Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
PMLats sanoi:
168cm, luopuisin iloiten noin 5 sentistä...

Mä olen kans 168cm ja täysin tyytyväinen tähän pituuteen :) Tennareissa sopivan pituinen, mutta korkeammilla kannoillakaan ei vielä mikään hongankolistaja.

Olen kymmenes 170cm pitkä. Minun mielestä se on hyvä pituus naiselle. Mieluummin olisin vähän pitempi kuin lyhyempi. Painoa minulla on riittävästi.

Koulussa mitattu 168 cm, myöhemmin 169 - kumma juttu muuten. Olen aina pitänyt itseäni ihan liian lyhyenä. Ja korvannut pituuden puutteen massalla, jonka kohteliaat ihmiset arvioivat usein lähes 20kg pienemmäksi kuin se on.

Niin se vain on, lihas on raskasta raahata mukana... vaikka onpa tuota läskiäkin taas vaikka talitinteille syöttää :evil: .

Tasan 160 cm ja 100% tyytyväinen siihen! :)
Onneksi, sillä en vois lisätä pituutta korkeilla koroillakaan, kun en tykkää pitää sellasia epämukavuuksia...

155 cm, ja olen oikein tyytyväinen. Tosin vaatteiden, etenkin housunlahkeiden kanssa, kanssa on yleensä ongelmia. Mut se on valmistajien vika :) , muutamista malleista olen tosin löytänyt sopiviakin (esim. Fiorellan monet farkut ja tietty tuumakoot).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla on pituutta 165cm ja se on varsin passeli. Mies kun on 173cm niin eipä mulla tarttiskaan enempää olla... nyt jo hipoo päälaet samaa korkeutta kun korkeampia kenkiä joskus käytän.

Tosin mä olisin oikein ihannemittainen, painonkin suhteen, jos mulla olis 5-10 senttiä lisää pituutta ja tämä paino. :D

Mulla on pituutta täydelliset 163,5cm ja painoa enemmän kuin ihmiset yleensä arvelevat. Olenko ainoa täällä jota tuntematon mies on baarissa haukkunut koska piti minua liian laihana? Painoindeksi 20, rasvaprosentti samoin.

Honey sanoi:
Pituutta on muutamaa milliä vajaa 181 cm ja paino liikkuu tällä hetkellä siinä 75 kg:ssa. Hiukan näyttää olevan tota ylinmäärästä mitä peilistä kattelee ja painonpudotusprojekti on meneillään.

Viime viikolla kuntotestin yhteydessä tarkistettiin pituus ja olin kasvanut 5 mm :hyper: sitten viime mittauksesta 5 vuotta sitten. Eli nyt pituus on tasan 181 cm

Pituutta 158,5 cm. Joskus toivoisin ainakin 10 cm lisää ja toisinaan näin on hyvä. Tykkään siitä, että miehet on reilusti pidempiä, joten lyhyydestä on silloin etua :D Toisaalta pitkät jalat olis ihanat... :rolleyes: Kaikkeahan ei voi saada. Tai tietäiskö joku mistä sais hankittua teleskooppijalkoja, ne ois kätevät!

169 cm mittaan olen kasvanut, ja olen ihan tyytyväinen. 5 cm lisää ei olisi kuitenkaan haitaksi, mutta jääköön se haaveeksi.

Pituutta löytyy 172,5 cm, joka on kyllä mitattu kauan sitten. Olen tyytyväinen pituuteeni ja olen joskus haaveillut muutamista lisäsenteistäkin...mutta tuskin tarpeen.

175 täällä. Suomessa kelpaa kun on muutkin samaa tasoa ja pitkiä miehiä :P täällä vähän vaikeampaa toisinaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom