Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä olen jo aikaa sitten siistinyt kaapista kaikki pieneksi jääneet vaatteet pois, mutta muutamat farkut olen säästänyt.
Tänään on taas kaappien siivouspäivä ja kokeilin juurikin noita farkkuja. En masentunut, niinkuin oletin, vaan hajosin aika pahasti. Miten helvetissä ihminen on voinut joskus olla niin naurettavan pieni, että on mahtunut niihin. Nyt voin jo hyvillä mielin heittää roskiin ne, kun tajuaa etten edes halua mahtua niihin. (reisien paksuin kohta tuolloin muistaakseni 49cm :eek: )

Samaten kattelin vanhoja kuvia noilta ajoilta, enkä mitenkään haikeasti. Kaikista parasta on, että kaikki sanoo mua vieläkin ihan pikkaseksi. On se siistiä olla terve ja huomenna jalkatreeni heti aamusta ni saa paksunnettua noita rimppakinttuja lisää :D

Viikonloppu-urheilut rocks!!! :) Ihanan uupunut olo! ..oon vaan liian väsynyt viikolla treenaa täyspainoisesti nyt kun on harjoittelua. Illalla vielä kevyt lenkki ja aikaisin nukkumaan!

Vau, kroppa tuntuu tällä hetkellä kehittyvän hyvään suuntaan. Olen saanut tasattua makroravinteita enemmän 40/30/30-suuntaan ja se toimii mainiosti. Aineenvaihdunta hyrrää paljon paremmin kun joka aterialle muistaa ottaa kaikkea.

Vaikka koko edellinen viikko tulikin lomailtua ja syötyä *köh* hyvin (sushia, lohta, ravintolaruokaa, vaniljajäätelöä, ja junassakin vielä tobleroneja...), niin muutosta laskusuuntaan ei ole näkynyt. Pikemminkin kiristymistä havaittavissa :). Ei minulla ollut edes tarvetta siihen, mutta aina tuo on mukava yllätys. Nesteitä on poistunut myös reippaasti. Oli muuten ihana matka... *huokaus*<3.

Nyt olen palannut taas voimaa täynnä arkeen :D... Ja olen niin iloinen kun sain kuulla kroppani näyttävän sporttiselta.

Oli kaiken kaikkiaan ihan kiva viikonloppu. Näin kavereita ja pidin hauskaa. Hauskinta oli ehkä kun baarissa joku kundi haastoi kädenvääntöön kun oli ensin kehuskellut 95kg:n penkkisarjoillaan. Ei paljon auttanut.:D

edit. tästä sain tietysti uutta uskoa siihen ettei mun edelleenkään tarvitse alkaa penkkaamaan.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on puuro vedetty nassuun ja kohta suunta kohti salia! Saa vaan nyt nähdä mitä mun aamureenistä tulee, yleensä treenaaminen jo 11 aikaakin on vielä liian aikasin mulle :hyvä:

Kokeilin ekaa kertaa HIITtiä tuossa aikaisin aamulla. Jäi erittäin hyvä fiilis :hyper: Nyt yritän tsempata huomiseen anatomian tenttiin... huoh :D

Aamupuuro syöty, edessä kahdeksan tunnin työvuoro sitten thai nyrkkeily -treeneihin! Ensimmäistä kertaa moneen viikkoon tuntuu, että olen sittenkin elossa. :haart:

Olen todella lyhkäisistä yöunista ja kaikesta muusta huolimatta saanut ne käännökset tehtyä ja palautettua ajoissa vastaanottajalle :D On kyllä mahtava fiilis, eilen myöhään yöllä kun tuntui jo että en ehtisi millään kaikkea kääntä. Hyvä että olin väärässä tuon suhteen. Nyt vielä neljä tuntia töitä ja pääse päiväunille :hyper:

Päivä on alkanut kivasti. Vaikka ilma olikin hieman kylmä juoksulenkillä, niin mp3:n patterit onneksi kesti vielä tuon tunnin pyrähdyksen verran ja musiikki auttoi viemään ajatuksia pois siitä että nenä jäätyy :). Heh~ Harvinaista herkkua tuo musiikin kanssa juokseminen. Se jotenkin kyllä parantaa vauhtia. Lisäksi olen todella iloinen siitä etteivät nämä e-pillerit ole aiheuttaneet juurikaan oireita minussa. Ainakaan huonoon suuntaan. Rinnat ovat jopa vähän kasvaneet vaikka muuten näyttää aivan samalta.

Ai että, nyt on ruokaa masussa ja tekisi mieli käpertyä lämpöisen huovan sisään ja ottaa pienet päiväunet... :zzzz:

2h reippailu kireässä pakkassäässä koirien kanssa, kotiin kun pääsi niin fleecehuopa niskaan ja vaniljateetä hörppimään. Voisi sitä huonomminkin mennä :)

Lomavapaus ajankäytössä --> joka huoneessa uutta ilmettä ku vähän tuunasin verhoja ja sisustusta, käppäilin päivällä loistosäässä marketeille ja ostin kaikkee huvaa:), leivoin suolaista ja makeaa ja toinenki piti yllätyksestä kotia tultuaan. Päälle mahtava tanssisetti ja nyt illalla hemmassa taas pitopöydän antimet. Jea!

Latest posts

Back
Ylös Bottom