Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihana pakkaspäivä ja tänää saan hoidettuu pari koulujuttua pois alta... Illalla nään yhen hyvän kaverin :) Toi aurinkoki saa vaa hymyilee :)

Mä osaan jo liikkua täällä vähän :hyvä: Tänään (toisena koulupäivänä) meni kaikki matkat putkeen, en jäänyt missään liian aikaisin tai myöhään tai mennyt väärään kulkuvälineeseen :D Oon iloinen siitä, että saatiin asunto just täältä mistä saatiin... en kestäis asua siellä keskustan hulinassa - liian hektistä mulle :rolleyes: Ihanaa kun pääsee aina päivän päätteeks rauhottumaan tänne syrjempään... kivempi käydä lenkilläkin kun on luontoa ympärillä :) Huomenna pääsee aloittamaan viikonlopun vieton ja meen koulun jälkeen tutustumaan töölön kisahalliin. Toiv olis hyvä paikka!

Mä osaan jo liikkua täällä vähän :hyvä: Tänään (toisena koulupäivänä) meni kaikki matkat putkeen, en jäänyt missään liian aikaisin tai myöhään tai mennyt väärään kulkuvälineeseen :D Oon iloinen siitä, että saatiin asunto just täältä mistä saatiin... en kestäis asua siellä keskustan hulinassa - liian hektistä mulle :rolleyes: Ihanaa kun pääsee aina päivän päätteeks rauhottumaan tänne syrjempään... kivempi käydä lenkilläkin kun on luontoa ympärillä :) Huomenna pääsee aloittamaan viikonlopun vieton ja meen koulun jälkeen tutustumaan töölön kisahalliin. Toiv olis hyvä paikka!

Etkö pitänyt fixistä?

Etkö pitänyt fixistä?

No se oli just sellanen, mitä pienen uimahallin kuntosalilta voi yleensä odottaa :rolleyes: Kyllä siel jotenkin sais treenattua, mutta en oo missään nimessä valmis maksamaan siitä "lystistä" 50€/kk kun samaan hintaan kävisin jo paljon paremmalla salilla bussimatkan päässä. Tykkään että salilta löytyy peruslaitteiden lisäksi crossari tai juoksumatto, kunnon prässi ja että maven / kulmasoudun tekeminen onnistuu jne. Tuo siltamäen fixin sali oli sellanen, että se menee ehkä välillä paremman puutteessa :) Ootko sie käynyt siellä?

No se oli just sellanen, mitä pienen uimahallin kuntosalilta voi yleensä odottaa :rolleyes: Kyllä siel jotenkin sais treenattua, mutta en oo missään nimessä valmis maksamaan siitä "lystistä" 50€/kk kun samaan hintaan kävisin jo paljon paremmalla salilla bussimatkan päässä. Tykkään että salilta löytyy peruslaitteiden lisäksi crossari tai juoksumatto, kunnon prässi ja että maven / kulmasoudun tekeminen onnistuu jne. Tuo siltamäen fixin sali oli sellanen, että se menee ehkä välillä paremman puutteessa :) Ootko sie käynyt siellä?

Aa joo, vierailinkin jo sun blogissa. ;) En oo siltamäen fixillä, mutta kontulassa ja kalliossa olen (en treenannut, kattelin vaan paikkoja).
CityGymistä en itse pitänyt ollenkaan, tosin se on nyt kunnostettu, itse treenaillut siellä vuonna nakki (eli 8 vuotta sitten, ehkä.. :D). Mutta eikös fyssareilla ole ihan omakin sali siellä viertotiellä?

Sinahan elat unelmaelamaani! Minakin haluan asua luonnon lahella! Olin juuri lomalla Helsingissa ja kisiksella vierahti nelisen paivaa. :hyvä: Siella voi hakata sakkia tai heittaa vaikka volttia tai tehda ihan mita vaan, mahtava paikka. :) Oletko Angelo muuten kaynyt Toolo Gymilla..? (Sori ettei ole A:N pisteita) Sekin on kiva, luulen, etta pitaisit.

Mä leikkautin itselleni otsatukan! Onpas kiva fiilis, peilikuva on jotenkin pirteämpi taas :)

Aa joo, vierailinkin jo sun blogissa. ;) En oo siltamäen fixillä, mutta kontulassa ja kalliossa olen (en treenannut, kattelin vaan paikkoja).
CityGymistä en itse pitänyt ollenkaan, tosin se on nyt kunnostettu, itse treenaillut siellä vuonna nakki (eli 8 vuotta sitten, ehkä.. :D). Mutta eikös fyssareilla ole ihan omakin sali siellä viertotiellä?

Juu onhan meillä sali siellä :) Se on vaan aika pieni ja ajattelin että siellä treenaaminen menee vähän turhan hankalaksi, kun siellä on niitä varauksia (asiakkaiden ohjaustunnit ja oppitunnit) ja aikarajat eikä se oo viikonloppuisin käytössä. Kävin tänään tosiaan siellä Töölön kisahallin mannerheiminkadun puoleisella salilla, missä oli myös aerobiset laitteet. Tykkäsin kyllä kovasti - hintaansa nähden (opiskelijoille 15€/kk!!) ihan erinomainen sali! :) Kaikki tarvittava löytyy! Ja kisiksellä on mahdollisuus tehdä niin paljon muutakin. Kiinnostais vielä nähdä se "voimailusali"... mutta enköhän ala käymään tässä uudemmalla puolella.

pinko sanoi:
Sinahan elat unelmaelamaani! Minakin haluan asua luonnon lahella! Olin juuri lomalla Helsingissa ja kisiksella vierahti nelisen paivaa. :hyvä: Siella voi hakata sakkia tai heittaa vaikka volttia tai tehda ihan mita vaan, mahtava paikka. :) Oletko Angelo muuten kaynyt Toolo Gymilla..? (Sori ettei ole A:N pisteita) Sekin on kiva, luulen, etta pitaisit.

En oo käynyt Töölö Gymillä... onko se jossain ton kisiksen lähellä? Pitääkin googlata ko. paikka :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilostuttaa hirveästi ku vihdoin alkaa pääsee treenin makuun takasin, eihän sitä kipeänä oltukaan kun semmoset ~1,5 kk. Tänään olin sairaan hyvässä bodypumpissa ja fiilis on loistava :)

Olin eilen luistelemassa! Se oli huisia, kun ei ole taas viimeiseen pariin-kolmeen vuoteen kokeillu. Retkiluistelu luonnonjäällä olis mahtavaa, kunhan vaan joskus pääsis koittaan.

LilyCelierille: oi ihanaa nuo treffisi. Toivottavasti niitä tulee lisää :)

Olin eilen luistelemassa! Se oli huisia, kun ei ole taas viimeiseen pariin-kolmeen vuoteen kokeillu. Retkiluistelu luonnonjäällä olis mahtavaa, kunhan vaan joskus pääsis koittaan.

LilyCelierille: oi ihanaa nuo treffisi. Toivottavasti niitä tulee lisää :)

Ja pysyit pystyssä:D?
Kiitos, kainohkosti jo jatkosta sovittiin kun kumpikin niin toivoi...:dance:

Onkohan kevät tullut jo hyvin varhain vai onko hormoonitoimintani vain pahemman kerran sekaisin: olin iltapäivällä salilla ja meinasi treenit jäädä tekemättä, sillä paikalla oli aivan uskomattoman ihanan tuoksuisen hajuveden omaava mieshenkilö, jonka ulkoinen olemus yksistään olisi riittänyt vetämään jalat alta. Siis miten jokin parfyymi voikaan huumata niin..:kuola:

Ja pysyit pystyssä:D?
Ehjänä säilyin, ihme kyllä. Sirklaukset ja takaperinluistelut meni vanhasta muistista. Hyvää tasapaino- ja vartalonhallintatreeniä :) Ehkä vähän terotusta vailla luistimet, mut muuten jees. Pikkasen pelotti ne metrinmittaset syöksykiitäjät, mut törmäyksiltä vältyttiin. Suosittelen kaikille luistelumuistojen verestystä!

Oi! Viimein pääsin tänään vanhan harrastukseni pariin: salsa<3
Laskeskelin mutulla että 5-6 vuotta on menny sitten sen ku tää muija viimeksi kys. lajia danssas!

ostettiin kämppä helsingistä!! 31 neliön parvekkeellinen ja SAUNALLINEN yksiö Merihaasta :D :D uu mama uu mama!! parin kuun päästä pääsee muuttaan Big-sisterin kanssa sinne x)

Back
Ylös Bottom