Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ai että näin viime yönä hauskaa unta. :D Näin unta, et näin yhden ihmisen, joka ilmeisesti vihaa mua. Sanoin sille sitte siinä suoraan, vittumaisen hymyn kera: "Kyl mä tiedän että sä vihaat mua." Sitten lopulta tunnusti mulle et "Niin vihaanki!" Kysyin sit vaan et: "Miks ihmeessä sä mua vihaat?" Niin se vastas: "kun teillä on niin hieno jääkaappi" :hyvä: :lol2:

Mulla ei oo koskaan ollu näin hauskaa muistellessa unta.

Juhuu! Aamulenkki jätti minulle aivan upean fiiliksen tänään. En tiedä, mutta tällaista endorfiinipöllyä minulla ei ole ennen ollut. Yleensä olen vain väsynyt ja sellainen rento, mutta nyt olen tosi virkeä. Johtuu varmaan siitä että tasavauhtisen 10km ja tunnin matka-lenkin sijaan juoksin saman matkan vaihdellen vauhtia. Välillä menin rauhallisemmin, välillä melkein täysillä. Luulin että HIIT harjoittelu olisi vaikeaa ja rasittavan monimutkaista mutta tämähän onkin kivaa vaihtelua josta saa enemmän endorfiineja :)!

Niin ja eilisen nuuttipukkisuklaat lopulta vain kiristivät minua ja pistivät aineenvaihduntaan potkua! Ihanaa :D.

Pomo juuri ilmoitti, etta tyot alkavat tasta lahin kello 10 aamulla. :hyper: Eli saan nukkua tunnin pidempaan ja paasen silti kuudelta toista. Oooh, aaah, joku on kuullut huokaukseni. Nyt alkaa aamutreenit! :dance:

Kävin rauhallisella kävelyllä, jonka aikana mietin paljon kaikenlaista. Elämä tuntui niin paljon kevyemmältä kuin ennen. Olen tänään myös miettinyt, että vaikka liikunkin ihan kivasti, mun ei tartte alkaa hifistellä ruokien suhteen sen enempiä. Kun voin hyvin, jaksan tehdä ja syön monipuolisesti, se riittäköön. Syön, kun on nälkä, ja mulla on ihan riittävän usein nälkä :D Olen totaalisesti hylännyt kaiken maailman dieettiajatukset ja suunnitelmat aerobisen rutkasta lisäämisestä. Koetan pysytellä siinä, että liikun, jos ja kun se on kivaa. Toki voin ja saankin olla iloinen kehon vahvistumisesta. Nykyisin tykkään tosi paljon pepustani, vaikka ei se mitään ultimaattisen tiukka ole, mutta kiva se kuitenkin on :D Elämä on niin paljon ihanampaa ja enemmän elämää, kun ei ole tarvetta oireilla enää kehonsa ja syömisten kautta. Kyllä ne "läskit" mukana kulkee murehtimattakin, ja kun syö hyvin, "läski" jakautuu tasaisemmin massun alueelle, kun on ruokaa mahassa :)

Kas, taas syömään. On se hassua, miten syömisestä voi tulla taas yksi ilo elämään :)

Äskettäin alkanut kuntonyrkkeilykurssi ilahduttaa myös suunnattomasti! Plus että olen motivoitunut venyttelemään edes vähän :)

Olen varma että kadun tämän viestin tänne laittamista. Siitä huolimatta.. uusi koti löytyi ja sain opiskelun oheen töitä,maaliskuusta alkaen ehkäpä jopa kesän yli jatkuvia hommia..:)

Olen iloinen että en lihonut joululoman aikana, vaikka söinkin reilut kolme viikkoa nameja varmaan kiloittain...itseasiassa laihduin pari kiloa :dance2:. noh...en tietystikkään treenannut tuona aikana kertaakaan, joten voi olla että painon pudotus johtuu siitä :(

Kävin rauhallisella kävelyllä, jonka aikana mietin paljon kaikenlaista. Elämä tuntui niin paljon kevyemmältä kuin ennen. Olen tänään myös miettinyt, että vaikka liikunkin ihan kivasti, mun ei tartte alkaa hifistellä ruokien suhteen sen enempiä. Kun voin hyvin, jaksan tehdä ja syön monipuolisesti, se riittäköön. Syön, kun on nälkä, ja mulla on ihan riittävän usein nälkä :D Olen totaalisesti hylännyt kaiken maailman dieettiajatukset ja suunnitelmat aerobisen rutkasta lisäämisestä. Koetan pysytellä siinä, että liikun, jos ja kun se on kivaa. Toki voin ja saankin olla iloinen kehon vahvistumisesta. Nykyisin tykkään tosi paljon pepustani, vaikka ei se mitään ultimaattisen tiukka ole, mutta kiva se kuitenkin on :D Elämä on niin paljon ihanampaa ja enemmän elämää, kun ei ole tarvetta oireilla enää kehonsa ja syömisten kautta. Kyllä ne "läskit" mukana kulkee murehtimattakin, ja kun syö hyvin, "läski" jakautuu tasaisemmin massun alueelle, kun on ruokaa mahassa :)

Kas, taas syömään. On se hassua, miten syömisestä voi tulla taas yksi ilo elämään :)

Äskettäin alkanut kuntonyrkkeilykurssi ilahduttaa myös suunnattomasti! Plus että olen motivoitunut venyttelemään edes vähän :)

Taidan tietää, mitä tarkoitat! mulla kuntonyrkkeily on tosin tanssa:)

Repeilin bussissa parin tytön vakavalle keskustelulle.

-Tiedätsä miksi pasta on terveellisempää kun sitä ei keitä ihan kypsäksi?

"no?"

-Siinä on paljon enemmän kaloreita kun se on ihan kypsä.

Minä hihittelin taustalla. Emmä tiedä oliko tuo nyt kovin ilahduttavaa, mutta jotenkin pisti vähintäänkin huvittamaan.

^ Haha :D Mäkin oon saanut monesti hyvät naurut (mielessäni) kun oon sivukorvalla kuunnellut ihmisten ravintokeskusteluja. Ei voi muuta kun ihmetellä miten jotkut uskoo niin järjettömiä juttuja... vielä enemmän kiinnostais tietää, keneltä "olevinaan ravitsemustieteilijältä" ne on niitä juttuja kuulleet :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Repeilin bussissa parin tytön vakavalle keskustelulle.

-Tiedätsä miksi pasta on terveellisempää kun sitä ei keitä ihan kypsäksi?

"no?"

-Siinä on paljon enemmän kaloreita kun se on ihan kypsä.

Minä hihittelin taustalla. Emmä tiedä oliko tuo nyt kovin ilahduttavaa, mutta jotenkin pisti vähintäänkin huvittamaan.

Pasta on itseasiassa terveellisempää kun sitä ei keitä ihan kypsäksi.

Pastan GI on itse asiassa muutenkin aika matala. Koska kypsäksi keitetyssä pastassa on enemmän vettä suhteessa kovemmaksi jätettyyn, siinä on pienempi glykeeminen kuorma per sama paino- ja tilavuusmäärä.

Ja jos nyt tarkkoja ollaan, niin sen pelkän pastan GI:llä ei juuri ole muutenkaan merkitystä, ellei sitä ole useinkin tapana syödä paljaalteen. Jos sitä syö esim. jauhelihakastikkeen kanssa, ja mahdollisesti laittaa lautaselle vielä vihanneksiakin, niin se on ihan sama miten kypsäksi se pasta on keitetty. Tai onko siinä pastaa, perunaa vaiko riisiä. Hifihifi.;)

Eikös se vähän raaempi ole suolistolle parempi? Voi olla, että tämä on kukkua, mutta jotakin pseudovaikutusta olen huomannut. Tosin en ole syönyt pastaa kohta kahteen vuoteen joten voi olla, että aika on kullannut muistot.

Jee sain just palautettuu viimesen koulutyön!!! :dance::dance2: Nyt on enää opinnäyte tekemättä ja sit oisin valmis :) Voi että jaksaa hymyilyttää!!! :D

Ja huomisestaki taitaa tulla aika kiva päivä :hyvä:

Back
Ylös Bottom