Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
HUH, viimeinkin kunnolla ruokaa tänään. Aamulenkin (perus 10 kilsaa ja tunti) jälkeen nakkasin suuhun vain muutaman hassun porkkanan ja pähkinän ja rahkapurkin. Sitten valtavan kiiren kanssa kaupungille kauneushoitolaan sokerointiin, sieltä kauppaan ja vielä juna-asemalle ostamaan lippuja.

Ihanata että viimein saa masun täyteen. Tuntuu kuin söisin kuin jokin villipeto :D.

Irtisanouduin tanaan - olin pomon kanssa kahvilla, aurinko paistoi. Sain sanottua sanottavani, ensimmaisen lauseen jalkeen pillahdin itkuun ja pomollakin tuli tippa linssiin. Liikuttavaa. Pomo oli surullinen, etta lahden, mutta iloinen puolestani ja tulevista seikkailuistani. Vietimme mukavan paivan toissa ja illalla tyotilaisuudessa. Kaikki hyvin ja vapaa olo, kuin taakka olisi pudonnut harteiltani. Nyt olen vapaa ja uudet tuulet puhaltaa - voin nauttia viimeisista tyoviikoista hyvalla omallatunnolla.

Olen myos iloinen, etta postiluukusta pamahti kirje, olen maksanut pois MacBookini osamaksut, se on nyt minun ikioma. Viisumi toimitettiin myos tanaan! Kaikki hyvin.

Ihanaa ihanaa! :hyper:

Minulla on ihania ystäviä, pitkä viikonloppu tiedossa yhdessä miekkosen kanssa, tein toissapäivänä penkkiä ihmeen isoilla painoilla verrattuna treenimäärään, minulla on hyvä ponnistusvoima, sain nukkua tänään pitkään, pääsen kohta salille, tiedän mitä haluan elämältäni ja olen päättänyt saada sen, löysin viikolla ihanan kahvilan, minulla on mukava kirja kesken ja monta mukavaa odottamassa lukemistani, sain maksettua kaikki laskuni eikä tilini ole tyhjä, minulla on kiroileva siili -muki ja olen alkanut tykkäämään PMMP:stä.

Ja kohta on kevät.

Olen lämmittelemässä vanhaa harrastusta vuosien takaa. Parit treenit nyt takana ja oli kiva huomata, että homma on edelleen selkärangassa. Tulostaso ei ole pahemmin tippunut siitä, kun muuton takia aikanaan jouduin harrastuksen lopettamaan. Tähtäimessä SM-kisat 2010.

Aurinko paistaa ja viikonloppu alkaa!

Minulla on ihania ystäviä, pitkä viikonloppu tiedossa yhdessä miekkosen kanssa, tein toissapäivänä penkkiä ihmeen isoilla painoilla verrattuna treenimäärään, minulla on hyvä ponnistusvoima, sain nukkua tänään pitkään, pääsen kohta salille, tiedän mitä haluan elämältäni ja olen päättänyt saada sen, löysin viikolla ihanan kahvilan, minulla on mukava kirja kesken ja monta mukavaa odottamassa lukemistani, sain maksettua kaikki laskuni eikä tilini ole tyhjä, minulla on kiroileva siili -muki ja olen alkanut tykkäämään PMMP:stä.

Ja kohta on kevät.

Tämä sai suupieleni ylöspäin ja rupesin itsekin miettimään, että oikeastaan mulla on asiat nyt aika hyvin.

Ja etenkin ilahduttaa se, että nyt kirjoitin varmaankini ensimmäistä kertaa tähän threadiin enkä "mikä tänään vituttaa" -ketjuun. Jees!:D

olen nähnyt itselleni tärkeitä ihmisiä ja puhua heidän kanssaan kasvotusten:haart: Edellisen kerran nähnyt heitä 4kk takaperin. Ystäviltäni tullut ihanan positiivista palautetta kropassa tapahtuneista muutoksista :dance2: Olin myös tanssimassa vanhan kotokunnan ravintolassa,jossa monelta puolitutulta tuli kehuja ja hirveästi tsemppiä. Joka vielä väittää että täällä asuu vaan ahdasmielisiä ja kateellisia ihmisiä,on kyllä väärässä! Tosi kiva viikko takana ja treenimotivaatio on 200%!:whip:

Elämä on ihanaa! Miehetön on huoleton, sen olen todellakin oppinut. Normaalisti mä olisin ihan maassa, kun en saa joltain ihanalta mieheltä vastakaikua (tai ees vastausta tekstariin..), mutta tällä hetkellä asia ei pahemmin heilauta.

Reenit kulkee loistavasti! Tein ruokavalioremontin, eli rupesin ihan tosissaan laskemaan, että syön tarpeeksi proteiinia päivässä. Eron entiseen huomasi viikossa!

Mulla on ihania ystäviä ja tuttuja, jotka auttaa aina tarvittaessa. Tunnen, että musta oikeasti välitetään, enkä ole yksin huolineni.

Olen yrittänyt tiputtaa painoa, mutta se vaan nousee. Asia ei sinänsä mua haittaa, koska kyse ei vaan voi olla lihomisesta. Ei näillä syömisillä. Se on jotain muuta :hyper:

Viikko sitten olin tosi onnellinen siitä, että mun autosta hajosi rengas. Jälkikäteen se toki vitutti ja ahdisti, mutta kun se tapahtui, olisin voinut ratketa riemusta. Miten MULLA voi olla niin hyvä säkä?! Se oli VAIN rengas, ja hajosi lisäksi melkeinpä huoltsikan vieressä, eli ei missään keskellä ei-mitään erämaassa pimeällä. Uskomaton mäihä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-Aloitin vihdoinkin kirjoituksiin lukemisen (vieläpä ennen lukulomaa!) ja yllätyin positiivisesti siitä, miten vähän esim. bilsassa on luettavaa
-Palautin bilsan portfolion, enää jäljellä yksi deadline yhteen raporttiin (minkä ei tarvitse edes olla täyspitkä) ja yksi suullinen koe, sitten ei enää ikinä IB:n puolesta mitään projektipaskoja!
-Alan muutenkin saada koulumotivaatiotani takaisin. Johtuu lähinnä siitä että tänään tajusin 2 vuoden raatamisen olevan loppusuoralla. Ja tajusin myös olevani kerrankin ihan tarpeeksi hyvä, en välttämättä sittenkään kuole jos saan alle täydet pisteet loppukokeista :)
-Olen syönyt fiksusti, fyysisesti tosi hyvä olo.

Ja last but not least: sain keskiviikkona luvan juosta!!!! Ensimmäistä kertaa 8 kuukauteen. Ette voi kuule tajuta miten hyvältä tuntuu kun tietää olevansa askeleen lähempänä täysin normaalia elämää :)

Tapaan ensi viikolla ihmisen, joka tsekkaa mun reenit ja ruokavaliot ja antaa kaiken tietotaitonsa, jotta voin kehittyä parhaalla mahdollisella tavalla :dance2:
Voiko motivaatiota tän enempää olla!

Vika aineopintojen tentti takana!

Odotan maanantaita kuin jouluaattoa. Pian se tulee :haart:.

Päivä on mennyt mukavasti. Sellainen ihanan rauhallinen tempo. Perustreenit ja säännöllisemmin ruokaa kuin eilen. Ja pian pääsee taas katsomaan telkusta Pihlajakadun kuulumisia. Salkkarit :D.

Alan vihdoin päästä flunssasta yli, jospa pääsisi jo ensi viikolla (tai jopa jo huomenna) salille. Paino on taas laskusuuntainen. Ja olen jopa kuullut ihmisiltä kommentteja siitä, että huomaa, että paino on pudonnut. Vanha korsettini meni n. 5-6 senttiä reunat päällekkäin, jotain on siis tapahtunut :thumbs:. Ulkona ihana ilma.

Ainoat asiat mitkä pännii tällä hetkellä ovat a)liika retkahtaminen suklaaseen ja b)seuraavan viikon työputki. Mutta en anna noiden nyt häiritä, vaan nauttia kaikesta muusta kivasta. Jospa lähtisi ukkoa herättelemään tuolta vällyjen alta :).

Ulkona on ihan kevät! Vähän kylmä tuuli, mutta muuten ihan kevään näköistä :)

Sain 5 eräästä esseestä. Kaikki kirjoitelmat, tutkielmat ja esseet on niin kivoja ja luontuvat multa helpohkosti. Kiva tietää (tai tajuta) että on jokin osa-alue, jossa on hyvä, ja joka on itselle helppo: siis kirjoittaminen :)

oli ihana päivä. herättyäni sain ihania Lushin tuotteita avomieheltäni naistenpäivälahjaksi, käytiin yhdessä kävelylenkillä aurinkoisessa säässä ja vieläpä ulkona syömässä:) vaikka kesäkiristely onkin menossa, söin hyvällä omalla tunnolla ja vielää kotosalla kahvin kanssa itsetehtyä pähkinäsuklaakakkua ja vaniljakastiketta:kuola: olen saanut ihania halauksia ja huomiointia pitkin päivää ja saanut kokea olevani ihana (miehen sanoin maailman ihanin tietysti;)). eilenkin oli ihana päivä isovanhempieni luona:)

mä en haluais että viikonloppu loppuu vielä...... ja pitää palata harkkapaikkaan, missä en oikein viihdy.. no, tää asia taitaakin jo kuulua aivan jonnekin muualle kuin tähän thrediin:haart:

Koko tää viikko on ollu niin ihana :haart: Pitkän tauon jälkeen käyny salilla ja pilateksessa. Kävin Helsingissä moikkaa kavereita ja siskoa (+siskon kissaa, jota oli kova ikävä :) ). Ja perjantaina sain soiton työpaikasta, johon oli hakenut: sain paikan, kyseessä oman alan työt (energiatekniikka), työt alkaa 1.4., 4kk koeaika ja sit vakkaripaikka. Siis oon pyörryksissäni uutisesta, mutta onnellinen. :dance:

Latest posts

Back
Ylös Bottom