Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Merkonomi, lähihoitaja, sairaanhoitaja ja niiden ohessa kurssittautunut FAF:lla erinäisiin liikunnanohjaushommiin. Olen kai sellainen ikuinen opiskelija. Lääkikseen pääsy ehkä vielä joskus kokeilussa ja haaveena.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täälläkin on yksi parturi-kampaaja :) alalla ollut jo 7 vuotta.
Työttömänä kylläkin (tällähetkellä) mutta jääpähän enemmän aikaa punttitreeneille,safkalle ja tietysti levolle <3 :)
Sehän onkin mun elämäni tärkein asia (varsinkin tällähetkellä) :)
Eipä siinä muuta kuin että; rakastan ammattiani ja rakastan elämäntapaani yli kaiken!!!!!!!

Zone-sarja -42%
Epämääräistä haahuilua monella alalla, monta tutkintoa ja välissä pari lasta jotka nyt alakouluikäisiä. Säälittävää kun ei löydä itseäänkään ja lapsia pitäisi osata kannustaa oikeaan suuntaan.. FM-tutkinto ensimmäisenä, sitten hierojan ja yrittäjän ammattitutkinnot (heh, mielenkiintoinen yhdistelmä), nyt opettajan pedagogisia opintoja suoritan, syksyllä pitäisi olla valmista. Töitä on kertynyt kirjoittamisen ja teknisen viestinnän parista, perhepäivähoitajan hommista, nyt opettajan sijaisuuksia olen tehnyt jonkin aikaa. Saa nähdä mihin tässä päätyy.. Hieron myös jonkin verran, se olisi mukavaa ja palkitsevaa työtä mutta en tiedä kuinka paikat kestäisi pidemmän päälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tehään pientä päivitystä.

2003-2006 suoritin erikoispaperinvalmistajan ammattitutkinnon UPM-Kymmenen Oyjn omassa oppilaitoksessa Valkeakoskella
2006- syksyllä opiskelin ensin puoli vuotta tuotantotaloutta AMKssa, mutta jätin kesken ja hain siirtoa IB linjalle Helsinkiin
2007- keväällä olin takasin paperitehtaalla ja syksyllä siirryin International business linjalle Helsinkiin
2011 - keväällä valmistuin IB linjalta ja aloitin samalla työt Veikon Koneella

2011 työskentelin siis Veikon Koneella myyntineuvottelijana ja samana keväänä sain soiton jostain head hunting firmasta joka pyysi työhaastatteluun Pohjola Vakuutuksen myyntipäälliköksi. Syksyllä 2011 aloitinkin jo sitten siellä OP-Pohjolassa myyntipäällikkönä.

Tällä hetkellä olen edelleen OP-Pohjolassa

Tulevana kesänä 2014 suoritan kuntosaliohjaajan koulutuksen ja syksyllä avataan työkaverin kanssa oma liikuntakeskus Herttoniemeen, joten syksyllä myyntipäällikön hommat jää kuvioista.

2015 suunnitelmissa on työn ohessa PT koulutuksen suorittaminen ja loppu on sitten itestä kiinni. Kunhan saadaan keskus pyörimään niin jossain vaiheessa avataan toinen!

Woop woop! Eli kaikki Stadin punttimimmit tervetuloa Hertsikkaan treenaamaan ;)

YO-merkonomi (ulkomaankaupan linjalta). Samassa firmassa tehty töitä jo 16 vuotta erinäisissä tehtävissä ja tällä hetkellä jo useamman vuoden projektihuolitsijana.

Täällä on yksi oikeustieteilijä, joka on käynnistellyt myös jatko-opintoja kohti OTT-tutkintoa. Saas nähdä tuleeko tuosta ikinä valmista.... Luultavasti ei. Tällä hetkellä erään ministeriön leivissä. Välillä sitä tulee mietittyä, mitähän sitä elämällään haluaisi oikeasti tehdä. Mene ja tiedä.

Mä opiskelen Turun ammattikorkeakoulussa journalismia eli kaiken järjen mukaan musta pitäisi tulla medianomi (AMK) vuonna 2016. Aikaisemmin oon valmistunut ylioppilaaksi pienestä Karkkilan lukiosta vuonna 2009 ja sen jälkeen tuli käytyä Lahden kansanopiston journalismilinja vuonna 2010-2011 ja kokeiltua puoli vuotta tradenomiopintoja Lohjan Laurea-ammattikorkeakoulussa vuonna 2012, jotka keskeytin päästessäni tänne Turkuun.

Journalismihommat ovat puhdas kutsumusammatti, koska meitsin perheessä on ollut yksi freelancer-toimittaja ja pienenä sivusta oon päässyt seuraamaan juttujen tekoa. Vakavan elämänmuutoksen takia tai oikeastaan jopa sen ansiosta päätin lähteä seuraamaan samoja jalanjälkiä kuin isäni ja tässä sitä ollaan. Tavoitteena olisi tulevaisuudessa työni kautta parantaa heikommassa asemassa olevien, esimerkiksi vammaisten ihmisten asemaa ja vähentää heihin kohdistuvia ennakkoluuloja. Työtilanne tällä hetkellä on helvetin huono näin suoraan sanottuna, mutta ei sitä tiedä kahden vuoden päästä. Opiskelu on jo osittain henkisesti ja fyysisestikin raskasta, joten treenaus sopii siihen paremmin kuin hyvin, jotta pysyn edes järjissäni. ;)

Kaikenlaista on tullut tehtyä. Pääosaaminen IT-alalla verkkopalveluiden parissa ja nyt valokuvaajan duunit. Jos muuten Kouvolan - Lahden seudulla/välimaastossa tarvitsette body-valokuvaajaa, ottakaa yhteyttä. Mulla ois yksi juttu, johon tarvitsisin mallia, saatte ilmaisen kuvauksen.

Yo 2005
Tradenomi 2008

Nykyisin matkailualan asiakaspalvelutehtävissä. Opiskelen juuri liikuntalääketieteen perusopintoja avoimessa yliopistossa, puolet jo suoritettu.

Liikuntalääkiksen po:t tuli suoritettua keväällä. Nyt olen Trainer4You:n pt-koulutuksessa. Valmistuminen keväällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom