja joskus jopa töistä päästessä :)

Minunkin mielestä on aivan mahtavaa, kun aamulla on valoisaa :) On jotenkin hiukan masentavaa herätä aamulla, kun on ihan pimeää. Mutta nyt on onneksi alkaneet nää ihanat, valoisat aamut! :D

Kun mä lähden töihin, on edelleen pimeää.. Mutta kotiin ehtii valoisaan aikaan.:hyvä: Olen tällä viikolla jaksanut kahdesti töiden jälkeen hakata klapeja, vaikka ollut rankkaa töissä. Uusi Fiskarsin halkaisukirves on ihana..:haart: (Edellisestä onnistuin katkaisemaan varren.. siihen se terä sitten jäi pölliin kiinni, ja on siinä vieläkin..:D) Huomenna pidän pekkasen ja tänään näen kavereita.:haart:

Mä kanssa olen ihkuissani päivän pidentymisestä! Tänäänkin aamulla oli jo ihan valoisaa kasin jälkeen <3. Mä niin kärsin aina tosta talven pimeimmästä ajasta, niin nyt olen onneni kukkuloilla. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Talvilomani ensimmäinen päivä! Aion käydä sekä spinningtunnilla että kuntosalilla. :haart:

Sunnuntaiaamuna lähden avopuolison kanssa huristelemaan kohti Pyhätunturia ... Tuleva viikko menee mukavasti lasketellen, hiihdellen ... Mitä ikinä keksimmekään! Olen NIIN iloinen. :hyper:

Parin tunnin lenkki koirien kanssa jäällä (itse hypin lumihangessa ja kiljuin kuin pieni lapsi, sain pitkiä katseita osakseni), sen jälkeen kotiin ja mikäs siellä postilaatikossa odottikaan - kauan odottamani (no ok, viikko) kirja! Ihana ompunvihreä kansi, melkein tuhat sivua jännittävää lukemista. :hyvä: Ah, henkilökohtainen taivaani.

Kävin tänään aamulla työhaastattelussa ja jäi tosi hyvä fiilis haastattelusta. Päivällä tuli sit jo soitto ja kutsu soveltuvuustesteihin. :dance: Oon niiiiiiiiin hyvällä tuulella ja innoissani, en meinaa nahoissa kestää. Vaikka ei sitä työtä saisikaan, niin jo tää, että on päässy haastatteluun ja siitä vielä jatkoon saa miut enemmän kuin iloiseksi :)

Huomenna Golden Arm Eskilstunassa!:rock: Vähän kisajännitystä päällä jo.. Kiva nähdä ulkomaiden tuttuja.:haart:

Sain maastavedon onnistumaan, vaikka oli epäilyksiä tekniikasta ja selän asennosta. Tänään se tuntui kuitenkin menevän niinkuin pitääkin. :dance:

Tulin niin hyvälle mielelle kun yllätin äidin ja hankin sille liput elokuviin. Pääsee katsomaan tuon Brad Pittin uusimman :). Itseänikin olisi elokuva kiinnostanut mutta väsymys vei voiton. Haluan katsoa sen myöhemmin, sitten kun voi olla ajatuksella mukana. Mutta siis, täytyi sitä sponsoroida äidillekin jotain kivaa joskus, kun välillä tuntuu että se on niin jähmettynyt arkeen.

Olen iloinen että minulla on huomenna vapaa päivä, toivon että on hyvä ilma ja pääse ulkoilemaan ja ehkä jopa laskettelemaan ja tehdä kaikkea muuta kivaa :)

Kouluhommatkin voi jättää vähäksi aikaa, kun ensi viikko on loma!
Eli 5 ja puolen tunnin päästä pääse nauttimaan vapaa-ajasta :D Se on nykyään harvinaista herkkua mulle

Back
Ylös Bottom