Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heräsin kuudelta, sain kouluhommia tehtyä kaksi tuntia ja kävin sitten aamulenkillä. Nyt on toella hjuva fiilis:)

opinnäytetyön esittely on ohi huhh. harmi vaan et oli iha paska eikä työ valmis :D mut siitä esityksestä pääs eroon, ihanaa.

Oli ihan mahtava treeni tänään! :thumbs:

Pääsin vihdoinkin treenin pariin rankan sairastelukierteen jälkeen. Eka kerta uudella salilla on tosin aina enemmän tai vähemmän haahuilua...
Ja rakas ystävä tulee jo viikon päästä pitkäksi viikonlopuksi kyläilemään :)
Ja kohta kattilassa kiehuu gluteenittomia RAVIOLEJA! Ehkä vain kohtalotoveri voi ymmärtää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
LOMA!!! Pääsee salille monta kertaa ja saa viettää laatuaikaa lasten ja isännän kanssa. Lisäks tänään sain extramotivaatiota salilla entiseltä kisaajalta ja oli tosi tehokas olkapää/yläselkä treeni!!! Jipii!!

22277.jpg

kahvikuppi2.jpg

laskiaispulla.jpg

a852.gif

Ystävänpäivä :haart:

Pitkästä aikaa ei ollut minnekään kiire näin lauantai-aamuna. Siivosin, pesin pyykkiä ja söin aamupalaa kaikessa rauhassa. Kohtapuolin shoppailemaan ja salille. Ilalla ois vielä tarkoitus lähteä juhlimaa kaverin synttäreitä :kippis1:

Pitkästä aikaa ei ollut minnekään kiire näin lauantai-aamuna. Siivosin, pesin pyykkiä ja söin aamupalaa kaikessa rauhassa. Kohtapuolin shoppailemaan ja salille. Ilalla ois vielä tarkoitus lähteä juhlimaa kaverin synttäreitä :kippis1:

Minulla täysin sama! :D Paitsi että illalla lähden juhlimaan omia synttäreitäni. :) Jee!

Vapaata, kämppä tyhjänä, mainioita ystäviä, Sohwiin syömään, jeij. Edes loppukuuköyhyys ei nyt masenna.

Mahtava selkätreeni heti aamusta!!! JIPII!

Kuulostaa hyvältä! :rock: Mua ilostuttaa, kun ollaan nyt päästy siellä astangajoogassa vähän pidemmälle ja mulla tuli torstain tunnista selkälihat oikeasti kipeiksi :eek: :) En ois uskonut, että se onnistuu astangalla, mutta ilmeisesti puheet pitävätkin paikkaansa. Harrastus on muutenkin ollut mulle iloinen yllätys! Saattaa jopa viedä mennessään :rolleyes:

Olin aamulla salilla ja yks nainen jonka näin viimeks pari kk sitten tuli sanomaan "nyt kun en ole nähnyt sua aikoihin niin voin kyllä sanoa että kehitystä on tullut aika paljon!!" Tul aivan mahtava olo... =)

vedän hirveet lärvit, oon vetäny tyylin aivan yli ja näytän mielestäni kivalta, mutta tosi tosi tosi tälläytyneeltä. Varmaan ekaa kertaa elämässäni jaksoin huolitella itteeni tälleen. On ollu niin paskoja juttuja, että tänään on jo pakko lohduttaa ittiään.

Latest posts

Back
Ylös Bottom