Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yo 2005
Tradenomi 2008

Nykyisin matkailualan asiakaspalvelutehtävissä. Opiskelen juuri liikuntalääketieteen perusopintoja avoimessa yliopistossa, puolet jo suoritettu.

Kauheesti korkeakoulutettuja! Mutta ei tuo mitään, hyvä naiset kun jaksatte opiskella :) Niin teen minäkin kun päätin vaihtaa media-alalta raksamaalariksi. Toivottavasti tässä ammatissa lykästää ja tulevaisuudessa sais tehdä mistä on haaveillut.

Yo-tutkinnot tehty kolme vuotta sitten ja yliopistoon paasty tekemaan juurikin tuota kurssia mihin hain. Sinansa samana pysyneet haaveet, etta haluaisin erikoistua ymparistolakiin. Corporate/commercial law ei enaa kauheasti kiinnosta vaikka siina liikkuukin isot rahat. Pakon edessa ehka, jotta saa massia saastoon niin etta paasee toteuttamaan oikeita unelmia.

Valmistun vuonna 2014 ja sen jalkeen pitaisi tehda 2v harjoittelua ja 6kk-1v erikoistumiskurssi ennen kuin olen valmis juristi. Sen jalkeen oikeita toita ja olisihan se kiva tehda maisterikin... Bisneksen puolelta ehka.

Osa-aikatoita teen edelleen ravintola-alalla, tarkemmin ottaen baarissa 2-3 iltaa viikossa. Janna urakehitys muuten siinakin, ilman koulutusta olen paassyt kesatoissa tarjoilijanplantusta baarimestarin sijaisuuksia ja cocktailbaarihommia tekemaan.

Olenpa ollut sinisilmainen 2 vuotta sitten... Parin kuukauden paasta on tutkinto valmis, BA (Hons) (suomeksi oikeustieteiden/kauppatieteiden kandi koska tutkintoni on puoliksi kummastakin koulusta) ja olen hakenut harjoitteluun juurikin yrityslakifirmoihin. Enka oikeastaan halua edes tehda muuta, koska kahden vuoden aikana ja kesaharjoittelun jalkeen olen tajunnut sen olevan paras ja kiinnostavin vaihtoehto.

Saatan tehda ensi vuonna maisterin oikiksen puolelta ja olenkin hakenut sellaiseen kuin LLM International Corporate Governance and Financial Regulation. Periaatteessa maisterista ei ole talla alalla mitaan hyotya, mutta ajattelin kayda senkin paperin hakemassa jos vaan saan rahoituksen jarjestymaan.

Osa-aikatoissa olen edennyt esimieheksi baarissa ja viime vuonna sain tyopaikan paikallisesta lakifirmasta missa teen ns. avustavan juristin/harjoittelijan hommia pari paivaa viikossa.

Eläintenhoitajaksi valmistumassa ensi jouluksi. Samalla kiireapuna eläinkaupassa toista vuotta.
Aiemmin vuosi elintarvikealan ja useampi vuosi tv-/elokuva-alan opintoja, työkokemus pääosin ravitalleilta ja siivoojan hommista.

Toukokuussa valmistun pt:ksi, mutta tehnyt jo alan hommia jonkun aikaa. Ensimmäinen koulu mikä kiinnostaa, aina ennen jäänyt opinnot kesken. :3 hups

YO vuosimallia 1987, urheiluhierojaksi valmistuin 1991. Hierojan hommia ei tullut tehtyä oikeastaan yhtään kun tuli bongattua toi maajussi jolle menin emännäksi.

YO 2009, nyt vuosi sairaanhoitajan töitä takana. Yhden vuoden kävin lukion jälkeen lukemassa yliopistossa fysiikkaa sivuaineina matematiikka ja tietotekniikka, mutta sitten tajusin, että en tule koskaan sopimaan samaan muottiin vuosikurssilaisteni kanssa ( = olen liian puhelias) :D Hain kätilöntyön koulutusohjelmaan ja pääsin. Vuoden opiskeltuani vaihdon sairaanhoitajaksi. Tänä keväänä haen toista kertaa lääkikseen.

Mun ammatit puutarhuri ja lähihoitaja,
muuta tällähetkellä onnellisesti työtön työn pakoilija syksystä asti.
Niinpaljon menee aikaa harrastuksiin etten "kerkee" töihin.

Heips :)

laittaa itelläki tietoja tänne :) koulutus merkonomi/tradenomi ja tietojenkäsittely suuntautuminen…

Alan töissä sovellusneuvojana toimin tällä hetkellä :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Koulutukseltani käynyt kaksoistutkinnon, kolmessa vuodessa siis ylioppilaaksi sekä ravintolakokiksi. Pitkään olin ravintola-alan hommissa, kahdeksaisen vuotta, nyt järjestötöitä tehnyt hieman yli vuoden.

Oon käyny ammattikoulussa logistiikan perustutkinnon eli autonkuljettaja. Ja tällä hetkellä olen siis pakettiautonkuljettaja ja hiukan päälle vuoden ehtiny olla niissä hommissa. :)

Ravintolakokki, ja samoja hommia teen. Juuri hain opiskeleen restonomiksi, saa nähdä riittääkö pisteet pääsykokeisiin asti. Jotain muuta tahtoisin jo tehdä, mutta hankala näillä papereilla on keittiöstä pois päästä.

Viime vuosituhannella valmistunut puutarhuri. Nyt pitkänlinjan huoltodaami eli huoltomiäs :D Niin ja oman yrityksensä toimitusjohtaja, että renki :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom