Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
174cm ja voisin vielä omasta mielestä muutaman sentin kasvaakkin... Sitä tuskin kyllä tulee enää tapahtumaan.

fitnesspimu sanoi:
164 cm. Perus suomineito! Ihan tyytyväinen pituuteen. Korkoja tykkään käyttää.

Meidän pituisille mimmeille kaikki miehetkin on sopivan pituisia :D

163 cm. Useinmiten on ihan hyvä mitta, vaikka välillä sitä toivoisi jonkun sentin enemmän.. Kun ei yllä ylimmille hyllyille tms... :curs:

Mä oon huimat 158 senttiä pitkä.. :D Eipä siinä muuta, kuin ainainen
housunlahje-ongelma.

174 cm. Nykyään olen pituuteeni ihan tyytyväinen. Tykkään olla kyllä miestä lyhyempi ja onpa lähes kaikki tapaamani miehet olleetkin minua pidempiä :) Korkkareita en kylläkään käytä, koska koen ne epämukaviksi.. Mieluummin laitan matalat kengät tai tennarit jalkaan ;)

Oon toisella eli terveellä jalalla seisoessa 170, mut toisella 3,5 senttiä lyhyempi ( lonkkavian takia toinen jalka on jäänyt jämäksi... ) eli aika keskivertopituinen... Oon pituuteeni erittäin tyytyväinen, viime vuonna kun olin Espanjassa tunsin kyllä oloni suurimmaksi osaksi ajasta amatsoniksi, kun ne spanskit on niin kamalan lyhyitä! :)

Mieheni on 190 senttiä, joten meillä on täydellinen pituusero... Joku aika sittenhän tehtiin tutkimus, että täydellisen parin pisteet on 1,1 ( eli miehen pituus jaettuna naisen pituudella...) Esimerkkipari David Beckham ja Victoria, tasan 1,1! Samoissa pisteissä mekin... :haart:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oma pituus

172. Ihan hyvä. Paino, johon pyrin on jatkuvasti maaginen 60kg jota en tietenkään koskaan saavuta. Mutta elämässä on hyvä olla tavoitteita. :rock:

Täällä myös täydellinen pari :haart:

Minä 158 cm ja mies 174 cm, eli 1,1 :love:

172 cm. Ihan hyvä, yltää just sopivasti korkeille hyllyille. Ainoa ongelma on piiiitkät koivet. Muuten kiva, mutta riittävän pitkäpunttisia housuja on hankala löytää muista kuin farkuista.

160-163cm. Riippuu mittaajasta :D mut sitte kun vielä lisäks aika pieni ja "kevytrakenteinen" :rolleyes: niin näyttää vielä pienemmältä.... Joskus olis kiva olla pitkä. Vaikka toki tähän pituuteen ihan tyytyväinen.

Oi! Minä 167cm, mies 187cm =1,1. :love:
Kismittää kyllä olla näin pieni (hento ja kevyt muutenkin). Olis ihan mielettömän hienoa olla lähemmäs 180cm amazoni. Tiedä sitten olisiko se enää hienoa jos niin pitkä olisin... :rolleyes:

Ei ihan, mutta melkein lähemmäs 180 cm amazoni... Olen n. 177 cm.
Mistä te oikein kaivatte niitä kirahvi-miehiä? Tuntuu, että tosi monet miehet on mua lyhyempiä, joten taitaa mullakin jäädä haaveksi tuo 1,1. Omasta mielestäni mun pituus ja pitkät sääret on kyllä ihan bueno yhdistelmä, mutta vielä kun olisi joku pitkä sankari niitä ihastelemassa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom