Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
~Ayla~ sanoi:
Joku aika sittenhän tehtiin tutkimus, että täydellisen parin pisteet on 1,1 ( eli miehen pituus jaettuna naisen pituudella...)

Oho, mekin ollaan sitten täydellinen pari (vaikka kyllähän mä sen jo tiesinkin) :haart:

Voih.. minä 150cm, ja 1,1 suhteella ideaalimies olisi *gulp* 165?
laskinko oikein?

Täytyy kyllä ottaa pidempi; pitäähän mahdollisille lapsillekin antaa joku mahdollisuus :D
On muuten kurjaa, kun lyhyet miehet piirittävät baarissa. Ihan kuin minä innostuisin josakin vain siksi, että pituus ei ylitä 1,7m rajaa? Sorry, boys.

Ex-avoni oli minua 26 cm pidempi; oli kiva, kun halatessa voin painaa pään rintaa vasten, ja toisen leuka lepäsi sopivasti mun pään päällä. Tykkäsin.

olen näinkin pikkuinen siksi, että äitini sairasti keliakiaa minua odottaessaan. Synnyin reilusti etuajassa, olin -ja olen edelleen pienikokoinen. Vanhemmatkin ihan 1,75 ja 1,65 kokoisia"hujoppeja" joten ei ihme, että olen näin pitkä.

minimari sanoi:
Täytyy kyllä ottaa pidempi; pitäähän mahdollisille lapsillekin antaa joku mahdollisuus :D

Eräs miespuolinen tuttavani, jolla on pituutta n. 165cm on todennut seurustelevansa vain yli 175cm naisten kanssa, jottei saisi lyhyitä lapsia. :)

Mäyräkoira sanoi:
Eräs miespuolinen tuttavani, jolla on pituutta n. 165cm on todennut seurustelevansa vain yli 175cm naisten kanssa, jottei saisi lyhyitä lapsia. :)
:lol2: voi ei! en mä ihan tosissani ollut tuon kanssa... eihän sitä koskaan tiedä kehen törmää... :lol2:

Minä 172cm. Ja poikaystävä 10cm pidempi, vaikka eihän sitä tässä haluttukaan tietää :lol2:

Taidanpa pistää paremmaksi: whopping 156,5 cm! Tuo puolikas on tärkeä ;)

Niin ja olen uusi täällä, tosin seuraillut palstaa jo pidemmän aikaa...

178 cm...:rock: :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
156.7 cm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom