Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Whuu pakko käydä hehkuttaan että olen päässy vihdoinki pois vartijan hommista!! <3 Olinki kyllä työuupumus-saikulla viimiset kolme kuukautta. No joo edelleen samalla alalla mutta nyt oon puhelinkeskuksessa eli otan vastaan hälytykset ja muut asiakkaiden huolet ja murheet. Tarkoittaen siis parempi palkka, työ koko ajan samassa paikassa, ja säännölliset työ ajat! Siinä oliki lista kaikesta mikä rassas vartijan hommissa. Ja nyt mun ei tarvi ettimällä ettiä jos osuis silmään joku näppäri vaan odotan että puhelin soi ja ku ei voi tietää mitä sieltä tulee!

Ja nyt yritän epätoivoisesti päästä kosmetologikoulutukseen mutta väärä aika vuodesta ja aikuiskoulutusmahdollisuus on jo melkein harvinainen :( Uus yritys lokakuun haussa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pian valmistuva kansainvälisen kaupan tradenomi, tällä hetkellä työharjoittelussa henkilöstöhallinnossa. :) Paperinnäprääjänä melkein aina juoksen salille töitten jälkeen kun ei jaksa istua enää :D

Tällä hetkellä oon vielä opiskelija, joulukuussa ois valmistuminen eessä (toivottavasti) ja AMK liikunnanohjaajan paperit saan kouraan. :) Töitä teen tällä hetkellä pikaruokaravintolan ketjussa, kun ei sillä opiskelijatuella oikein elele..

Haaveena ois, että hakisin poliisikouluun nyt kesällä tai sitten käydä armeija jossakin vaiheessa, jos en poliisikouluun pääse.

Ja nyt yritän epätoivoisesti päästä kosmetologikoulutukseen mutta väärä aika vuodesta ja aikuiskoulutusmahdollisuus on jo melkein harvinainen :( Uus yritys lokakuun haussa!

Pti tulla päivittään ku osu vanha viesti silmään. Miehän pääsin sinne kouluun!! Tää on niin mun juttu!:rock:

Zone-sarja -42%
Mä valmistuin perjantaina sosionomiksi (amk) ja kirkon nuorisotyönohjaajaksi! :) Alan hommia teen vielä ainakin ensi syksyyn asti, mutta toivottavasti pääsen sitten "jatko-opiskelemaan" palomieheksi!

Alla kieltenopettajan pätevyys (ja kasa muuat sälää samassa tutkinnossa) ja alan töitä useampia vuosia. Ei ollut oma juttu kuitenkaan monestakaan syystä, ja syksylä aloitin terveyskasvatuksen opinnot, tavoitteena Terveystieteen maisterin paperit 2018.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom