Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ero muutama kuu sitte...
Nyt ilostuttaa uusi paikkakunta, vaikka ketään en tunnekkaan, vielä =)
Sali rullaa taas loistavasti, ku saa keskittyä vaan itseensä!
Uudet, hianot rakennekynnet.
Täällä upea talvi ja koirat naaaattiiiii <3
Mielessä paljon suunnitelmia, jotka aiemmin tuntuivat kaukaa haetuilta erinnäisten syitten takia...kyl mä taidan selvitä taas yksinkin.
Mä luulen, et mua odottaa viä se Tosi Rakkaus jossai. Oli aikakin päättää toi edellinen suhde. Tais olla enempikin vaa sitä "tuttua ja turvallista", ei sitä "hullua, kiimasta, raivokasta rakkautta", jota ainaki mä haen ;) Vaikka vaikea olikin sitä ensin myöntää..

Tsemppii Wjohoo !! Kuulostaa aina yhtä hienolta ku joku on ottanu sen "ratkasevan askeleen" kohti uutta ja huomaa et että rullaa sittenki..! hieno ja rohkee ratkasu ;) Mulla on kans niiiin hyvä fiilis, entinen koulukaveri kävi kylässä ja voi jösses sitä saa olla tyytyväinen et on törmänny noin mahtavaan ihmiseen :haart: väkisinki uskoo elämään ku on tollasia ihmisiä! kyllä noi rakkaat on sitte parhaita, ilman tommosia tyyppejä ei vaan pärjäis...!! :thumbs:

Tein lauantaina maastavetoenkan varsinaisten sarjojen JÄLKEEN vaikka väsytti ja laiskotti ja ahisti ja vaikka mitä. Jee! Tulipas kivasti treenifiilistä taas :D

Wow!!! Hienoa!! :hyvä: Mä olen voimatasoiltani niin heikko etten varmaan ikinä jaksais tommosta.. Mut hienoa kun toiset pystyy!!

Mä iloitsen pitkästä aikaa aamuaerobisesta. Tuntu että kroppa on jotenki tukkonen ja mielikin aina välillä vähän maissa (siis vain ajoittain mutta en pidä siitä edes pieninä annoksina), joten päätin tänä aamuna herätä tuntia aikaisemmin, jotta voin mennä salille vetämään crossarilla aamuaerobisen. N.30 minuutin hikoilun jälkeen oli ihana hiipiä suihkuun ja sitten aamupalalle... Päivä lähti ihan uudella tavalla käyntiin ja ajattelinkin että jos 2-3 kertaa viikossa tekis aamujumpan niin hyvä tulis :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli äsken puhelu että minut on valittu työhön johon kävin haastateltavana viime viikolla! :dance: Pääsen alottamaan jo huomenna klo 8.00. Oon aika täpinöissäni, kerkesin nimittäin tässä olla jo useamman kuukauden työttömänä!

90 tuntia ilman suklaata!!! Ihanainen itsekuri!:hyvä:

Ja tiet on niin hyvässä kunnossa, että voi hölkätä taas, ihanaa!

Ja vielä; 20 vuoden tauon jälkeen nousin suksille ja jäin heti koukkuun, fantastista liikuntaa!

Nyt kyllä ilostuttaa tuo "90 tuntia ilman suklaata!!! Ihanainen itsekuri!"

:D En olekaan ainoa joka laskee tunneissa sen kuinka kauan on ollu erossa suklaasta.

www.vegaanikauppa.com

Tollanen on just avattu. Meni "muutama" euro sinne. Nyt saan testaa herneprodeekin :) Sisko innostui tuon kaupan jostain suklaajalkapalloista. Tilasin hänelle niitä sitten. Woo, saan EPA-/DHA-kapselivarastonkin! Oi, tätä onnea! <3

Nyt kyllä ilostuttaa tuo "90 tuntia ilman suklaata!!! Ihanainen itsekuri!"

:D En olekaan ainoa joka laskee tunneissa sen kuinka kauan on ollu erossa suklaasta.

:hyper:Yli 110 mennään jo... Ja ilonaihe se on siksi, että vetelin tammikuun aikana NELISEN KILOA ko. herkkua:kuola: Melkein hävettää, onneksi tuli treenattuakin lujasti.

Reilu 3 kiloa pudonnut tammikuun alusta. Ja ihan superpienillä ruokavaliomuutoksilla. Ihana huomata, että sittenkin osaan! Vielä toiset 3, niin alan olla lähellä elämäni kesäkuntoa.

Kävin tänään työhaastattelussa (haen kesätöitä) yhdessä kodikkaan oloisessa vanhainkodissa ja sain töitä koko kesälle :) Lisäksi ko. paikassa palkka tuntuu aika mukavalta :) Sain vielä miettimisaikaa tämän kuun loppuun asti, mutta olen aika varma että otan sen paikan.

Valmistuin tänään lähihoitajaksi :) Pidin välivuoden opiskeluista pahan anoreksian takia joskus aikoinaan ja jäi työharjoittelu käymättä. Tänään oli vika päivä harjottelussa ja elämä hymyilee :) ai että on loistava olo!

Latest posts

Back
Ylös Bottom