Pullover: Leveän selän salaisuus!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mikä meni tänään liikkeessä pieleen, kun teho tuntuu aika paljon ojentajissa?
Ja kuinka kaukana taljasta kannattaa seistä?

Pullover-liikkeet ja suorin käsin ylätaljavedot nyt vaan aktivoivat voimakkaasti ojentajan pitkää päätä... ei sille mitään mahda. Lisää jerkkua ojentajiin??

Kannattaa kokeilla eri etäisyyksiä... kuten myös vartalon kulmaa... eli sellainen asento, jossa saat parhaan tuntuman selkään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jos kädet suorassa tekee niin se menee aina myös ojentajille, olkoon kropan kulma pystyssä tai kumarassa. eli käsia koukkuun niin ei mene ojentajille. itseasiassa tuo kuva eka sivulla on helkkarin huono, ei se liike mene noin mitä kuva antaa ymmärtää tai siis tuosta saa juuri sen kuvan että kädet suorassa liike tuodaan alas ja eihän se asia niin ole. aika hankala liike netissä neuvottavaksi. liikkeen kun oppii tekeen niin se tuntuu vain ja ainoastan selässä, ojentajissa ei yhtään.

Mä oon tuota testannut lämppärissä ja tuntuu sen jälkeen menevän kaikki loput liikkeet aivan tykillä sinne minne pitää. Eli erinomainen lämmittelyliike, viimeistelyliikkeenä ei oo tullut testattua, mutta josko vaikka huomenna kokeilis.

Wou. Kokeilin ensimmäistä kertaa tota liikettä ja otti kyllä niin pirun hyvin latseihin!! Tämä tulee ehdottomasti yheksi vakio liikkeeksi. Onneks tuli kokeiltua.

Itse ainakin teen tätä pulloveria jonkun 2x15-20 lämmittelyt ennen varsinaista reeniä. (Mutta suht. kevyesti!)

Ainakin ite löysin tyylini; taljassa narulla kiskoen, kädet pidän 45 asteen kulmassa ja myös yläkropalle sama kulma, mutta en tee liikettä seisaalteni, enkä maaten. Vaan polvillani :)

Voin sanoa että kun otin joskus muutama viikko sitten tämän pullover-lämmittelyn käyttöön ennen varsinaista selkäreeniä, on alkanu itse selkätreenit tuntumaan just siellä missä pitäs ja kahta kauheammin tuntuu se vielä seuraavana päivänäkin vaikka oot venytelly selkää =D

Mitäköhän teen väärin, kun yritin katsoa tarkasti etten päästä kättä kokonaan suoraksi tuossa naurulla tehdessä, mutta silti tuntuu reippaasti ojentajissa?

Mitäköhän teen väärin, kun yritin katsoa tarkasti etten päästä kättä kokonaan suoraksi tuossa naurulla tehdessä, mutta silti tuntuu reippaasti ojentajissa?
sama ongelma

teen pulloveria ojentajaliikkeenä ku se tuntuu enite siellä :D

Painoja pienemmäksi, ja keskityt tekemään sen liikkeen pelkästään latseilla. Alussa otti minullakin ojentajiin, mutta en tiedä mitä tein toisin - liike alkoi tuntumaan siellä missä pitääkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuri salilla käytyäni, minulla sama homma! liike tekee uskomattomaton staattisen rasituksen ojentajiin, toisaalta toissa päiväinen rinta/ojentaja-reeni saa pienet poltteet tuntumaan.
Liike tuntuu ojentajissa jos kädet painaa suoraksi lopussa, tai jos ne ovat ylhäällä vähemmän koukussa kuin alhaalla. Kädet kokoajan samassa asennossa jos jaksaa pitää niin ei varmasti tunnu ojentajissa! :thumbs:

Kyllä triceps brachii aktivoituu pulloverissa vaikka kädet olis tikkusuorana. Ojentajat liikuttaa nimittäin osaltaan olkavartta alaspäin.

Zone-sarja -42%
sanotaanko että silloin pitäis joko roikkua leuanvetotangossa jaloista tai olla sellasessa tosi pystysuorassa vatsalihastelineessä ja tehdä siinä.

..

oisin kysynyt näistä pullover liikkeistä.. olen tähän mennessä kokeillut vain tota pullover liikettä naruja vetämällä kuten ekalla sivulla näkyy...

mites on ton dumbbel pullover liikkeen laita. saisko sitä tekemällä paremmin tuloksia. onko kokemuksia näistä kahdesta eri liikkeestä.

tietääkseni taitaa olla viel sellainenki kun barbell pullover.

eli kysymyksenä olis et mikä noista ottais parhaiten selkälihaan?

Back
Ylös Bottom