Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihmeellisiä salitreenejä nykyisin! Toisessa paikassa käyn useammin ja siellä painot nousee tosi harvoin, mutta sitten kun pääsen käymään toisessa paikassa niin painot nousee aina ja viimeksi eilen sai taas rustailla paperiin nousujohteista kehitystä :hyvä: Eilen myös huomasin, että selässä alkaa näkyä jo jotain kehitystäkin levenemisen suhteen :hyvä:

World Challenge kädenvääntökilpailuun on ilmoittautunut jo 38 vääntäjää 11 eri maasta, kaukaisin Etelä-Afrikasta. ENSIMMÄINEN pelkästään NAISILLE tarkoitettu pro-kilpailu, Ruotsissa 8.3. Kilpailun televisioesityksistä käydään keskusteluja Viasatin ja Eurosportin kanssa. Hitosti maailman huippuvääntäjiä paikalla, olen niiiiin innostunut ja odotusta täynnä!:hyvä::dance::hyvä:

http://www.worldchallenge.se/default.asp?path=21140&pageid=29935

Flunssa melkein voitettu ja luontaistuotekaupan hyllyt tyhjennetty, prkle minahan en sairastu enaa koskaan! :curs: Elama voittaa taas ja lahden ihanan ystavani kanssa kavelylle ja moikkaamaan ystavaani kilipukkia. :lol2:

Kävin vaihtelun vuoksi salilla vasta nyt illalla ja voi sitä urheilullisen vastakkaisen sukupuolen edustajien määrää :D Taidanpa vaihtaa sunnuntaitreenit iltatreeneiksi! :evil:

Sain tilattua Sinä onnistut - tehokiinteytys -kirjan. :) Mitä olen Katri Mannisen juttuja seuraillut mm. Kutri.net -sivustolta, niin ihan tervejärkiseltä on tuntunut. Jospa mä saisin kans tästä nyt sen tarvittavan tsempin päälle, nimim. aerobiset treenit tällä hetkellä minimissä.

pääsen ilmaiseksi käymään salilla mielin määrin, kunhan vain siivoan siellä 2 kertaa viikossa :D

eikä treenimaksua tarvi maksaa (tai no jäsenmaksu pitää ), koska pidän kuntonyrkkeilyä siellä :)
mahtavaa kun ei tarvi paljo maksaa nuosta harrastuksista.

Tuo on kyllä ehkä se paras asia urheilussa! Kun saa käydä ilmaiseksi niin paljon salilla ja jumpissa kun haluaa, kun ohjaa itse muutaman tunnin viikossa! Ja sitten ei tarvitse käydä aina edes samalla salilla, kun voi ottaa vierailulippuja ja käydä vaikka naapurikaupungin "isoilla saleilla" silloin tällöin vierailemassa. Ei sitä osaa edes ajatella, että pitäisi oikeasti maksaa useita kymppejä kuussa, että saisi reenata.

Tänne ulkomaillekin satoi lunta!!! Eilen alkoi ja tänään jatkuu. Kylmä se on täälläkin ollut mutta ei lunta. Mutta nyt on valkeaa unelmaa ja amerikkalaiset ihan sormi suussa ku ei kesäkumeillä pääsekää mihinkää :D

Ja miulla on ihan sali tossa ihan nurkan takana, maksoin 5 kuukauden saleilusta 50 dollaria ja aukioloajatkin on vallan mainiot, vehkeet huollettuja ja porukka rennon lupsakkaa! :)

Jatkohehkutus tosta lumesta! Ulkona paistaa aurinko ja lunta on jo oikeesti kivasti!! Kaikki paikat on kiinni ja luennot peruttu "valtaisan" lumimäärän takia :D Joten otettiin ja lähdettiin porukalla ulos ja pistettiin pystyyn mahtava lumisota. Ihanaa! En muistakaan milloin viimeksi olen saanut lumipesut :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihanaa olla taas terve. Tänään tuli käytyä lääkärissä ja tutkittiin kaikki perusjutut niin kuin paino, pituus ja verenpaine. Kaikki oli tosi mallillaan! Tällä hetkellä rakastan omaa kroppaani, se on taas kunnossa.:haart:

Salilla yksi isä tuli hakemaan tummaihoista 3-4v adoptiotytärtään kuntosalin viereisestä jumppasalista voimistelukerhosta. Kyseinen isä tuli salille moikkaamaan kaveriaan tyttöä kädestä pitäen. Tyttö nykäisi isäänsä hihasta kun tein hauiksia ja sanoi "isä kato,vahva tyttö". :D

Asuntoasiat järjestyy aivan täydellisesti. Kun vuokrasoppari loppuu Arabianrannassa, pääsen asumaan Töölöön ihan kauppakorkeakoulun viereen upouuteen yksiöön opiskelija-asuntohinnoilla. En voi uskoa tätä todeksi :dance:

Työpaikan kahvilan komea poju kommentoi ettei mua oo näkynyt pitkään aikaan. :D Toivotteli vielä tosi iloisesti hyvät viikonloput. Joo tiedetään, se on vaan hyvä asiakaspalvelussa, mutta mua ilahdutti kovasti.

Asuntoasiat järjestyy aivan täydellisesti. Kun vuokrasoppari loppuu Arabianrannassa, pääsen asumaan Töölöön ihan kauppakorkeakoulun viereen upouuteen yksiöön opiskelija-asuntohinnoilla. En voi uskoa tätä todeksi :dance:

What a day! Myös duunia irtosi - kuntokeskuksesta!

Sinkkua ilostuttaa kaikki kivannäköset nuoret miehet. Tänään toimistolla vieraili näpsäkkä kopiokonetulostimen asentajapari. Terkkuja vaan Fici-Copyn äijille ;) !

Back
Ylös Bottom