GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu
Minulle pituutta siunautunut 164cm. Korkkarit on aika must juttu minulle, muttei siksi, että haluaisin olla pidempi. On kivaa olla pieni. :D

Minulla pituutta vain 161cm ja hiukan lisää toivoisin. Mutta siltikään en käytä korkkareita, kävisi vain huonosti :rolleyes:

169 cm täällä,kovasti olen yrittänyt ton viimosen sentin venyä et täyttyis se 170 cm mut eipä ole onnistunut,ainakaan vielä.....:D noo,korkokengät on paras keksintö ikinä joten sillä saa hyvin korvattua noita senttejä!Onneks avomies on 184cm joten sitä en sentään korkokengät jalassakaan ylitä,on mukavaa kun mies on pidempi jotta voi hyvin kierähtää kainaloon :love:

Pituutta saisi kyllä olla pari senttiä lisää. Olen tällainen perus 163 senttinen keskiverto yksilö. En hirmuisen lyhyt mutten kyllä pitkäkään. Jalat-selkä-suhde on tasapainoinen, joten olen siinäkin melko keskiväliltä. Vartalo on sellainen tasapaksu, mutta rakenne on varsinkin olkapäistä, käsistä ja jaloista siro. Sisareni puolestaan on 176 senttinen blondi jolla on lyhyt selkä ja piiiitkät jalat. Hänellä on tosin isot jalat ja leveät hartiat ja isommat kädet. :evil:

166 cm. Korkkareiden vaarallisuus tuli taas lauantaina todistettua, nyt on nilkka rikki. :jahas: Silti niitä kaapista löytyy, tennareita kyllä useammat.

173cm. Joskus jopa sadattelen, etten ole pidempi, mutta toisinaan haluaisin olla jopa lyhyempi. :D Vähän riippuu, että mistä milloinkin sattuu kiikastamaan pituuteni sadattelu. Korkkareita täytyy tietysti pitää, tosin viimeaikoina treenaaminen on vienyt mehut jaloista, joten tuo korkokenkä-hömpötys vaan vie jalat lopullisesti. :D Että aika matalalla korolla tällä hetkellä liikutaan.

Minulle pituutta siunautunut 164cm. Korkkarit on aika must juttu minulle, muttei siksi, että haluaisin olla pidempi. On kivaa olla pieni. :D

Mä oon samanpitunen, ja ennen rakastin korkkareitakin, mutta pariin vuoteen ei ole kamalasti tullut käytettyä kun avo on mua vaan 6cm pidempi, enkä tykkää olla pidempi edes väliaikaisesti :hyper:

Mä olen edelleen 177 cm ja pidän kyllä mielelläni kunnon korkkareita, vaikka mies on 184 cm. Onneksi häntä ei haittaa millään lailla...

Suositut

Back
Ylös Bottom