Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
170 cm, ja mielellään olisin ollut muutaman sentin pidempi mutta aina ei voi saada sitä mitä haluaa. Ja yleensä ei näe sitä mitä jo on;)

165 jos oikein venyttää ja silleen :) Muuten 164,5 heh

177 cm. Lahjoitetaan pituussenttejä pois!!! :itku: Ja reiluna vaihtokauppana mulle saa tarjota tilalle leveyssenttejä - ehdan lihaksen muodossa, kiitos! :D

Samoin minä olen taskuraketti. Pituutta 158, painoa n. 49 kg. Mutta sen hauskempaa yllättää salilla ja pullistella (tosin aika smurffisarjaahan sitä edustetaan...) :lol2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä oon 177 cm ja oon oikein tyytyväinen pituuteeni. Yks hiukkasen lyhyempi mies sanoi kerran mulle: "Oot kyllä mulle liian pitkä, mutta rodunjalostukseen sopisit loistavasti."

Tiedä sitten oliko kohteliaisuus vai loukkaus... :jahas:

Mukavaa vaan, että meitä on niin monensorttista - mun läheisimmät ystävät on kaikki alle 160 cm pitkiä. :)

174,5. Mutta pyöristän sen aina alaspäin. :)

Olisi mukavaa olla pitempikin. 2-vuotispituuteni mukaan minusta piti tulla yli 180 cm pitkä... Taisin syödä murrosiässä niin huonosti, että tuo kasvu vähän hidastui. Koko ala-asteen olin kuitenkin luokkani pisin, yläasteellakin hyvä kakkonen. ;)

Mä oon 176cm pitkä ja käytän vielä korkkareita melkeimpä aina :D Joskus teininä ajattelin että oonpas pitkä ja kadehdin lyhyempiä ihmisiä kun ne voi käyttää korkokenkiä (itse en kehdannut kun oisin ollut muka niiiiiiiiiiiiin pitkä.. niin no onhan se totta, mutta sillä ei ole väliä!). Nykyään oon vaan ylpeä pituudestani! Niin sitä ihminen kasvaa.. henkisesti. :)

noin 167 cm olin viimeksi, kun kävin tervtarkastuksessa. Vissiin lukioajoista tullut sentti lisää:) ... Onpa kumma juttu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom