Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aamuinen punttitreeni ihan omassa rauhassa tyhjällä salilla. :) Lävin lisäksi torstaina toisen isoäitini luona kun ei oltu pitkään aikaan nähty. Hän tokaisi halatessaan minua(=roikkuessaan minussa; isoäitini 148cm ihana pieni kiukkuinen teräsmamma); "ohhoh, vaikka sää tommone riuku oletkin niin kyllä sulla näissä käsivarsissa ainakin on papua." Tuli hyvä mieli.

Tästä se UusiVuosi taas lähtee!!!:rock:

Aamulla raahauduin taas kauan kaivatulle lenkille!Pakkanen paukkui ja vain katuvalot näyttivät tietä,mieletön fiilis:dance:

Aamulla raahauduin taas kauan kaivatulle lenkille!Pakkanen paukkui ja vain katuvalot näyttivät tietä,mieletön fiilis:dance:

Sama täällä! Uuden asuinalueen hyvät ulkoilumaastot ja rauhallisuus ilostuttaa :) Tänään tutustumaan läheiselle salille ja huomenna matkaan Helsingin keskustaan etsimään uusia kenkiä. Koulu alkaa jo keskiviikkona, jänskää :hyper: Niin ja uusi koti on siisti ja viihtyisä - eilen saatiin kaikki tavarat purettua ja siivottua! Huh!

Huomenna on loppiainen, eli käsittääkseni kaikki kaupat ovat kiinni.

Mitä helv??!! :wtf: Mä oon ihan pihalla näistä pyhistä :D Hyvä kun sanoit, mä oisin ollut varmaan lippa ojossa tuolla pysäkillä jo aamulla ja ihmetellyt miksei bussit kulje normiaikoihin :rolleyes:

Mitä helv??!! :wtf: Mä oon ihan pihalla näistä pyhistä :D Hyvä kun sanoit, mä oisin ollut varmaan lippa ojossa tuolla pysäkillä jo aamulla ja ihmetellyt miksei bussit kulje normiaikoihin :rolleyes:

No sen takia ajattelinkin. Vittumaista mennä stadiin ja huomata että ohoh, kiinnihän ne on ja se siitä shoppailureissusta.;)

Uwish on nyt jo kolme päivää peräkkäin pätkinyt tukkeja moottorisahalla ja heilunut kirveksen kanssa ihanassa pakkasilmassa.:haart: Ja juuri äsken kuunnellut samalla metson kalkatusta ja korppien raakuntaa. Kinkkukin tuli vihdoin ja viimein syötyä loppuun.:hyvä:

Erityisen ystävällinen käytös salin pitäjältä. Sain hukkaamani kortin paikalle uuden kortin. Ostin lisää aikaa salille ja sain hyvitystä 3 vkon lomasta niin että aikaa jatkettiin tuo aika. Lisäksi olin ottanu vahingossa liian vähän rahaa mukaan niin sain vielä 5e alennusta :dance:

Tänään piti olla lepopäivä mutta taidankin iloissani kipaista salille:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkasta aamulla rouheet -19,6, SILTI en tinkinyt ohjelmasta:whip: vaan suimelsin kahden tunnin sauvakävelylenkille - hyvä minä ja mun itsekuri! Päälle vielä uus ennätys kahvakuulalla,:rock: jei! Ja: Tänään leikkautin tukan lyhyeksi EKAA KERTAA IKINÄ ja nuorennuin aiteskin 10 vuotta, jeijei!:hyvä:

Päivystyksessä oli ihana nuori mieslääkäri: Erittäin rento sekä vitsikäs, mutta kuitenkin ammattitaitoinen! Piristi päivääni, vaikka hän määräsikin minulle viiden päivän antibioottikuurin. :)

Tällä viikolla on tullu huomattua et parisuhteen kariutumisesta voi olla jotain iloaki. Treeni kulkenu ihan eri atmosfääreissä ja fiilis senku paranee :) Negatiivisissakin asioista syntyy näemmä jotain positiivista.

Niin se on että negatiivisistakin asioista voi löytää sitä positiivistaki.. itehän tässä koitan just jotain sen suuntasta ettiä. Menny niin kertakaikkisen vituralleen tässä jo tovi ja tää vuosi ei mitenkään hienosti oo alkanu. Mutta onneksi huomenna alkaa työt pääsee niihin normirutiineihin taas kiinni. Inhoan liian pitkiä lomia. :D Aattelin myös huomenna soitella jousiammuntaseuraan että sais senki harrastuksen taas vauhtiin. Kai tässä jotain positiivista ehkä lopulta on... ehkä.

Salille tauon jälkeen... Ja kyykyt eka kertaa pelkästään oikealla tangolla. Ei enää minitankoja, jee! Vielä mää joskus kyykkään oikeilla painoilla, prkl.

Tekis mieli penkkiä joskus kokeilla mutta en meinaa kehtoo, äijät varailee aina ainoota penkkipaikkaa... Ja kämmään kuitenkin jotain.

sain juuri kuulla että saan tehdä opinnäytetyötä kuukauden pidempään koska olen amislukiolainen, pelkät amiksessa olevat joutuvat palauttamaan sen jo muutaman viikon päästä. tää on ihan mahtavaa :hyper: mun opinnäytetyö olis menny aivan penkin alle jos se olis pitänyt palauttaa jo kolmen viikon päästä!

Back
Ylös Bottom