Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sain valmiiksi eräänlaisen reissuraportin viime vuoden toukokuussa tehdystä matkasta,
viimein! :hyvä:

Huomenna alkaa työviikonloppu mukavassa seurassa :)

Mokkapala-aamiainen!! :D

Eilen juhlittiin miehen synttäreitä ja vaikka loppuillasta oli känkkäränkkää niin oli ihan kivaa. Näin entistä työkaveria, jota on ollutkin jo ikävä, ja oli ihan positiivista kuulla että olen paremman näkönen nyt, kun olen saanut painoa lisää :)

Olen tainnut tavata elämäni miehen :haart:Mulla on putkiremppa meneillään ja tää jamppa on yks niistä putkimieheistä, aivan täydellinen maalais mies:D Huhhu. :)

Raskaan viikon jälkeen pääsi miehen kainaloon nukkumaan ja uinailtiin pitkälle päivään. Univelat sai pois. Nyt on massu täynnä hyvää kotiruokaa, kohta koiran kanssa pitkälle juoksu/kävelylenkille ja huomenna pääsee raudan pariin!

Ihanaa kun kaikki on hyvin :)

Olin eilen ulkona kavereiden kanssa, oli tosi kivaa. Ja ensimmäistä kertaa ikinä mua ei ahdistanut eikä harmittanut varattuna oleminen, vaikka ei olla nähty nyt pariin viikkoon kun jätkä on kaukana pohjoisessa sukuloimassa. Yöllä juteltiin puhelimessa aika kauan ja päästiin yhteisymmärrykseen monesta asiasta, mikä osaltaan myös vahvisti että taidan oikeasti tykätä tosta yhdestä :)

Olen kai rauhoittumassa, pelottavaa mutta kivaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jepun hyvä postaus vitutus palstalle. sai jopa naurahtamaan! :D

Pakkotoisto.com on sivusto ihmisille, joita rauta kiinnostaa. Sivusto ei ole ratkaisu niille alipainoisille ihmisraunioille, jotka haluavat neuvoja pudottaa painoa entisestään, varsinkin kun täältä he eivät niitä tule saamaan.

Kiitos Uwish, nyt mä kuuntelen tota repeatilla ja nauran :D Ihan loistava!

Mua ilostuttaa uskomattomat ihmiset joita tapaan päivittäin! Joka päivä tulee naurettua ihan vaan siksi että nää ihmiset täällä on niin mahtavia. Tänään vietetään yhden läksiäisiä, mutta iloisissa merkeissä ja hyvässä seurassa!

Nyt on kyllä treeni kulkenut älyttömän hyvin. Ja muutenkin elämä tuntuu rullaavan hirmu hyvin. Illalla salille ja sen jälkee ajattelin uskaltautua solariumiin, et pysyy avon perässä rusketuksessa :hyper:

Erittäin pitkään stressannut ilmastointilaitteiston vika korjataan vihdoinkin! Uusi laite on tilattu ja asennetaan jo keskiviikkona :dance2::dance:

Mieletön treeni tänään!! Tiesi tehneensä!! Ihan sikamahtavaa!! Oi että.. ja sain viimein kirjotettua kolumnin, joka piti laittaa meneen toimitukseen jo ehkä viime viikolla. Nyt ei ole mitään roikkumassa.. mitähän sitä tekis loppuillan.. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom